szaryy Opublikowano 21 Marca 2022 Opublikowano 21 Marca 2022 współczuję perturbacji. Duuuzo njuta Ci bije to turbo
Kamil313 Opublikowano 21 Marca 2022 Autor Opublikowano 21 Marca 2022 Godzinę temu, szaryy napisał: współczuję perturbacji. Duuuzo njuta Ci bije to turbo No tak to już jest, na szczęście zostało już nie wiele do ogarnięcia żebym mógł się w pełni cieszyć sprawnym samochodem
Kamil313 Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Witam ponownie, niestety, ale nie mogłem dojść do ładu I składu z samochodem przez ten okres, w międzyczasie pojawił się problem z chłodzeniem. W korkach łapała 108 stopni w trasie wszystko jest bylo okej. Wiatrak chodzi dobrze czujniki są w porządku. Chłodnice zamówiłem nową. Przy okazji popatrzylem że w BFB termostat otwiera się przy 100 stopniach. Z tego co mi wiadomo były w starszych modelach montowane termostaty które otwierały się przy temperaturze 87 stopni czy nawet przy mniejszej wartości. Pytanie moje czy ktoś może wkładał np termostat z b5 albo np z s3? Czy jest to do zrobienia bez większej rzeźby, czy raczej już zostawic to tak jak jest?
przem8 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Nic nie nacudujesz z tym termostatem. Tak ma być. 1
DivaynEays Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 21 godzin temu, Kamil313 napisał: Witam ponownie, niestety, ale nie mogłem dojść do ładu I składu z samochodem przez ten okres, w międzyczasie pojawił się problem z chłodzeniem. W korkach łapała 108 stopni w trasie wszystko jest bylo okej. Wiatrak chodzi dobrze czujniki są w porządku. Chłodnice zamówiłem nową. Przy okazji popatrzylem że w BFB termostat otwiera się przy 100 stopniach. Z tego co mi wiadomo były w starszych modelach montowane termostaty które otwierały się przy temperaturze 87 stopni czy nawet przy mniejszej wartości. Pytanie moje czy ktoś może wkładał np termostat z b5 albo np z s3? Czy jest to do zrobienia bez większej rzeźby, czy raczej już zostawic to tak jak jest? w sofcie mozna wymusic wczesniejsze otwieranie termostatu
Maxero Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 (edytowane) Nie no takiej głupoty to jeszcze nie słyszałem. Zdradź jak można termostat wcześniej uchylić ,który nie jest elektroniczny i działa na całkowicie mechanicznie A tak na poważnie jeśli masz termostat ,który wygląda tak jak na zdjęciu. To możesz go otworzyć i zmienić termostat na inny jeśli wymiarami jest 1:1. Edytowane 28 Sierpnia 2022 przez Maxero 1
Kamil313 Opublikowano 1 Września 2022 Autor Opublikowano 1 Września 2022 Dzięki za informacje, na razie zobaczę jaka będzie temperatura po wymianie chłodnicy, chociaż wątpię, żeby były temperatury z rzędu 35 stopni. Jeśli coś będzie dalej nie grało to wymienię najwyżej termostat na jakiś inny.
DivaynEays Opublikowano 1 Września 2022 Opublikowano 1 Września 2022 W dniu 28.08.2022 o 19:22, Maxero napisał: Nie no takiej głupoty to jeszcze nie słyszałem. Zdradź jak można termostat wcześniej uchylić ,który nie jest elektroniczny i działa na całkowicie mechanicznie A tak na poważnie jeśli masz termostat ,który wygląda tak jak na zdjęciu. To możesz go otworzyć i zmienić termostat na inny jeśli wymiarami jest 1:1. a Ty myslisz, ze co to za piz*ryk niebieski w tym termostacie? wlasnie dzieki temu mozna go uchylic wczesniej 1
Maxero Opublikowano 1 Września 2022 Opublikowano 1 Września 2022 (edytowane) Czujnik temperatury i robi tylko tyle że wiesz jaka jest temperatura ty i silnik dla ecu Są 2 jeden G2 I G62 ale nie powiem ,który jest gdzie. Nadal nie odpowiedziałeś jak zmienić jego otwarcie i czym ? Edytowane 1 Września 2022 przez Maxero
Skowrix Opublikowano 2 Września 2022 Opublikowano 2 Września 2022 Kolego @Maxero Są 3 czujniki temperatury płynju - G2 i G62 - są zintegrowane w jednym i znajdują się za głowicą na tym plastikowym kolanku. Jest jeszcze G83 który jest na dolnym wężu chłodnicy. W termostcie natomiast znajduję się grzałka do wcześniejszego otwierania termostatu - F265. Każdego dnia czegoś można się nauczyć
Maxero Opublikowano 2 Września 2022 Opublikowano 2 Września 2022 A ten z tyłu to wiem co to ,bo w B5 zmieniałem i był w obudowie kwadratowej potem go zmienili na wersję taką zaokrągloną wraz ze zmianą wtyczki. I ten niebieski też. Dlatego chciałem uzyskać odpowiedź gdzie zmienić wcześniejsze jego otwarcie termostatu ,skoro jest mechaniczny i tak otwiera się przy 100 stopniach. Co nic nie zmienić. Popsułeś misterny plan
Kamil313 Opublikowano 3 Listopada 2022 Autor Opublikowano 3 Listopada 2022 Witam znowu, mogę w końcu powiedziec, że temat mechaniczny został dopięty, zmiana stroiciela przyniosła efekt i po dwóch dniach auto było gotowe. Byłem na korekcie, wszystko było w porządku. Na razie kresek nie mam ale okolice 230-240 koni powinny być jak je zrobie to oczywiścieje wrzucę. W tym tygodniu udało sie również zrobić LPG do nowego setupu. Oprócz tego wleciała nowa chłodnica. Sprawa kolizji przez którą miałem 2 lata obity prawy bok również się roztrzygnęła, więc jak uporam się z ubezpieczycielem to zrobię cala blacharkę ponieważ oprócz całego boku pare ognisk rdzy też się znajdzie i zrobie to wszystko naraz. Potem w planie mam przyciemnić w końcu szyby i włożyć inne twardsze amory oraz stabilizatory z eski. Po takim czasie i po takich perturbacjach naprawde cieszę się, że mogę na nowo użytkować normalnie ten samochód. Jak na ośkę moc jest adekwatna, na suchym można jeździć ją w normalny sposób bez jakis większych problemów z trakcją.
Rob@k Opublikowano 3 Listopada 2022 Opublikowano 3 Listopada 2022 A termostat jaki w końcu wrzuciłeś?
Kamil313 Opublikowano 4 Listopada 2022 Autor Opublikowano 4 Listopada 2022 13 godzin temu, Rob@k napisał(a): A termostat jaki w końcu wrzuciłeś? Na razie jest seria, chłodnica była zmęczona życiem, na obecną chwilę nie miałem problemu żeby auto się grzało, ale pewnie jeśli będę musiał go zmienić to wyjdzie to w maju/czerwcu przy większych temperaturach.
Kamil313 Opublikowano 10 Listopada 2022 Autor Opublikowano 10 Listopada 2022 Przed chwilą zrobiłem kreski i tak to wygląda. Spodziewałem się maks 240 koni więc wynik mi się osobiście bardzo podoba ?. 20221110_173106.mp4
czareq Opublikowano 10 Listopada 2022 Opublikowano 10 Listopada 2022 czemu turbo tak późno wstaje ? do 3tys obrotów kompletnie nic się nie dzieje
Kamil313 Opublikowano 10 Listopada 2022 Autor Opublikowano 10 Listopada 2022 13 minut temu, czareq napisał(a): czemu turbo tak późno wstaje ? do 3tys obrotów kompletnie nic się nie dzieje Zapewne gruszka która jest w tym turbo odchylila sie i puszcza powietrze na lewo na obecną chwilę przy tych przygodach co miałem przez pół roku ciesze sie że auto jezdzi "normalnie". Mam chyba 3 inne gruszki które mają różne wytrzymałości, wiec będe się z tym zapewne kiedyś męczył. Na obecna chwile mam czym się poruszać z punktu A do punktu B i nie mam żadnych przeladowań ani innych niepotrzebnych sytuacji które przeszkadzały w jego użytkowaniu.
szaryy Opublikowano 10 Listopada 2022 Opublikowano 10 Listopada 2022 no coś jest nie tak, masz tu przebieg momentu u mnie przy 240km
Mukade93 Opublikowano 10 Listopada 2022 Opublikowano 10 Listopada 2022 21 minut temu, szaryy napisał(a): no coś jest nie tak, masz tu przebieg momentu u mnie przy 240km pewnie seryjna gruszka, tez tak mialem jak sie dowiedzialem ze zrobili mi hybryde nie ruszajac gruszki, Łukasz to az nie wierzyl ze takie cos mozna odje*** takie k03 co lepiej wstawalo ale zdychalo tak samo, wykres nizej juz na poprawionej gruszce u germka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się