Buba Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 ale te ok 11 l/lpg to naprawdę b. mało jak na T a powiedzcie panowie jeszcze czy to są pomiary podczas normalnej jazdy ? czy raczej oszczędzania ? moja na cugu bierze 15 lpg , na spokojnie 13 lpg Bo u ciebie LPG ucieka bokiem zanim do silnika dotrze
greengrass Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Także myślę że dobrze założona instalka + sprawny motor 1.8T jest w stanie zmieścić sie w 12 litrach gazu To znowu nie jest taki super wynik. Tu koledze pali poniżej 10 przy dynamicznym stylu jazdy. http://www.motostat.pl/vehicle-stats/10113/1
Patrikos28 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Także myślę że dobrze założona instalka + sprawny motor 1.8T jest w stanie zmieścić sie w 12 litrach gazu To znowu nie jest taki super wynik. Tu koledze pali poniżej 10 przy dynamicznym stylu jazdy. http://www.motostat.pl/vehicle-stats/10113/1 No nic tylko koledze pozazdrościć :gwizdanie: W sumie jak pocwiczę to może na wiosnę taki wynik osiągnę bo zima to + 1literek trzeba doliczyć Tylko że od lutego zaczynają sie mody na 200 + to jak będzie 13-14 to będzie dobrze
Miszka82 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Także myślę że dobrze założona instalka + sprawny motor 1.8T jest w stanie zmieścić sie w 12 litrach gazu To znowu nie jest taki super wynik. Tu koledze pali poniżej 10 przy dynamicznym stylu jazdy. http://www.motostat.pl/vehicle-stats/10113/1 No nic tylko koledze pozazdrościć :gwizdanie: W sumie jak pocwiczę to może na wiosnę taki wynik osiągnę bo zima to + 1literek trzeba doliczyć Tylko że od lutego zaczynają sie mody na 200 + to jak będzie 13-14 to będzie dobrze no to musze uszłupać parę klocków i zmieniam na 1.8T Patrikos co do tego spalania w zimie +1 literek to faktycznie ale do tego dochodzi sporo więcej benzynki, przez te mrozy to jeżdżąc po mieście na krótkich trasach to nieraz niezdąży mi sie przełączyć na eLPeGa
sołtys85 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Nie wiem jak Wy jeździcie, że wam nie zdązy sie na gaz przełączyć? Ja mam ustawioną temp na 30*C przy, której przełacza sie na gaz w lato to po 200-300m przełacza sie (zależnie czy załapie sie na zielonym i czy musze swoje odstać) w zimę ten dystans wzrasta do 500-600m. Acha jeszcze jedno mam reduktor scorpion ST, który jest bardz wydajny termicznie - może w tym tkwi tajemnica. Średnio jak jeżdze po wawie to spala mi 1l Pb 95 na 100km przy czym 100km robię na 4 odpalenia po 25km.
sebo1607 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 witam. w piatek zalozylem sekwencje tomasetto,wyjezdziłem butle 37l cykl mieszany i zrobilem 350km czyli 10l na 100km
Patrikos28 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Nie wiem jak Wy jeździcie, że wam nie zdązy sie na gaz przełączyć? Ja mam ustawioną temp na 30*C przy, której przełacza sie na gaz w lato to po 200-300m przełacza sie (zależnie czy załapie sie na zielonym i czy musze swoje odstać) w zimę ten dystans wzrasta do 500-600m. Acha jeszcze jedno mam reduktor scorpion ST, który jest bardz wydajny termicznie - może w tym tkwi tajemnica. Średnio jak jeżdze po wawie to spala mi 1l Pb 95 na 100km przy czym 100km robię na 4 odpalenia po 25km. Moja instalka przełącza sie na LPG po ok. 400-500m w temp. dodatnich +10st , a podczas ostatnich mrozów -15st tak po ok 1000m Więc zgadzam się, że korzyści z LPG w zimę spadają , ale i tak są na "+" Jednak przy każdej dłuższej trasie są łatwo zauważalne , po prostu śmigamy za pół ceny
Miszka82 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 a jak to jest z tym przełączaniem sie na lpg, bo mi przy ostatnich mrozach to przeskakuje na lpg po 4-5 km jak macham krótkie trasy po mieście to praktycznie tylko na benzynie jeżdżę da się to jakoś ustawić żeby przełączał się szybciej ? ? ? mam instalację brc
pablosan Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Pewnie, że się da, musisz pojechać do warsztatu i podpiąć kompa. Ja mam 35 stopni, ale to nisko-bo robie krotkie trasy po miescie, jak w weekend ostro przymrozilo w 3miescie, to przy przelaczeniu na gaz (na jalowym po nocnym postoju na dworze jak grzalem auto, to mi zgasl). Dopiero odpalenie po raz 2 i po kolejnych 2-3 minutach na gaz-i ok. Nie wiem o ile wzrosnie temperatura przez ten okres-40 stopni? Dzisiaj bez problemu (temp. na zewnatrz -5 st.). Nie wiem czy masz garaż-ale chyba na teraz to dobra bylaby temp. przelaczania 40 stopni? Ps. Sorry za mały OT-wczoraj wracałem z kolacji firmowej i trafiła mi się taksówka: siódemka BMW, okazało się, że zagazowana-na liczniku ponad 400 tys km, z czego wlasciciel mial juz nalatane ponad 200 tys. Instalacja sekwencyjna BRC, wtryski cały czas od nowosci te same!!! . Zero problemów-ale mówił, że pilnuje jak cholera filtrów LPG (lotny+ciekły) co 10 tys. km. Silnik 4 litry-pali mu 23 LPG/100, PB 16/100. Facet zadowolony jak cholera i u niego w korporacji śmiga sporo taxówek na LPG-zdecydowana większość BRC i trochę na Landi Renzo Omeagas.
Miszka82 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Pewnie, że się da, musisz pojechać do warsztatu i podpiąć kompa. Ja mam 35 stopni, ale to nisko-bo robie krotkie trasy po miescie, jak w weekend ostro przymrozilo w 3miescie, to przy przelaczeniu na gaz (na jalowym po nocnym postoju na dworze jak grzalem auto, to mi zgasl). Dopiero odpalenie po raz 2 i po kolejnych 2-3 minutach na gaz-i ok. Nie wiem o ile wzrosnie temperatura przez ten okres-40 stopni? Dzisiaj bez problemu (temp. na zewnatrz -5 st.). Nie wiem czy masz garaż-ale chyba na teraz to dobra bylaby temp. przelaczania 40 stopni? Ps. Sorry za mały OT-wczoraj wracałem z kolacji firmowej i trafiła mi się taksówka: siódemka BMW, okazało się, że zagazowana-na liczniku ponad 400 tys km, z czego wlasciciel mial juz nalatane ponad 200 tys. Instalacja sekwencyjna BRC, wtryski cały czas od nowosci te same!!! . Zero problemów-ale mówił, że pilnuje jak cholera filtrów LPG (lotny+ciekły) co 10 tys. km. Silnik 4 litry-pali mu 23 LPG/100, PB 16/100. Facet zadowolony jak cholera i u niego w korporacji śmiga sporo taxówek na LPG-zdecydowana większość BRC i trochę na Landi Renzo Omeagas. no ja właśnie robię dużo krótkich kursów, prawie jak taksówkarz :> więc podjadę do mojego gazmena i mu powiem rób żeby przełączał się szybciej :bicz3: dzięki za odp
Dawid0 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 1.6 ADP spalanie w miescie 12-14 /100km , spalanie w trasie 9-10 / 100km oponki 225/45 R17, mapa lpg zestrojona na zwykłą jazdę.
Blondi89 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 w mieście jakies 16l, tylko raz jak zatankowałam w auchan zeszło mi 22l/100km
Bogumił Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 No to masz koleżanko , że tak się "wyrażę" ciężką nogę
Blondi89 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Wydaje mi sie, że przy 2,8 to wcale nie tak dużo nie? Druga strona medalu, że warto wcisnąć gaz, żeby posłuchac mojego silniczka
Miszka82 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 1.6 ADP spalanie w miescie 12-14 /100km , spalanie w trasie 9-10 / 100km oponki 225/45 R17, mapa lpg zestrojona na zwykłą jazdę. trzymając sie tematu spalania, tu właśnie nurtuje mnie kwestia, że 1.6 potrafi łyknąć tyle co np 1.8T, czy jest to związane z tym, że 1.6 trzeba mocniej nacisnąc niz 1.8 T żeby wykrzesać tyle samo, czyli lekkie wcisniecie gazu w 1.8 T to tak samo jak but w 1.6 mówie tu np o przyspieszaniu, że mniejszy silnik trzeba mocniej kręcić i bardziej sie męczy
Bogumił Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Miałem na początku mazdę 323 1,3 z gazem i po mieście paliła 13l/100km, natomiast moja niunia pali 11,5-12,5l/100km. Czyli różnicy praktycznie nie ma w spalaniu, a jest to raczej związane z przełożeniem mocy do masy - przy większej ilości koni łatwiej jest rozpędzić samochód (mniej obciąża się silnik i jest mniejsze spalanie).
tomek86a Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Audi A4 Avant 99r. 1.8 ARG 125KM Trasa : 130km\h -> 11 L\100km (autostrada) 80-90km\h -> 9l\100km Miasto: ok 12l\100km Jeżdżę raczej spokojnie ale nie jak emeryt. Oczywiście spalanie gazu.
franio Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 1.6 ADP spalanie w miescie 12-14 /100km , spalanie w trasie 9-10 / 100km oponki 225/45 R17, mapa lpg zestrojona na zwykłą jazdę. trzymając sie tematu spalania, tu właśnie nurtuje mnie kwestia, że 1.6 potrafi łyknąć tyle co np 1.8T, czy jest to związane z tym, że 1.6 trzeba mocniej nacisnąc niz 1.8 T żeby wykrzesać tyle samo, czyli lekkie wcisniecie gazu w 1.8 T to tak samo jak but w 1.6 mówie tu np o przyspieszaniu, że mniejszy silnik trzeba mocniej kręcić i bardziej sie męczy 1,6 ma się ni jak do 1,8 T, dwie bajki: na 3 170, na 4 200 i dopiero zapinasz pięc[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 23:19_________________________________________________1,6 nery by już wypluł
Patrikos28 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 1.6 ADP spalanie w miescie 12-14 /100km , spalanie w trasie 9-10 / 100km oponki 225/45 R17, mapa lpg zestrojona na zwykłą jazdę. trzymając sie tematu spalania, tu właśnie nurtuje mnie kwestia, że 1.6 potrafi łyknąć tyle co np 1.8T, czy jest to związane z tym, że 1.6 trzeba mocniej nacisnąc niz 1.8 T żeby wykrzesać tyle samo, czyli lekkie wcisniecie gazu w 1.8 T to tak samo jak but w 1.6 mówie tu np o przyspieszaniu, że mniejszy silnik trzeba mocniej kręcić i bardziej sie męczy 1,6 ma się ni jak do 1,8 T, dwie bajki: na 3 170, na 4 200 i dopiero zapinasz pięc[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 23:19_________________________________________________1,6 nery by już wypluł Przecież nikt po mieście nie kreci na 3 biegu do 170km/h i nie o to tu chodzi Po prostu 1.8T ma przy ok. 1800 obr/min. jakieś 210 Nm i to powoduje ,że to auto ładnie jedzie w stosunku do zwykłego 1.6 - one żeby jako tako jechało trzeba kręcić powyżej 3500obr/ min i stad spalanie 1.6 i 1.8T może być porównywalne
franio Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 bo spalanie jest porównywalne, ale efekt już nie [br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 09:19_________________________________________________ Przecież nikt po mieście nie kreci na 3 biegu do 170km/h i nie o to tu chodzi :decayed oj kręciłbyś jak by Ci jakiś zjebany hundaj coupe IV spitalał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się