Dbaluch Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 To rozumiem, tylko dlaczego miało by fabrycznie nie być u mnie w piescie tego otworu ?
Dev Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 Teraz, Dbaluch napisał: To rozumiem, tylko dlaczego miało by fabrycznie nie być u mnie w piescie tego otworu ? Były z i bez
pelonek1 Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 (edytowane) @Devcierpliwy jesteś, trzy strony pisać z tym samym użytkownikiem na temat tarcz i klocków to zasługuje na P.S. nie zdradzaj tyle koledze bo zaraz będziesz miał konkurencję @Dbaluchogarnij te narzędzia co @DevCi napisał i rób to sam, tam nie ma za bardzo co popsuć. Przyda Ci się jeszcze coś do wyczyszczenia jarzm, no chyba że tą szczotką na szlifierce wyczyścisz oraz jakiś smar do posmarowania miejsca styku klocka z jarzmem. Edytowane 11 Lutego 2022 przez pelonek1
Dev Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 na kwarantannie siedzę, czy innej izolacji to zajecia sobie szukam z warsztatu przestali ode mnie odbierac telefony, zreszta sie im nie dziwie bo ciagle kogos wqurwiam, mam kamery to widze co sie dzieje
Dbaluch Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 28 minut temu, pelonek1 napisał: @Devcierpliwy jesteś, trzy strony pisać z tym samym użytkownikiem na temat tarcz i klocków to zasługuje na P.S. nie zdradzaj tyle koledze bo zaraz będziesz miał konkurencję @Dbaluchogarnij te narzędzia co @DevCi napisał i rób to sam, tam nie ma za bardzo co popsuć. Przyda Ci się jeszcze coś do wyczyszczenia jarzm, no chyba że tą szczotką na szlifierce wyczyścisz oraz jakiś smar do posmarowania miejsca styku klocka z jarzmem. I chwała mu za to ?
Mr.Joker Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 2 godziny temu, Dev napisał: to w czym problem ? potrzebujesz: szlifierkę kątową ze szczotą czołową, imbus nr 7, TX30, płyn DOT4 ESP klucz oczkowy 21, płaski srubokret, klucz płaski 11, cos do wcisniencia tłoczka, jezeli nie masz w piascie otworu M6 to jeszcze wiertarkę, dobre wiertło fi5 i gwintowniki M6 Hola hola jak już tak planujesz koledze robote to gdzie czujnik zegarowy ?
Dev Opublikowano 11 Lutego 2022 Opublikowano 11 Lutego 2022 21 minut temu, Mr.Joker napisał: Hola hola jak już tak planujesz koledze robote to gdzie czujnik zegarowy ? lepiej nie bo sie gdzies po drodze zgubi
Patrykbfb Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 W dniu 11.02.2022 o 13:17, Dev napisał: to w czym problem ? potrzebujesz: szlifierkę kątową ze szczotą czołową, imbus nr 7, TX30, płyn DOT4 ESP klucz oczkowy 21, płaski srubokret, klucz płaski 11, cos do wcisniencia tłoczka, jezeli nie masz w piascie otworu M6 to jeszcze wiertarkę, dobre wiertło fi5 i gwintowniki M6 Chyba sobie żartujesz wiercić w piaście na głupią śrubkę która nic nie wnosi. Nie wiem czy wiesz ale bicie tarczy sprawdza się po jej montażu i czasami przestawienie jej względem Piasty niweluje jej bicie także bez sensu jakieś wiercenie.
Dev Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 Masz całkowitą rację, dopiero co zacząłem zajmować się mechaniką samochodową i jeszcze niewiele wiem na ten temat.
Patrykbfb Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 42 minuty temu, Dev napisał: Masz całkowitą rację, dopiero co zacząłem zajmować się mechaniką samochodową i jeszcze niewiele wiem na ten temat. Nie wiem po co ta ironia. Rozumiem że każdemu klientowi wiercisz w piaście i do rachunku doliczasz tę usługę?
Dev Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 (edytowane) Tak, każdemu, jezeli zachodzi taka potrzeba, bo poważnie podchodzę do tego co robie. Nie zajmuje to zbyt dużo czasu i kosztuje może że 20zł na 4 koła. Dzięki tej małej śrubce unikamy sytuacji w której przy zmianie kół czy klocków tarcza nie obraca się na piascie i nie wygeneruje bicia. Edytowane 12 Lutego 2022 przez Dev
Dbaluch Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 U mnie dziurka i śrubka jest oryginalnie bo sprawdzałem więc nie muszę nic wierćić ? tak dopytam bo pisane było wcześniej że potrzebny jest jeszcze płyn Dot 4 ESP tak ?
Dev Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 (edytowane) Jo, Ate SL6 lub Ate Typ200 Edytowane 12 Lutego 2022 przez Dev
Dbaluch Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 Kurcze w sklepie jak brałem tarcze + klocki Textar do płyn też mi dali dot4 Textar , ale czy on jest właśćiwy tego nie wiem
Dev Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 Teraz, Dbaluch napisał: Kurcze w sklepie jak brałem tarcze + klocki Textar do płyn też mi dali dot4 Textar , ale czy on jest właśćiwy tego nie wiem Daj foto
Dev Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 15 minut temu, Dbaluch napisał: To jest zwykły DOT4, powinien być ten:
Dbaluch Opublikowano 12 Lutego 2022 Opublikowano 12 Lutego 2022 Czym się one różnią ? Ten co kupiłem to niby jest do esp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się