Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AV 3.0 V6 Q


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ori xenony mają barwę 4300K i jest to wg. mnie idealna barwa, więc na pewno będziesz świecił na drodze swoim Audi światłem wprost z prosektorium :)

Jeden z wężyków odmy, ten biegnący od kapy pod dolotem, trzeba kupić osobno, całość Cię wtedy wyniesie ponad 550zł (jeśli masz auto z MY2002 to właściwe numery OE elementów dla układu odpowietrzenia to: 06C103217H oraz 06C103235B, opcjonalnie też nie zaszkodzi wymienić 06C103221B). A to dopiero początek wydatków... :wink: 

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano
29 minut temu, BeyerBrown napisał:

Ori xenony mają barwę 4300K i jest to wg. mnie idealna barwa, więc na pewno będziesz świecił na drodze swoim Audi światłem wprost z prosektorium :)
Niektórym to pasuje... udają tym sposobem, że mają niby nowsze auto :wink: 

Trochę się boję takiego wieśniackiego niebieskiego koloru ale 4300K zdawały mi się zbyt słabe a znajomy ostatnio kupił takie same osramy 6000K i nie wygląda to tragicznie. Zobaczymy.

Opublikowano

Podstawa to niewypalone odbłyśniki :)

Opublikowano

Stań na płaskim i sprawdź czy d*pa nie siedzi niżej niż przód, bo może sprężyny się już ubiły... tak to wygląda na pierwszym foto :wink: 

Opublikowano

Z całymi reflektorami będę miał sporo roboty i zrobię im pełną regenerację z dodatkowym malowaniem wnętrz na czarny mat.

Niestety siedzi, zauważyłem to szczególnie po wymianie przednich amortyzatorów i miałem nadzieję że to kwestia nowych amorków i że się "ułoży". Kolejna rzecz do zrobienia w przyszłości.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie tak mi coś nie pasowało...przy wymianie weź pod uwagę klasę wagową tylnej osi (masz ją zdekodowaną z VIN-u), ale obawiam się, że idealnie dobranych zamienników nie znajdziesz i pozostsnie Ci tylko ASO...

Ew. pójście w kompletny zestaw sprężyn p+t np. Eibach'a lub Vogtland'a. Z tym, że u mnie (w A6) ich niby dopasowany zestaw (Eibach) sprawił, że przód poleciał dużo niżej niż tył... szczerze, to jak możesz to trzymaj się fabryki/ASO bo zaczniesz przeklinać głębsze koleiny ;)

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

W połowie sierpnia zaczął mi się blokować ręczny na jednym kole a przegląd się zbliżał więc postanowiłem zabrać się za regenerację tylnych zacisków. Chciałem to sam zrobić więc kupiłem wszystkie elementy do regeneracji i narzędzia.

Naprawa szła mozolnie i co chwila pojawiały się problemy a chciałem wszystko zrobić jak najlepiej i jak najdokładniej, na szczęście mam drugi samochód więc audi mogło stać rozebrane i nadal miałem czym do pracy jeździć. Auto stało około miesiąca nieodpalane, rozładował się akumulator ale po naładowaniu auto odpaliło bez problemów.

Gdy się okazało, że najwyraźniej zapowietrzyłem sobie pompę ABS a tego sam nie miałem szans zrobić bo to podobno programem się robi to skończyła mi się cierpliwość i oddałem auto znajomemu mechanikowi, on uwinął się z regeneracją, wymianą przewodów gumowych, wymianą płynu i odpowietrzaniem w 3h.

 

Efekt jest taki że mam nowy płyn hamulcowy, nowe przewody gumowe TRW, regenerowane tylne zaciski na zestawach FRENKIT i nowe tarcze i klocki TEXTAR, przewodów metalowych nie wymieniałem bo były dobre.

Opublikowano
6 godzin temu, bananowyludzik napisał:

Efekt jest taki że mam nowy płyn hamulcowy, nowe przewody gumowe TRW, regenerowane tylne zaciski na zestawach FRENKIT i nowe tarcze i klocki TEXTAR, przewodów metalowych nie wymieniałem bo były dobre.

Ogólnie mogłeś ogarnąć tył na 288mm bo te 255mm tyłka nie rwie. U mnie tak samo z tyłem-tarcze do wymiany a w dodatku mechanizm ręcznego z lewej nie odbija do końca więc ręczne cofnąłem i nie używam ręcznego do poniedziałku, wówczas będzie wymiana na 288mm. Że tak zapytam ile Cię wyniosło za ten tył? Pewnie cena podobna co u mnie za zestaw na 288mm jak na foci (zaciski po regeneracji niedawnej,nowe jarzma,tarcze + klocki textar,i nie widoczne na zdjeciu osłony z exeo 2.0 tfsi,nowe przewody elastyczne )

 

received_324332208849977.jpeg

Opublikowano

Co do żarników, to nie sugeruj się barwą światła, która jest w kelvinach a mocą światła, w lumenach :) I tak jak wcześniej już pisali, 4300K to idealna barwa, u mnie świecą na biało przynajmniej a mają 4300K

Opublikowano

W poprzednich lampach wrzuciłem Night Breaker 200% 4300 K, w obecnych mam najzwyklejsze Philipsy 4300/4850 K i te drugie świecą bardziej biało...

Opublikowano

4300/4850? Nie ma takich żarników.. chyba że producent sam nie umie określić jaką mają barwę albo specjalnie wydali taki produkt aby szersze grono się nim zainteresowało. Między 4300 a 4850 jest ogromna różnica w barwie światła. Pytanie brzmi, jak daleko to światło dociera? W moim przypadku jak korzystam z długich (bix) to światło oświetla mi teren 500m do przodu, chociaż nie chce okłamywać i specjalnie sprawdzę jutro rano, jak do pracy będę jechać.

Opublikowano

Brałem OEMowe palniki VW - gwerty twierdzi, że czasem określają je jako 4850 K... Poniżej zdjęcie jak świecą:

 

Opublikowano

Swap na większe hamulce mam w planach na przyszłość, na razie tego nie chciałem robić bo mam obawy czy ABS będzie dobrze działał jeśli się wymieni tylko tył na większe tarcze. Poza tym przy tej naprawie sam straciłem dużo czasu na własną robotę więc nie chciałem jeszcze dokładać sobie czasu na szukanie zestawu do swapu.

 

Za części dałem: tarcze TEXTAR 107,50 zł, klocki TEXTAR 82 zł, przewody ham TRW 120 zł, zestawy naprawcze FRENKIT 42 zł = 351,50 zł (za bycie stałym klientem jednego sklepu dostałem na tarczach chyba 90 zł upustu), dodatkowo jeszcze kupiłem zmywacz do tarcz, płyn i odpowietrzniki ale to standardowe koszty takie jak wszędzie

Za robotę dałem: 120 zł

 

Co do żarników to jestem na razie zadowolony a jeszcze nie zregenerowałem lamp więc kolor może być przez te wszystkie rysy na kloszach inny niż będzie po regeneracji.

 

Wiem wiem, lampy powinienem mieć już dawno zrobione :P

Opublikowano
6 godzin temu, bananowyludzik napisał:

Swap na większe hamulce mam w planach na przyszłość, na razie tego nie chciałem robić bo mam obawy czy ABS będzie dobrze działał jeśli się wymieni tylko tył na większe tarcze.

Abs będzie działał jak dotychczas,wirnik z piastą zostaje stary.

 

6 godzin temu, bananowyludzik napisał:

nie chciałem jeszcze dokładać sobie czasu na szukanie zestawu do swapu.

 

To fakt ze tył 288mm ciężko trafić. A to co jest to zazwyczaj w kiepskim stanie i do gruntownej regeneracji. Przód 320mm jest łatwiej dostępny i w lepszych cenach. 

Opublikowano

Fajna furmanka zazdroszczę 6B manuala:cheesy: U mnie jedna z gruszek nie działała wyszło przy robieniu rozrządu, wymiana na drugą używkę sprawną pomogło. Widzę, że masz masę denerwujących pierdół do zrobienia jak i u mnie :decayed: Powodzenia przy dłubaniu

Opublikowano
3 minuty temu, pila24 napisał:

Przód 320mm jest łatwiej dostępny i w lepszych cenach. 

Przesiadka 288/312 -> 320 jest przystępna, ponieważ wymiana na dobrą sprawę ogranicza się do zacisków, tarcze i klocki to element podlegający zużyciu. Przesiadłem się na 320, ponieważ tarcze 312 biły.

57 minut temu, pila24 napisał:

To fakt ze tył 288mm ciężko trafić. A to co jest to zazwyczaj w kiepskim stanie i do gruntownej regeneracji. Przód 320mm jest łatwiej dostępny i w lepszych cenach. 

W dziale sprzedam w fajnej cenie jest komplet 320/288.

Opublikowano
7 godzin temu, bananowyludzik napisał:

Co do żarników to jestem na razie zadowolony a jeszcze nie zregenerowałem lamp więc kolor może być przez te wszystkie rysy na kloszach inny niż będzie po regeneracji.

Rysy na lampie nie mają żadnego wpływu na kolor światła, taki już zostanie.

Opublikowano
W dniu 17.09.2020 o 15:43, pila24 napisał:

Abs będzie działał jak dotychczas,wirnik z piastą zostaje stary.

 

To fakt ze tył 288mm ciężko trafić. A to co jest to zazwyczaj w kiepskim stanie i do gruntownej regeneracji. Przód 320mm jest łatwiej dostępny i w lepszych cenach. 

Ja wiem, że system pozostaje nietknięty ale coś bardziej rozmyślałem o projektowanych siłach hamowania na danej osi :D Ze znajomym zastanawialiśmy się w zasadzie jak działają hamulce :P i doszliśmy do wniosku, że jeśli zmieniać to przód i tył i to na rozmiary które wychodziły z fabryki.

W dniu 17.09.2020 o 16:28, kuba.tkn napisał:

Fajna furmanka zazdroszczę 6B manuala:cheesy: U mnie jedna z gruszek nie działała wyszło przy robieniu rozrządu, wymiana na drugą używkę sprawną pomogło. Widzę, że masz masę denerwujących pierdół do zrobienia jak i u mnie :decayed: Powodzenia przy dłubaniu

A dzięki dzięki, no nie oszukujmy się, nie są to auta pierwszej młodości, zawsze znajdzie się coś do poprawienia.

W dniu 17.09.2020 o 16:40, george napisał:

Przesiadka 288/312 -> 320 jest przystępna, ponieważ wymiana na dobrą sprawę ogranicza się do zacisków, tarcze i klocki to element podlegający zużyciu. Przesiadłem się na 320, ponieważ tarcze 312 biły.

W dziale sprzedam w fajnej cenie jest komplet 320/288.

I jak, duża różnica w sile hamowania? Ja jak będę podchodził do podmiany to będę szukał kompletu przynajmniej z S4.

W dniu 17.09.2020 o 16:41, Langista napisał:

Rysy na lampie nie mają żadnego wpływu na kolor światła, taki już zostanie.

A myślałem, że może przez te mocno zauważalne rysy światło może się rozpraszać i przez to zmieniać delikatnie kolor.

Opublikowano
3 godziny temu, bananowyludzik napisał:

I jak, duża różnica w sile hamowania? Ja jak będę podchodził do podmiany to będę szukał kompletu przynajmniej z S4.

Jest różnica, ale na razie docieram i jeżdżę głównie po mieście. Niebawem będzie więcej tras, więc dam znać.

Opublikowano

Światło przez rysy będzie rozpraszane ale nie zmieni się jego barwa, reflektor to nie pryzmat..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...