Muskel1 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 A myslisz że taki styl jazdy nie przyczynia sie do tego? Nie tylko hamulce i opony przy tym się zużywają.
Langista Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 (edytowane) Akurat nie wiemy w jaki sposób go używa, także ten temat bym na bok odłożył. Możesz zapytać, czy jeżeli założysz inny zestaw z tego samego modelu i dasz im rachunek, że zakładał to mechanik, to czy będzie to miało jakiś efekt na gwarancję.. na moje jak coś będzie p&p i będą mieli gwarancję, że zakładał to fachowiec to nic to nie zrobi. Do tego jak już będziesz miał coś większego, tam patrz na nawiercane tarcze, one dużo szybciej się schładzają. Edytowane 26 Sierpnia 2020 przez Langista
Muskel1 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 5 minut temu, Langista napisał: Akurat nie wiemy w jaki sposób go używa, także ten temat bym na bok odłożył. Napisał wyżej wiec daje to obraz. Ale masz racje. Nie o to tu chodzi
dead_beat Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2020 11 minut temu, Muskel1 napisał: Napisał wyżej wiec daje to obraz. Ale masz racje. Nie o to tu chodzi Dokładnie, nie o to tu chodzi. Każdy styl jazdy i w ogóle jazda zużywa auto, a wiadomo, ze nie będę nim jeździł 20 lat. Jeśli już to maks 8-10 zostanie.
Wandej Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Akurat do B9 masz zestaw z RS4 który pasuje P&P. Odkręcasz jedne zaciski i zakładasz drugie z tarczami i klockami. Koszt maks 5tyś na nowych tarczach RS4 B9 i klockach a do tego zacisk 6-tłoczkowy. Jak zajeździsz te DBA to daj znać zrobię Ci taki zestaw Wtedy Lexusy będą musiały uważać
dead_beat Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) 1. Zacisk z RS4 da się zmontować z Felga 18” ? 2. Co do uważania Lexusów to raczej to nie nastąpi , bo w porównaniu do 45TFSI gdzie się już zagotowały to w ISie jeszcze się nie rozgrzały po tym samym przelocie, nie byłem w stanie zatrzymać się za nim w zatoczce, musiałem pojechać dalej :-) tutaj ewidentnie brakuje powietrza w nadkolu, tam jest taka dziura ze można tekę przez zderzak przełożyć do tarczy kotwicznej, która w dodatku jest pochylona a w Audi prosta jak tarcza hamulcowa, która niczego nie łapie, z reszta skąd... Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez dead_beat Autokorekty
dead_beat Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) Z drugiej strony powiem Wam, ze nie sądziłem, ze koszty eksploatacji Audi z zaledwie 190km będą tak ogromne. malo pali a do okola tysiącami trzeba bulic :-) dramat ..... w 20 letnim IS300 są tarcze 295, tu 314, w obu jednotłok, tamto auto jest szybsze i cięższe i przez 180tys km nigdy nie miałem problemu z hamulcami... Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez dead_beat zeby nie było post pod postem
Muskel1 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Może Lexus miał mniejszą siłę docisku klocka do tarczy i dłuższą drogę hamowania?
dead_beat Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2020 7 minut temu, Muskel1 napisał: Może Lexus miał mniejszą siłę docisku klocka do tarczy i dłuższą drogę hamowania? Bardzo wątpię ;-)
Wandej Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 5 godzin temu, dead_beat napisał: 1. Zacisk z RS4 da się zmontować z Felga 18” ? 2. Co do uważania Lexusów to raczej to nie nastąpi , bo w porównaniu do 45TFSI gdzie się już zagotowały to w ISie jeszcze się nie rozgrzały po tym samym przelocie, nie byłem w stanie zatrzymać się za nim w zatoczce, musiałem pojechać dalej :-) tutaj ewidentnie brakuje powietrza w nadkolu, tam jest taka dziura ze można tekę przez zderzak przełożyć do tarczy kotwicznej, która w dodatku jest pochylona a w Audi prosta jak tarcza hamulcowa, która niczego nie łapie, z reszta skąd... Nie na każdą ale w 18` wchodzi.
dead_beat Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2020 No to teraz pasuje dorzucić do kosztu dwa komplety kół, to się robi lekką ręką 15k taki swap. Trochę drogo... Dziś nieco chłodniej i problem nie występował...
Langista Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 To drogie te felgi liczysz, skoro swap może 4k Cie wyjdzie.
dead_beat Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Drogie ??!!??!! Ktoś tu chyba liczyć specjalnie nie potrafi... Opony Michelin na 18" to 3k... a na 19 już to już 4,5k, zimowe Michelin 19 to 4k... Nie dyskutuję o tym kto jeździ na jakich, ja innych już nie kupię. 15k - 8,5 = 6,5k zostaje na 2 komplety felg oraz zaciski... Liczę, że sprzedam swoje koła, to na zaciski by starczyło, zostaje nadal ~6k na 8felg... serio to dużo ?? Popatrz na ceny kół i zastanów się czy drogo to policzyłem, zamiast pisać bzdury. Ktoś pisał, że kompletny SWAP to 5k, świetnie, ale jeszcze trzeba mechanikowi zapłacić... Nie rozumiem Twojego toku myślenia i wydawania pieniędzy...
Muskel1 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Może mechanika nie liczył kolega. Dużo kolegów takie operacje przeprowadza samemu ale nie każdy chce czy potrafi szczególnie przy takich rzeczach jak hamulce majstrować. Cena kompletnych kół to też rozbieżność od do. Całkiem inaczej wygląda oczywiście gdy zechcesz zakupić nowe opony Michelin do czego masz jak najbardziej prawo.
dead_beat Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Może nie policzył, ja rozumiem, że dla wielu osób tuning auta też ogranicza się do chipa. Też chciałbym to zrobić , ale nie widzę sensu, bo dla mnie hamulec i opona to podstawa...
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 W dniu 27.08.2020 o 08:17, dead_beat napisał: w 20 letnim IS300 są tarcze 295, tu 314, w obu jednotłok, tamto auto jest szybsze i cięższe i przez 180tys km nigdy nie miałem problemu z hamulcami... W lexusie tarcza ma 32mm grubosci a w B8 25 i tutaj jesy znaczna roznica Wystarczy ze zmienisz hamulce na 345/330 i nie trzeba cudowac z felgami, oponami i calym tym gó...em.
Muskel1 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 25mm to rzeczywiście nic. Zaoszczędzili 300g na tarczy W B8 320-ki maja 30mm
dead_beat Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2020 (edytowane) 6 godzin temu, Dev napisał: W lexusie tarcza ma 32mm grubosci a w B8 25 i tutaj jesy znaczna roznica Wystarczy ze zmienisz hamulce na 345/330 i nie trzeba cudowac z felgami, oponami i calym tym gó...em. Przecież napisałem na samym początku, że jak pojeździłem A4 45 TFSI, która ma większe hamulce i 4tloka jest ten sam problem... wiec jaki tu sens ? Edytowane 30 Sierpnia 2020 przez dead_beat
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, dead_beat napisał: Przecież napisałem na samym początku, że jak pojeździłem A4 45 TFSI, która ma większe hamulce i 4tloka jest ten sam problem... wiec jaki tu sens ? Tzn jakie ma hamulce ?
george Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 3 godziny temu, dead_beat napisał: Przecież napisałem na samym początku, że jak pojeździłem A4 45 TFSI, która ma większe hamulce i 4tloka jest ten sam problem... wiec jaki tu sens ? Mała skuteczność?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się