Wandej Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja W dniu 19.04.2024 o 08:29, marcinch001 napisał(a): Teraz hebel wygląda w końcu
marcinch001 Opublikowano 15 Czerwca Autor Opublikowano 15 Czerwca Aktualizacja układu hamulcowego z przodu , tarcze 390 zostały zdjęte jest parę powodów które do tego się przyczyniły a jednym z najważniejszych to waga samej tarczy która jest bardzo duża i to czuć przy zawieszeniu s-line . Nowe tarcze pochodzą od audi d4 380 mm i mają aluminiowy dzwon , są lżejsze niż tarcze 356 mm . Dodatkowo nowe tarcze kotwiczne zostały pomalowane na nowo bo trochę trzeba było je przerobić .
marcinch001 Opublikowano 16 Czerwca Autor Opublikowano 16 Czerwca 23 godziny temu, H4mm3R napisał(a): O ile lżejsze? 380 ważą 13.40 kg a 390 Brembo 17.30 kg
audicoman Opublikowano 17 Czerwca Opublikowano 17 Czerwca Ładna ta Twoja czarnula. Jak oceniasz teraz hamowanie przy tarczach 380 mm? 1
marcinch001 Opublikowano 17 Czerwca Autor Opublikowano 17 Czerwca 10 godzin temu, audicoman napisał(a): Ładna ta Twoja czarnula. Jak oceniasz teraz hamowanie przy tarczach 380 mm? Ciężko napisać bo tarcza i klocek się dopiero dociera , 390 była bardziej agresywna - nawiercana , nacinana więc pewnie lepiej to hamowało ale mogę się mylić . Po jakimś czasie napiszę odczucia z hamowania . Napiszę tak zacisk akebono 375 mm maksymalnie pasuje pod tarczę 380 mm , tarcza 390 jest za duża pod ten zacisk . Jeżeli chciał bym większe zaciski np 400 mm to jest taki zacisk akebono - występuje np w nowym audi c8 ale tam już nie pasuje wszystko tak p&p i koszta się robią większe , no i wagowo też więcej . Jak ktoś ma pneumatykę to pewnie tego nie zauważy , chodż mogę się mylić .
audicoman Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca Daj jeszcze tył z s6. Ja już powoli kompletuje graty do swapa hebli 😁 Moim zdaniem w tym zacisku 390 to już przerost formy nad treścią, to już lepiej dać zaciski z s6 przód i mieć te 400 mm a tarcza wazy 15 kg a nie prawie 18... Klocki jakie dałeś? Tarcze OE czy zamiennik? 1
marcinch001 Opublikowano 18 Czerwca Autor Opublikowano 18 Czerwca 2 godziny temu, audicoman napisał(a): Daj jeszcze tył z s6. Ja już powoli kompletuje graty do swapa hebli 😁 Moim zdaniem w tym zacisku 390 to już przerost formy nad treścią, to już lepiej dać zaciski z s6 przód i mieć te 400 mm a tarcza wazy 15 kg a nie prawie 18... Klocki jakie dałeś? Tarcze OE czy zamiennik? Zgadzam się z Tobą , co do aktualnych tarcz 380 to są zimmermanny a klocki to EBC czerwone - wziąłem takie bo mniej syfią zacisk i felgę .
H4mm3R Opublikowano 9 Lipca Opublikowano 9 Lipca W dniu 17.06.2024 o 21:04, marcinch001 napisał(a): Ciężko napisać bo tarcza i klocek się dopiero dociera , 390 była bardziej agresywna - nawiercana , nacinana więc pewnie lepiej to hamowało ale mogę się mylić . Po jakimś czasie napiszę odczucia z hamowania . Napiszę tak zacisk akebono 375 mm maksymalnie pasuje pod tarczę 380 mm , tarcza 390 jest za duża pod ten zacisk . Jeżeli chciał bym większe zaciski np 400 mm to jest taki zacisk akebono - występuje np w nowym audi c8 ale tam już nie pasuje wszystko tak p&p i koszta się robią większe , no i wagowo też więcej . Jak ktoś ma pneumatykę to pewnie tego nie zauważy , chodż mogę się mylić . Dziwię się że poszedłeś tą drogę, równie dobrze mogłeś wybrać tarcze 375 z MB. Różnica w wadze 1,4kg a cenowo o 2100zł tańsze od 380. Adapter do zacisku masz pewnie ori z tulejką, bo nie siada to P&P. To już lepiej dać nowy stalowy adapter pod 375, niż ori z którego wyjeżdża gwint.
audicoman Opublikowano 10 Lipca Opublikowano 10 Lipca 19 godzin temu, H4mm3R napisał(a): Dziwię się że poszedłeś tą drogę, równie dobrze mogłeś wybrać tarcze 375 z MB. Różnica w wadze 1,4kg a cenowo o 2100zł tańsze od 380. Adapter do zacisku masz pewnie ori z tulejką, bo nie siada to P&P. To już lepiej dać nowy stalowy adapter pod 375, niż ori z którego wyjeżdża gwint. Skąd ta różnica w cenie? Tarcza OZ 380 mm 1130 zł a tarcza Mercedesa 375 420 zł. Więc różnicy raptem z 1400 zł na dwóch tarczach..
marcinch001 Opublikowano 10 Lipca Autor Opublikowano 10 Lipca (edytowane) 21 godzin temu, H4mm3R napisał(a): Dziwię się że poszedłeś tą drogę, równie dobrze mogłeś wybrać tarcze 375 z MB. Różnica w wadze 1,4kg a cenowo o 2100zł tańsze od 380. Adapter do zacisku masz pewnie ori z tulejką, bo nie siada to P&P. To już lepiej dać nowy stalowy adapter pod 375, niż ori z którego wyjeżdża gwint. Tarcze kosztowały mnie 2 tyś za komplet , a podkładka jaką musiałem zastosować ma 4 mm - więc bardzo mało . Zależało mi aby nie zwiększać już wagi całego zestawu , ja jestem zadowolony . Edytowane 10 Lipca przez marcinch001
H4mm3R Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca W dniu 10.07.2024 o 06:48, audicoman napisał(a): Skąd ta różnica w cenie? Tarcza OZ 380 mm 1130 zł a tarcza Mercedesa 375 420 zł. Więc różnicy raptem z 1400 zł na dwóch tarczach.. Raptem 1400zł, dla niektórych to faktycznie drobne... W dniu 10.07.2024 o 08:34, marcinch001 napisał(a): Tarcze kosztowały mnie 2 tyś za komplet , a podkładka jaką musiałem zastosować ma 4 mm - więc bardzo mało . Zależało mi aby nie zwiększać już wagi całego zestawu , ja jestem zadowolony . Czuć różnicę? Coś się poprawiło? 1
marcinch001 Opublikowano 16 Lipca Autor Opublikowano 16 Lipca (edytowane) W dniu 13.07.2024 o 09:49, H4mm3R napisał(a): Raptem 1400zł, dla niektórych to faktycznie drobne... Czuć różnicę? Coś się poprawiło? Nie odpowiem na to pytanie bo nie zapieprzam tym autem ale jestem zadowolony z takiej konfiguracji . Edytowane 16 Lipca przez marcinch001
marcinch001 Opublikowano 3 Września Autor Opublikowano 3 Września Panowie czy ktoś mi jest w stanie napisać albo dać jakąś instrukcję momentu dokręcania zaznaczonych nakrętek .
marcinch001 Opublikowano 3 Września Autor Opublikowano 3 Września Godzinę temu, qujot napisał(a): Dropbox WWW.DROPBOX.COM z elsy Dzięki kolego 👊
marcinch001 Opublikowano 9 Września Autor Opublikowano 9 Września (edytowane) Ktoś pomoże mi zweryfikować po vinie czy prawa poduszka będzie pasować do mojej wersji silnikowej i może jaka powinna być lewa ? Nr części 4G0199381NG Edytowane 9 Września przez marcinch001
marcinch001 Opublikowano 9 Września Autor Opublikowano 9 Września (edytowane) Udało się kupić tanio nową antenę od vw już polakierowaną , mam nadzieję ze będzie aktywny tempomat działał . Edytowane 9 Września przez marcinch001
lewiatan1989 Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września Ja u siebie wkładałem od VW tyle, że GPS/GSM/Webasto i śmiga aż miło.
marcinch001 Opublikowano 10 Września Autor Opublikowano 10 Września 11 godzin temu, lewiatan1989 napisał(a): Ja u siebie wkładałem od VW tyle, że GPS/GSM/Webasto i śmiga aż miło. Wiem kolego , dlatego zamówiłem też od VW. Cena dużo mniejsza i już antena polakierowana . 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się