Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jaki to rok i silnik?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

 

Zawartość dodana 27 minutes later
Edytowane przez VitoN
Opublikowano

Masz 288/245mm

Zainstaluj sobie AutoDoc, mała apka a możesz znaleźć wiele części i numerów seryjnych różnych producentów.

Wg tego programu jeśli wprowadzi z odpowiednie dane, podaje że masz tarcze o wymiarach podanych powyzej

 

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
10 godzin temu, gilas napisał:

Panowie oddaje zaciski 288mm tył do piaskowania I później malowanie proszkowe ale musze sam je rozebrać co już w części zrobiłem.. pytanie jest takie jaka są jeszcze uszczelnienia poza tymi co wyciągłem : prowadnice 2x,tloczek,i jedna pod dzwigienką ręcznego czy coś jeszcze gdzieś się znajduje ?

Wysłane z galaxy S5
 

Oddaj to lepiej komuś kto to już robił bo nie jest to łatwa operacja.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.03.2017 o 20:40, RumJanek napisał:
Edytowane przez VitoN
Opublikowano

VitoN - 288/245 ;)

Opublikowano
Oddaj to lepiej komuś kto to już robił bo nie jest to łatwa operacja.

Wandej o jakiej operacji mówisz wyciagniecia dzwigienki? Wczoraj zaslepilem wszystkie otwory zabezpieczyłem gwinty i prowadnice myślę że to jest ok a reszte ogarniaja juz zakladzie

Wysłane z galaxy S5

Opublikowano
6 godzin temu, gilas napisał:


Wandej o jakiej operacji mówisz wyciagniecia dzwigienki? Wczoraj zaslepilem wszystkie otwory zabezpieczyłem gwinty i prowadnice myślę że to jest ok a reszte ogarniaja juz zakladzie

Wysłane z galaxy S5
 

Zapewne właśnie o tą dźwigienkę mu chodzi. Podczas kompleksowej regeneracji, powinno się ją wyciągnąć (trzyma ją pierścień segera, którego bez odpowiednich szczypiec, łatwo nie wyciągniesz), pod tą dźwigienką jest o-ring, który też dobrze jest wymienić itd. Lepiej było oddać cały zacisk zakładu który  zajmuje się regeneracją zacisków (lub do Dev'a). Miał byś w pełni sprawny, ładnie pomalowany zacisk, który od razu nadaje się do założenia. 

Opublikowano
Zapewne właśnie o tą dźwigienkę mu chodzi. Podczas kompleksowej regeneracji, powinno się ją wyciągnąć (trzyma ją pierścień segera, którego bez odpowiednich szczypiec, łatwo nie wyciągniesz), pod tą dźwigienką jest o-ring, który też dobrze jest wymienić itd. Lepiej było oddać cały zacisk zakładu który  zajmuje się regeneracją zacisków (lub do Dev'a). Miał byś w pełni sprawny, ładnie pomalowany zacisk, który od razu nadaje się do założenia. 

Rozebrałem zacisk i pod dzwigienką nie było segera żadnego chyba ze na nim jest jakaś podkładka czy coś w tym stylu szczypce mam to nie jest problem

Wysłane z galaxy S5

Opublikowano

To nie wiem jak w w 288 jest. U mnie w 255 jest oring

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Gilas zrobisz sobie kuku ta robotą 

W zacisku jest jeszcze wkład od ręcznego a pod nim gumowy Oring.  Jak wrzucisz to na 300 stopni do pieca to co z gumy zostanie ? Pomyślałes o tym ?

Opublikowano

Dlatego pytam co dalej ? Seger od strony tłoka ? Koszyczek sprężyna? I reszta od ręcznego?

Wysłane z galaxy S5

Zawartość dodana 12 minutes later

Myślałem ze trzpien sam nie wisi w powietrzu dlatego pytam jak to rozebrać ??? Oczywiście że można wysłać do kogoś ale pierwsze Lubie robić sam drugie oszczędzać na nie których usługach. ... oczywiście każdy robi jak chce .ja tylko proszę o poradę bądź schemat jak to wygląda

Wysłane z galaxy S5

Opublikowano
Godzinę temu, gilas napisał:

Dlatego pytam co dalej ? Seger od strony tłoka ? Koszyczek sprężyna? I reszta od ręcznego?

Wysłane z galaxy S5
 

Zawartość dodana 12 minutes later

Myślałem ze trzpien sam nie wisi w powietrzu dlatego pytam jak to rozebrać ??? Oczywiście że można wysłać do kogoś ale pierwsze Lubie robić sam drugie oszczędzać na nie których usługach. ... oczywiście każdy robi jak chce .ja tylko proszę o poradę bądź schemat jak to wygląda

Wysłane z galaxy S5
 

Zobacz sobie jak gość rozbiera zaciski. Powinno być to samo. Demontaż wygląda ok, ale nie patrz na przygotowanie i czyszczenie zacisku bo trochę partactwo.

 

Opublikowano (edytowane)

Musisz to rozebrac tak jak w 13 minucie tego filmu:

 

Powodzenia, dasz rade :decayed: poczytaj o tym jakich używa się szczypiec segera do tylnych zacisków...

Zawartość dodana 1 minute later
6 minut temu, cysiek18 napisał:

Zobacz sobie jak gość rozbiera zaciski. Powinno być to samo. Demontaż wygląda ok, ale nie patrz na przygotowanie i czyszczenie zacisku bo trochę partactwo.

Hehe wrzuciliśmy ten sam filmik, w tym samym czasie :grin: pozdrowionka :hi:

Edytowane przez Lastk
Opublikowano

Wyciagniecie wkładu jest trudne a włożenie jest już wyzwaniem 

Opublikowano

Dziękuję panowie!naprawdę partacz masakra [emoji23]szczypce załatwione mam już nie takie spawane hehe tylko długie gięte specjalne do zacisków tyl.a czy wkład w moich 288 i tych z wv jest taki sam chodzi o to czy jest spójny? Czy jak segera wyciągnę nie dostane sprężyna.:-)?

Wysłane z galaxy S5

Opublikowano

Dziękuję panowie!naprawdę partacz masakra [emoji23]szczypce załatwione mam już nie takie spawane hehe tylko długie gięte specjalne do zacisków tyl.a czy wkład w moich 288 i tych z wv jest taki sam chodzi o to czy jest spójny? Czy jak segera wyciągnę nie dostane sprężyna.:-)?

Wysłane z galaxy S5

Opublikowano

Dziękuję panowie!naprawdę partacz masakra [emoji23]szczypce załatwione mam już nie takie spawane hehe tylko długie gięte specjalne do zacisków tyl.a czy wkład w moich 288 i tych z wv jest taki sam chodzi o to czy jest spójny? Czy jak segera wyciągnę nie dostane sprężyna.:-)?

Wysłane z galaxy S5

Opublikowano (edytowane)

No kozaki wszelkiej maści....

Kto jest producentem tej tarczy ? Kto zgadnie ma niespodzianke o Dev-a... :wink:

 

https://s16.postimg.org/tuoksbeo1/

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...