Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS5 Sportback 2.9 Bi-Turbo TFSI 450ps 600nm Nogaro Blue


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Kosmita napisał:

Ogólnie w instrukcji nie ma czegoś takiego teraz jak docieranie. Ale rozsądek nakazuję aby w 100% nie wykorzystywac mocy ani momentu. Tak jak turdzi napisał, do 3k spokojniej, wymiana oleju i zobaczymy co potrafi ;) 

W mojej instrukcji znalazłem punkt na ten temat - do 1000 km spokojnie, 1000-1500 stopniowo zwiększać maksymalne obroty. Już nie pamiętam strony ale gdzieś w pierwszej połowie bo dalej jeszcze nie dotarłem. Swoją drogą sporo ciekawostek można się dowiedzieć ;)

Edytowane przez A5Radek
Opublikowano
16 godzin temu, Kosmita napisał:

Na detailing jedzie jutro rano. Ja jestem z tych co mają fioła na punkcie auta ale nadal jest to tylko auto i służy do jeżdżenia, a nie trzymania w garażu. Więc fakt, jeżdżę, nałożymy folie, ceramikę i dalej będę jeździł ;)

I to jest zdrowe podejście w mojej opinii. Podejście najbliższe mi :)

a słuchajcie. Jeśli chodzi o tę wymianę oleju po około 3000km to tyczy się to tylko rs czy S również?

Ty Pawle będziesz później wymieniał raz do roku czy jak komputer pokaże?

 

jak już troszkę pojeździsz to nie omieszkaj opisać wrażeń z jazdy - takich szerszych :)

Opublikowano

W takim aucie z tym silnikiem wymiana oliwy max co 5000km, wiem, zaraz posypia się gromy ale to moje zdanie, a wiem co nieco

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej to w nowym zmienić od razu po wyjechaniu z salonu, w necie jest wiele filmów pokazujących jaki jest syf, ile opiłków po paru kilometrach. 

Ja oglądałem 330i po 22 tyś (pierwsza zmiana), zleciał mazut z metalem, jak to ma działać 200-300 tys km?

Zagrzać i zlać, potem po 1000 km - to nie może zaszkodzić. 

Edytowane przez kuba.goller
Opublikowano

Cisnąć ile wlezie póki jest gwarancja a potem sprzedać. RS ma za***rdalać a nie zamulać !!!

Opublikowano
21 minut temu, Bristol napisał:

Cisnąć ile wlezie póki jest gwarancja a potem sprzedać. RS ma za***rdalać a nie zamulać !!!

Ale i tak on jest kupiony w APL, więc pewnie kosmita po trzech latach i tak odda do serwisu. 

Opublikowano
Godzinę temu, mlody020 napisał:

Ale i tak on jest kupiony w APL, więc pewnie kosmita po trzech latach i tak odda do serwisu. 

W APL raczej nie, bo tu nie ma rabatów z tego co wiem. Można oczywiście zrobić wynajem ale nie w stricte APL, tylko np. normalnie w formie leasingu z możliwością zwrotu auta.

Aczkolwiek przy dobrym rabacie może być lepiej wykupić auto niż oddać.

Opublikowano
2 godziny temu, mlody020 napisał:

Ale i tak on jest kupiony w APL, więc pewnie kosmita po trzech latach i tak odda do serwisu. 

Nie jest w APL. RS5 nie wziąłem w wynajmie. Ale fakt, że po skończeniu leasingu mogę sobie go rozliczyć i wziąć nowe Audi.

Opublikowano
1 minutę temu, Kosmita napisał:

Nie jest w APL. RS5 nie wziąłem w wynajmie. Ale fakt, że po skończeniu leasingu mogę sobie go rozliczyć i wziąć nowe Audi.

A widzisz, dzięki za sprostowanie. Myślałem, że tylko albo leasing na firmę albo apl jest do wyboru.

A z ciekawości zapytam, korzystniej wynajem wychodzi  niż apl?

Opublikowano
2 minuty temu, mlody020 napisał:

A widzisz, dzięki za sprostowanie. Myślałem, że tylko albo leasing na firmę albo apl jest do wyboru.

A z ciekawości zapytam, korzystniej wynajem wychodzi  niż apl?

Źle przeczytałeś ;) APL to jest wynajem. RS5 nie wziąłem w APL więc nie jest w wynajmie. Mam normalnie leasing operacyjny ale w tzw ofercie specjalnej.

Opublikowano

Ciekawe ile ten silnik wytrzyma ?

Opublikowano
6 minut temu, Kosmita napisał:

Źle przeczytałeś ;) APL to jest wynajem. RS5 nie wziąłem w APL więc nie jest w wynajmie. Mam normalnie leasing operacyjny ale w tzw ofercie specjalnej.

A ok, źle zrozumiałem, myślałem, że jest jeszcze coś innego oprócz leasingu (który suma Sumarów jest wynajmem). Ja ostatnio brałem ale w leasing finansowym.

  

Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, k232 napisał:

Ciekawe ile ten silnik wytrzyma ?

Mi pewnie wystarczy aby wytrzymał z 2,5 roku bo mniej więcej tyle wytrzymuję z jednym autem ;) Ale Audi udowodniło, że robi dobre silniki 2.x BiT..

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano
9 minut temu, k232 napisał:

Ciekawe ile ten silnik wytrzyma ?

Wiesz, ciężko nie cisnąc jak masz pod butem 450 kucy

Jeździłem jakiś czas temu rs6 C7 i takim samochodem po prostu nie da jeździć spokojnie ;)

Tym bardziej, że dźwięk silnika wynagradza spalanie .  .  . 

 

 

Opublikowano
1 minutę temu, mlody020 napisał:

A ok, źle zrozumiałem, myślałem, że jest jeszcze coś innego oprócz leasingu (który suma Sumarów jest wynajmem). Ja ostatnio brałem ale w leasing finansowym.

  

Leasing jest formą finansowania, a nie wynajmem. Wynajem długoterminowy polega głównie na tym, że spłacasz oprocentowaną tzw utratę wartości. I mimo wszystko jest różnica między Leasingiem APL w VW Banku, gdzie jednak ten samochód jest bardziej Twój i masz możliwość go wykupić, do wynajmów długoterminowych w wypożyczalniach. Są również leasingi operacyjne, które też można dowolnie konfigurować i zmieniać proporcje (wpłata, raty, wykup). Mimo zmian w przepisach i pojawienie się sytuacji, w której leasing drogiego samochodu nie jest pod względem podatkowym już taki ciekawy, to największa korzyść jest taka, że nie zamrażasz sobie kasy na samochód tylko ją inwestujesz w inne rzeczy. Kiedyś bardzo fajnie Szymek to wyjaśnił na swoim profilu FB i obalił wiele mitów na temat leasingów. Pzdr

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, mlody020 napisał:

Wiesz, ciężko nie cisnąc jak masz pod butem 450 kucy

Jeździłem jakiś czas temu rs6 C7 i takim samochodem po prostu nie da jeździć spokojnie ;)

Tym bardziej, że dźwięk silnika wynagradza spalanie .  .  .

No ale ten samochód jest stworzony do tego żeby inaczej nim jeździć. I nie oznacza to, że ma po 50k paść silnik. Zresztą ze mną żaden samochód nie miał lekko :) heh

 

Ogólnie fajna zabawka ;) Właśnie się "ceramikuje".

Edytowane przez Kosmita
Opublikowano

Nie dajmy się zwariować z tymi wymianami co 3k, co 5k czy "od razu po wyjechaniu z salonu" ??... Samochód jest na gwarancji a Kosmita nim do końca życia na pewno jeździć nie będzie...

 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
9 minut temu, Młody_drog napisał:

Samochód jest na gwarancji a Kosmita nim do końca życia na pewno jeździć nie będzie...

ale może ja będę

Opublikowano
17 godzin temu, A5Radek napisał:

W mojej instrukcji znalazłem punkt na ten temat - do 1000 km spokojnie, 1000-1500 stopniowo zwiększać maksymalne obroty. Już nie pamiętam strony ale gdzieś w pierwszej połowie bo dalej jeszcze nie dotarłem. Swoją drogą sporo ciekawostek można się dowiedzieć ;)

I dobrze znalazłeś dokładnie tak jest napisane bez znaczenia czy to RS , S czy 2.0 TDI :)

Opublikowano
10 godzin temu, Dev napisał:

W takim aucie z tym silnikiem wymiana oliwy max co 5000km, wiem, zaraz posypia się gromy ale to moje zdanie, a wiem co nieco

5K to juz troche hardcore chyba zewiekszosc tych km jezdzisz po torze co 10-15 tys w zupełności wystarcz ale na pewno nie 30K.

Ja zmieniłem przy 3teraz muszę zrobic kolejna bo juz jest 18K i następna bedzie przy 30K ale na pewno nie jezdzil bym tym co zalane fabrycznie przez 15K.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...