ukass Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 A jak mam wersje 0750 i menu PL. Czy musze SDShacka wrzucać? Czy mam te pliki nagrać na DVD czy CD wystarczy? przewody juz wyrezalem HIHG tez jest [br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 21:51_________________________________________________dodam jeszcze ze tylko reaguje na polecenie HELP... hmm, macie chlopy jakiś pomysł?
irek800223 Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 witam intersuje mnie taki bajer mam navi plus rns-e czy konieczna jest multifunk kierownica?
KOval81 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 witam intersuje mnie taki bajer mam navi plus rns-e czy konieczna jest multifunk kierownica? Oj kolega chyba czytał, ale nie ze zrozumieniem Jak najbardziej jest potrzebna - inaczej się nie da
mystic.pl Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Witam, kolegów Mam moduł jak poniżej, czyli taki jak powinien być, wersja europejska z literką H, RNS-E w wersji High : SDShack wgrany prawidłowo. Po VINie doszedłem, że w aucie Spiker jest active zresztą musi być bo iPhone ładnie bangla z zestawem po BT :gwizdanie: Po widocznym na zdjęciu fabrycznym kodowaniu mojego modułu na 11811 ( [77]Telefon ), wnioskuję, że SDSa powinienem mieć ustawionego na język niemiecki. Zmieniałem kodowanie na 1xx0x czyli na zewnętrzy mic, którego nie mam, oraz na 1xx2x czyli na English (UK) i ni chu chu panienka mnie nie rozpoznaje Czy mam zakładać, że jednak mój mikrofon nie jest możliwy do odpowiedniego "re-wiringu" do funkcji SDS i bez rezania kabli się jednak nie obejdzie?
OLO_GDA Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 dzisiaj szybka akcja i razem z Piero porezalismy troche SDSa. w efekcie zdazylismy u niego znalezc moduł BT i podpiac kabelek czterozylowy w/g opisu na pierwszej stronie, ale nie starczylo czasu na wyciagani RNSa wiec kabelki zostaly na koncu zmostkowane tak ze wszystko dziala jak przed ceiceim kabli. w piatek pewnie uruchomimy ... jak Piero juz musial uciekac to uzbrojony w wiedze jak wyglada kabelek idacy z BT do microfonu zabralem sie za wiring u mnie. jako ze i tak mialem rozebrany slupek A po stronie kierowcy to uznalem ze latwiej bedzie sie wpisac tutaj. info dla ludzi "szukajcychKabla" :D kabel do microfonu to taki najgrubszy z tych ktory idzie w wiazce po slupku... (tylko nie pomylic z rurka od spryskiwacza :polew: ) jest gruba wizka kabli, rozcinamy izolacje, w niej jest pelno malych kabli a jeden w grubej izolacji, czarny widac ze inny niz reszta. i jeszcze uwaga, U Piero wcinalismy sie kolo BT to tam byl kabel zielony i czarny a u mnie wewnatrz kabla byl tylko zielony (plus) a minus jest bez izolacji (tak jakby ekran wewnatrz tego kabla grubego. mi sie wydaje ze na slupku jest wygodniej sie wpiac i chyba latwiej dostac. ale w sumie obie wersje sa na maks pol godzinki rezania. do tego wszystkie piny z RNSa sa opisane na jego obudowie wiec naprawde jak sie czlowiek chwile zastanowi to nawet bez instrukcji latwo to podlaczyc. jak juz mialem wszytko podlaczone to poszedlem za ciosem i przekodowalem VAGiem mikrofon i SDS dziala jak ta lala. jeszcze duzo nie testowalem, ale widac ze wszystko jest wporzadeczku i nawet da sie dogdac z ta maszyna ;]
Piero Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Potwierdzam, krótka lekcja na moim aucie i po 40 min jesteśmy w 2/3 roboty z SDSem. Później OLO sam przerobił temat u siebie w zupełnie innym miejscu ale z pełnym sukcesem. Wszystko śmiga jak trzeba, można sobie z babką pogadać i przy okazji akcent poćwiczyć EDIT: U mnie też SDS już śmiga - polecam wszystkim! Podziękowania dla OLO_GDA za pomoc!!!
Bartasm Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 Potwierdzam, krótka lekcja na moim aucie i po 40 min jesteśmy w 2/3 roboty z SDSem. Później OLO sam przerobił temat u siebie w zupełnie innym miejscu ale z pełnym sukcesem. Wszystko śmiga jak trzeba, można sobie z babką pogadać i przy okazji akcent poćwiczyć Czyli gdzie najłatwiej/najszybciej wciąć się w kable? Słupek / próg czy jeszcze gdzieś indziej?
Piero Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 W zasadzie bez różnicy, ale ja polecam tak jak w instrukcji czyli w podłodze przy progu od strony pasażera - zaraz przy module BT - wtedy mamy pewność że tniemy odpowiednie kable. Mam tak zrobione u siebie i wszystko odpaliło bez żadnych poprawek.
OLO_GDA Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 j/w czyli bez roznicy. mi bylo latwiej w slupku, bo i tak mialem wszystko rozebrane. wydaje mi sie ze zdjecie slupka A i ogolny dostep do kabla bedzie latwiejszy niz podnoczenie tapicerki bo bez poluzowania fotela dostep do modułu BT jest dosyc ciezki, ale sie da. natomiast chyba samo przeciagniecie kabla z podlogi jest latwiejsze bo zeby przeciagnac od slupka do RNSa to trzebaby zdjac albo obudowe pod kierownica, albo nie wiem,, zegary?? bo wymaewrowac czyms zeby go przeciagnac moze byc ciezko. . .
Bartasm Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 W zasadzie bez różnicy, ale ja polecam tak jak w instrukcji czyli w podłodze przy progu od strony pasażera - zaraz przy module BT - wtedy mamy pewność że tniemy odpowiednie kable. Mam tak zrobione u siebie i wszystko odpaliło bez żadnych poprawek. dzięki za info. zabiorę się za ten SDS jak się upewnię że wszystko gra w silniku po chipowaniu. auto kupiłem po chiptuningu i muszę go sprawdzić na hamowni. pozdro
fortitudo Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 Witam mam sds u siebie w języku francuskim i w navi nie ma opcji tego zmienić jak mogę zrobić żeby działało w języku angielskim ( najchętniej polskim
malik Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 Jeśli nei ma opcji zmiany języka w RNS-E to nie masz SDS tylko rozpoznawanie mowy przez interface Bluetooth. W takim wypadku zmienić język możesz tylko VAGiem. Dopiero jak zainstalujesz pełnego SDSa (realizowanego przez RNS-E) będziesz miał opcję zmiany języka w nawigacji. Niestety do uruchomienia SDS również jest potrzebny VAG. Reszta instrukcji na początku poradnika. Ew. zapraszam do mnie na montaż
SHoCKA4 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam Hmmm ja natomiast nie wiem czy mam SDSa ... jak machnę ten guzik na kierownicy to na Fisie wyskakuje PHONE i kobita nawija (ma dostępne funkcje telefonu wybieranie nr i inne) natomiast jeżeli się za wezmę za to kobite i powciskam ten guzik na kier kilka razy to na fisie wyskoczy mi SPEAK jeżeli zaciągne z angielskiego RADIO :naughty:to nic cisza lecz jeżeli powiem HELP to wymienia do jakiej opcji chcę usłyszeć komendy i wtedy gdy powiem radio to nawija mi opcje dla radia ale za nic hu hu jak powiem którąś z nich nic się nie dzieje Czy szanowni koledzy mogą mi powiedzieć czy mam tego SDSa czy też muszę rezać kabelki ?? wielkie thx pozdro
ywnk Opublikowano 7 Lipca 2010 Opublikowano 7 Lipca 2010 no trochę dziwnie Ci to działa, a robiłeś moda z przeciąganiem kabli od mikrofonu do RNS'a?
KOval81 Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 no trochę dziwnie Ci to działa, a robiłeś moda z przeciąganiem kabli od mikrofonu do RNS'a? Przeczytaj dokładnie co kolega wyżej napisał i będziesz znał odpowiedź na swoje pytanie Musisz zrobić okablowanie i wszystko ładnie będzie działać. U mnie babka podawała jedynie komendy do telefonu - poprowadziłem przewody jak należy i przekodowałem VAGiem i działa poprawnie
airbob Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Witam Panowie którym słupkiem idzie ten kabel od mikrofonu ? Na początku tematu jest mowa o słupku pasażera a tu nagle OLO_GDA pisze o zdejmowaniu i wpinaniu w słupku kierowcy i przeciąganiu kabla pod kierownicą albo za zegarami. Coś tu nie gra Anglik ? Dodatkowo mam takie pytanie jeśli ten kabel schodzi ze słupka w dół to czy nie jest on gdzieś dostępny po zdjęciu tej zaślepki z boku deski rozdzielczej albo po zdemontowniu schowka pasażera ? W takim przypadku dostanie się do niego było by znacznie prostsze.
OLO_GDA Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Coś tu nie gra Anglik ? :polew: hehe, nie raczej chodzi o to ze caly czas jest mowa o stronie pasazera bo tam jest modol , natomiast kabel idzie slupkiem kierowcy. nie musisz dostawac sie do niego w slupku, mozesz odchylic podloge pod nogami pasazera. ot co. a gdzies chyba nawet przewinal sie wpis (nie chce mi sie szukac) ze ktos montowal w angliku i tez mial kabel po tej stronie co ja, czyli w angliku byla to strona pasazera. nie sadze zebys namierzyl kabel gdzies przez zaslepke bo wchodzi on do grubej wiazki i wylapac ktory to jest mi udalo sie tylko wlasnie w slupku w moim aucie no i oczywiscie przy module BT pod podloga - w aucie Piera (Piero - to sie odmienia?? )
mxzibi Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Reasumując ,żeby mieć SDS-A rns-e trzeba : Mieć lub zmienić soft w rns-e na HIGH Podłączyć mikrofon do rns-e i z rnse do BT - jak jest . Nie kumam tylko tego kodowania vagiem. Posiadam w aucie BT z literką " D " i rozumiem ,że ten moduł ma ograniczoną możliwość wyświetlania funkcji związanych z telefonem. Co trzeba zmienić w kodowaniu vagiem ( o ile trzeba ) ,żeby działał SDS . pozdrawiam
czaki22 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 nic tylko w bt wylanczaSZ WYBIERANIgłosowe
mxzibi Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 nic tylko w bt wylanczaSZ WYBIERANIgłosowe to jest wchodzę w telefon w vag-u ????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się