Scottie20 Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 Siemka, chce założyć instalacje ktoś pomoże w doborze podzespołów, jaka wybrać ? ? Planuje w przyszłości trochę podkręcić auto.
przem8 Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 Brc unikaj jak ognia. Znajdź montera to Ci założy co trzeba. Na lpg forum masz polecane warsztaty w całej Polsce.
mirek31071977 Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 12 minut temu, przem8 napisał: Brc unikaj jak ognia. Znajdź montera to Ci założy co trzeba. Na lpg forum masz polecane warsztaty w całej Polsce. BRC jak ognia bo?Jak BRC nie hula,to zawsze wina BRC.Ale ,jak STAG nawala,to wina montera.Z tymi polecanymi,to bym uważał.Akurat mam doświadczenia z obydwoma.BRC w BEX hula od 75 tysięcy bez większych przygód.Co zgłoszone,to zrobione i dobrze.Na STAG w ASN polecany warsztat i kicha.Ciągle nie mają czasu.Trafiłem felerną partię Barracud.1 stronę wymienili.Ale po jakimś czasie 2 też zaczęła świrować.Nic nie dadzą sobie powiedzieć.Czekasz na terminy i tylko regulacja i dalej.Ostatnio byłem na serwisie olejewym.Z ciekawości podpięcie do kompa i....Znowu to samo.Szczęscie w nieszczęściu,że bogato a nie biednie.Gwarancja się skończyła i chyba poszukam innego warsztatu także....
pelonek1 Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 Ja montowałem nie tak dawno: - sterownik LPG Tech DUO, - wtryski Yeti, - reduktor STAG czerwony. To tak z grubsza co było montowane. Zrobiłem 3 tyś km po montażu i jest ok. No może prawie ok. 4 razy nie przełączył mi się na gaz na ciepłym silniku (jak będzie się powtarzać to usterka do usunięcia przez instalatora bo powiedział że nie podpiął jakiegoś plusa po stacyjce do sterownika), no i ostatnio przy pełnym bucie na 1 lub 2 w okolicach 7 tyś obrotów przełączał się na benzynę (instalator wyregulował reduktor i śmiga jak należy, powiedział że tak się zdarza czasami że traci ciśnienie). Całość ma być do 200KM, bynajmniej tak powiedział instalator. Gazu spala mi średnio pomiędzy 10-11 litrów na 100km w tym 1/3 miasto reszta trasa, benzyny palił 9 przy takiej samej jeździe. Jeśli chodzi o mnie to polecam taką konfigurację, podzespoły tańsze niż w BRC no i cena instalacji dużo tańsza, płaciłem 2400zł miesiąc temu.
przem8 Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 1 godzinę temu, mirek31071977 napisał: BRC jak ognia bo? Jest drogie, zazwyczaj zwykły wrzut pod maskę i mało kto to ogarnia. Ja też robiłem poprawki po polecanym warsztacie.
michalek510 Opublikowano 31 Maja 2020 Opublikowano 31 Maja 2020 Bierz coś polskiego, tech/stag/kme/optima. Najważniejszy i tak monter jest.
Scottie20 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2020 KME NEVO - Wtrysk Gazu IV generacja - system składający się z podzespołów Producentów liczących się na rynku LPG. Komputer KME NEVO, reduktor MAGIC, wtryskiwacze Yeti Plus, filtry LPG - Mimar. System, w kompletacji opracowanej przez Energy Gaz Polska, wybierany jest przez Klientów ze względu na profesjonalną integrację z systemem zasilania samochodu oraz na rozsądną cenę. Zapas wydajnościowy do 250KM. Oferujemy: 2 lata gwarancji, zbiornik do 55 litrów w cenie, możliwy większy z dopłatą (do ustalenia na miejscu) Coś takiego mi dobrali, tylko szukam dobrego montera na Podkarpaciu
ulisses Opublikowano 1 Czerwca 2020 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zamiast starego Nevo może być Nevo Sky Max lub bardziej budżetowo Nevo Sky Sun.
michalek510 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Opublikowano 1 Czerwca 2020 multiserwis Niwiska - bardzo dużo dobrych opinii, Walcer gaz - Pogwizdów - też dużo dobrych opinii, byłem u gościa jest ogarnięty, kolektory ściąga, montaże ładnie wyglądają, ja montowałem niby w polecanych zen system przysieki ale montaż średni, kolektor nie ściągnięty, za pierwszym razem wypuszczony tylko po autokalibracji. energy gaz odpuść
dayd_4 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Stag Mam od ponad 60000km. Bez zastrzeżeń. Pozdr.
mirek31071977 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Opublikowano 1 Czerwca 2020 Tak energy gaz odpuścić.Dobrze kolega wyżej radzi.Nie miałem z nimi do czynienia.Ale wystarczy zobaczyć ich ceny.Niby profesjonaliści,a instalacje położone na odwal,jak 1 lepszy gazowy druciarz.Do tego te małe butle i dopłata za większą.Te czasy,że się dopłacało za większą butlę,czy za wlew we wlewie już minęły.Bynajmniej u mnie.Butla wchodzi do sedana 67.Taką mam w ASN.Nie wiem,jak tam u was na podkarpaciu,ale u mnie mam 2 dobre warsztaty.1 od Staga,a 2 od BRC. 1
Scottie20 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2020 Dzięki wszystkim ;) ogarniam sobie taki zestaw KME Nevo pro, wtryski barracuda, reduktor Magic III power, 1
edekxp Opublikowano 11 Czerwca 2020 Opublikowano 11 Czerwca 2020 Barracudy trochę są mało wydajne w górnym zakresie. Do serii owszem. Montuje ACW031BFC lepiej się sprawują Barracuda w Cuprze R 260KM już zapętlała, stagowskie działają bez zastrzeżeń
ELLIOTT Opublikowano 18 Czerwca 2020 Opublikowano 18 Czerwca 2020 W dniu 11.06.2020 o 16:00, edekxp napisał: Barracudy trochę są mało wydajne w górnym zakresie. Barracuda w Cuprze R 260KM już zapętlała, stagowskie działają bez zastrzeżeń A to dziwne.. U mnie przy takiej mocy leją do końca bez problemu..
ulisses Opublikowano 18 Czerwca 2020 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Wszystko zależy na jakim doładowaniu zrobiony program i jaki jest target afr. No i oczywiście od ciśnienia na reduktorze i ew. spadków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się