jogador13 Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 W dniu 27.04.2019 o 22:42, Wandej napisał: Jak dobrze przerzeźbisz to i podejdą z merca Actrosa. Szukaj z q5 poliftowego będzie p&p Dzięki za pomoc pozdrawiam
artalepo Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Witam, miałbym prośbę o dobór tarcz i klocków do Audi A4 b6 1.8T quattro tarcze mam p312/t255 1LT/1KP VIN jeśli potrzeba to WAUZZZ8E24A057976 Zależy mi na dobrej sile hamowania( aktualnie mam założone ATE i średnio mi pasuje). Chce także założyć przewody w oplocie, co by troszkę wzmocnić hamulce (nie jestem specem, ale powinno dać jakiś efekt?) A i jeszcze jedno pytanko, jeśli jesteś w temacie, takie heble(312/255) stykną do mocy około 200-210KM czy raczej przed chipem myśleć nad swapem? Byłbym wdzięczny za pomoc w doborze i jakieś ceny zestawu tarcze/klocki/przewody. Pozdrawiam
artalepo Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 A jakieś mniej więcej koszty takiego swapa? I koszty zestawu 312/255 gdybym się narazie wstrzymał z chipem bo nie wiem jak to mnie finansowo wyjdzie
Dev Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 7 godzin temu, artalepo napisał: A jakieś mniej więcej koszty takiego swapa? I koszty zestawu 312/255 gdybym się narazie wstrzymał z chipem bo nie wiem jak to mnie finansowo wyjdzie napierw hamulce, potem c*py
artalepo Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 Zdaje sobie sprawę o kolejności w tuningu, i jestem zwolennikiem tego że najpierw hamulce/konkretne opony/przeniesienie napędu - ale to nie o tym jest temat. Chciałbym się po prostu zorientować w kosztach swapa na 320/288 a wymianą na aktualny rozmiar bo może się okazać że braknie funduszy i muszę narazie zostać na 312/255 i odłożyć podnoszenie mocy w czasie. Tak więc jeśli masz wiedzę nt szacunkowych kosztów to byłbym wdzięczny
Dev Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 1 minutę temu, artalepo napisał: Zdaje sobie sprawę o kolejności w tuningu, i jestem zwolennikiem tego że najpierw hamulce/konkretne opony/przeniesienie napędu - ale to nie o tym jest temat. Chciałbym się po prostu zorientować w kosztach swapa na 320/288 a wymianą na aktualny rozmiar bo może się okazać że braknie funduszy i muszę narazie zostać na 312/255 i odłożyć podnoszenie mocy w czasie. Tak więc jeśli masz wiedzę nt szacunkowych kosztów to byłbym wdzięczny ok 2500zł 1
greg2505 Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 4 minuty temu, Dev napisał: ok 2500zł Ale warto , lepiej zrobić na raty 320/288, przód później tył niż inwestować w 312/255
Dev Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 1 minutę temu, greg2505 napisał: Ale warto , lepiej zrobić na raty 320/288, przód później tył niż inwestować w 312/255 jo, rób najpierw przód 320mm a z biegiem czasu 288 na tył
=Fresz= Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Cześć.Mam pytanie przed zakupem. Jakie tarcze i klocki będą pasowały do mojego auta nr VIN WAUZZZ8E13A112318. Chcę kupić komplet przód i tył.PozdrawiamKrzysztof
Wandej Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 2 godziny temu, =Fresz= napisał: Cześć.Mam pytanie przed zakupem. Jakie tarcze i klocki będą pasowały do mojego auta nr VIN WAUZZZ8E13A112318. Chcę kupić komplet przód i tył.PozdrawiamKrzysztof 312mm/255mm. Gdybyś był zainteresowany zakupem pisz pw.
veltikey Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) Witam, potrzebuję klocki i tarcze, przód 312 i tył 255. Wiem, że lepszy byłby swap na większy rozmiar, ale aktualnie nie mogę sobie na to pozwolić. Pytanie moje jedno, jaką firmę polecacie? Wczoraj przyjechałem z Holandii, trochę zasuwałem, jak się zatrzymałem to aż dym z klocków leciał, a w pewnym momencie w ogóle nie czułem, żeby one hamowały po nagrzaniu (pedał na maxa i było można wyczuć ślizganie się klocków po tarczy). Nie wiem jakie są klocki teraz bo nie widzę, a montował je poprzedni właściciel. Wymieniać może płyn hamulcowy przy okazji i przewody? Czy zostawić jak jest ok? A i czy jest sens inwestować w perforowane tarcze? (nawiercane) Edytowane 31 Maja 2019 przez veltikey
DivaynEays Opublikowano 1 Czerwca 2019 Opublikowano 1 Czerwca 2019 W dniu 31.05.2019 o 17:24, veltikey napisał: Witam, potrzebuję klocki i tarcze, przód 312 i tył 255. Wiem, że lepszy byłby swap na większy rozmiar, ale aktualnie nie mogę sobie na to pozwolić. Pytanie moje jedno, jaką firmę polecacie? Wczoraj przyjechałem z Holandii, trochę zasuwałem, jak się zatrzymałem to aż dym z klocków leciał, a w pewnym momencie w ogóle nie czułem, żeby one hamowały po nagrzaniu (pedał na maxa i było można wyczuć ślizganie się klocków po tarczy). Nie wiem jakie są klocki teraz bo nie widzę, a montował je poprzedni właściciel. Wymieniać może płyn hamulcowy przy okazji i przewody? Czy zostawić jak jest ok? A i czy jest sens inwestować w perforowane tarcze? (nawiercane) jesli juz to nacinane lub nacinano-nawiercane. Same nawiercane maja tendencje do wyginania sie
Dev Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 (edytowane) Godzinę temu, DivaynEays napisał: Same nawiercane maja tendencje do wyginania sie Edytowane 2 Czerwca 2019 przez Dev
bartez55 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 Potrzebuje tarcze i klocki do a4b6 3.0 asn manual quattro. Nie jestem pewien jaki jest rozmiar. Jak by ktoś coś miał proszę na pw.
Dev Opublikowano 2 Czerwca 2019 Opublikowano 2 Czerwca 2019 1 godzinę temu, bartez55 napisał: Potrzebuje tarcze i klocki do a4b6 3.0 asn manual quattro. Nie jestem pewien jaki jest rozmiar. Jak by ktoś coś miał proszę na pw. 312/255 w serii
Adam-Lewian Opublikowano 3 Czerwca 2019 Opublikowano 3 Czerwca 2019 W dniu 2.06.2019 o 00:43, DivaynEays napisał: jesli juz to nacinane lub nacinano-nawiercane. Same nawiercane maja tendencje do wyginania sie Taak, bo tarcze się wyginają
Dev Opublikowano 3 Czerwca 2019 Opublikowano 3 Czerwca 2019 38 minut temu, Adam-Lewian napisał: Taak, bo tarcze się wyginają same
minejtor_1 Opublikowano 6 Czerwca 2019 Opublikowano 6 Czerwca 2019 DEV - który zestaw będzie skuteczniejszy na przód do mojej A4 B6 i starczy na dłużej ? Gładki Zimmermann 320 mm do tego Ferodo DS performace - czy Zimmermann GT i Ferodo Premier.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się