Randor Opublikowano 5 Czerwca 2019 Opublikowano 5 Czerwca 2019 (edytowane) Nawet nieźle. Jaki teren i rozmiar opon? Edytowane 5 Czerwca 2019 przez Randor
soul87 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Masz jakieś logi z przepływu i zapłonu ? U Siebie na k03s też mam przepływ 190gram+, niestety nie hamowane. Chętnie porownałbym na jakim zapłonie Twoje 1.8t smiga
YoGi1984 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Nawet ładnie ci to idzie kolego @booolek, tylko trzeba wziąć pod uwagę że B5 jest jednak trochę lżejsza od B6/B7
booolek Opublikowano 8 Czerwca 2019 Opublikowano 8 Czerwca 2019 (edytowane) Opony 225/45/17 Mówiąc szczerze rozpedzalem się pod górkę, połowa 3 biegu już na prostej drodze. To był filmik na LPG soft robiony przez Łukasza. Teraz mam b5 ale w Quattro też delikatnie podkręcony ale to już zupełnie inna jazda. Edytowane 8 Czerwca 2019 przez booolek
Randor Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Tzn to co na filmie to ośka tak? Edytowane 10 Czerwca 2019 przez Randor
bartez90 Opublikowano 2 Września 2019 Autor Opublikowano 2 Września 2019 (edytowane) Taka refleksja odnosnie 1.8t i jego tuningu: Wczoraj jechalem z kolega (jego autem) a4 b7 3.0tdi porobionym na cos kolo 320 hp. Przystawil sie do nas koles w starym strupku, wiadomo o co chodzi. Tu mocne auto i Q, tam na pierwszy rzut oka stary trup. No i poza startem gdzie Q mialo przewage ten stary trup odjechal jak zly. Potem chwile gadalismy i okazuje sie ze koles umie sporo robic przy aucie i caly ten "projekt" wyniosl go 6tys lacznie z zakupem.... Nie chce myslec ile kosztowaloby dlubanie 1.8t na takie moce bo przy 350 hp+ i 500 nm wynik tez bylby watpliwy, a kasy 5 razy tyle. Totalnie nieoplacalne ekonomicznie. Edytowane 2 Września 2019 przez bartez90
Randor Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 Przecież od zawsze wiadomo, że takie rzeczy są nieopłacalne. Przynajmniej ekonomicznie.
bartez90 Opublikowano 3 Września 2019 Autor Opublikowano 3 Września 2019 9 minut temu, Randor napisał: Przecież od zawsze wiadomo, że takie rzeczy są nieopłacalne. Przynajmniej ekonomicznie. Kompletnie nie o to mi chodzilo. Nieoplacalne to jest w 1.8t, gdzie zrobienie doubla mocowego kosztuje fortune i trzeba do tego wymienic pol auta. W tym samochodzie osiagnal to zmieniajac 5 (piec!) rzeczy za grosze. Tuning 1.8t oplaca sie do pewnej wartosci (230-250 km moze), potem to jest skarbonka, a efekty mizerne. 1
Langista Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 Pewnie jakiś azjata co po zmianie wałków kręci się do 10k. Tam filtr na stożkowy zmienisz i masz +10 kunia.
bartez90 Opublikowano 3 Września 2019 Autor Opublikowano 3 Września 2019 I tak byscie nie zgadli:-) E36 2.5tds. Seryjnie 143 km. Teraz miedzy 290-300 km
Randor Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 Nie moja bajka ale to nieistotne. Każdy dłubie w czym lubi. Ja lubię B5q. Wyścigówki z tego nie zrobię ale te 250km brzmi bdb. I tak już teraz odpycha się wystarczająco. Żaden swap w grę nie wchodzi więc zostaje mi dłubanie 1.8t.
bartez90 Opublikowano 3 Września 2019 Autor Opublikowano 3 Września 2019 Ja rozumiem, nikt tu o swapach nie mówi, po prostu pisałem co jest opłacalne, a co nie jest. Dłubanie 1.8t nawet na 250 km po prostu nie jest i tyle, bo z jednej strony dostajesz w d... od nowszego tfsi po zwykłym chipie, a z drugiej od starego strupka z tuningiem za ułamek kwoty przeznaczonej na tuning 1.8t. A każdy robi i wydaje kasę jak chce. 1
przem8 Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 (edytowane) Jestem ciekaw jak tak tanim kosztem uzyskał tyle kuni w starym tds'ie. Jakiś cudotwórca chyba albo wszystko ulepił z plasteliny Edytowane 3 Września 2019 przez przem8
bartez90 Opublikowano 3 Września 2019 Autor Opublikowano 3 Września 2019 2 minuty temu, przem8 napisał: Jestem ciekaw jak tak tanim kosztem uzyskał tyle kuni w starym tds'ie. Jakiś cudotwórca chyba albo wszystko ulepił z plasteliny Td04-19t, wydech pełen przelot głośny, sprzęgło p&p z nowszego 330d, ic pasujące z jakiegoś busa. Po czasie dołożony stożek. Cała reszta seria.
adamm_85 Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 Tył napęd i taka moc, sam miałem beemkę i jakoś mnie nie przekonują kompletnie. W dodatku czytając wiadomości o zdarzeniach drogowych szczególnie zimą również włącza się STOP.
dayd_4 Opublikowano 5 Września 2019 Opublikowano 5 Września 2019 W dniu 3.09.2019 o 08:14, bartez90 napisał: Ja rozumiem, nikt tu o swapach nie mówi, po prostu pisałem co jest opłacalne, a co nie jest. Dłubanie 1.8t nawet na 250 km po prostu nie jest i tyle, bo z jednej strony dostajesz w d... od nowszego tfsi po zwykłym chipie, a z drugiej od starego strupka z tuningiem za ułamek kwoty przeznaczonej na tuning 1.8t. A każdy robi i wydaje kasę jak chce. Kolego @bartez90 przecież to wszystko, co my tutaj wyprawiamy przy swoich "oczkach w głowie", jest nieopłacalne! To czysta pasja
morelo Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Czy kolega bartez90 mógł by podesłać logi standardowe? Dziękuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się