Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BEX] Dolphin Gray | E4J | 320/288mm | 222HP/335Nm | TIP+DP | 380cc | Ulter Φ90 | CLH | Auto_Gauges | 18"_RS4 | by R4xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, R4xx napisał:

Przy okazji cieplej się zrobiło, paliwa więcej.. I to są argumenty! :lol1:

Same plusy :decayed:

Opublikowano

Szczerze? Przy czerwonym FISie jak dla mnie to tylko colorMFA...

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Dobrze że mój kopciuszek z fabryki wyjechał z tym bajerem.

Ładuj kolor FISa !!

Opublikowano

Zawsze jak się boisz grzebać, to wysyłasz swój i nowy licznik i masz przepisany i gotowy P&P ? 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 11.10.2021 o 05:55, artroskk napisał:

Szczerze? Przy czerwonym FISie jak dla mnie to tylko colorMFA...

colorMFA wygląda naprawdę petarda :thumbup:

W dniu 11.10.2021 o 10:41, kamil-vag napisał:

Zawsze jak się boisz grzebać, to wysyłasz swój i nowy licznik i masz przepisany i gotowy P&P ? 

Jak już, to tylko tak. Nie mam nerwów do takich rzeczy. Zwykłe kodowanie przyprawia mnie o ból głowy, a co dopiero taka ingerencja :grin:

Opublikowano

@R4xx też mam czerwony FIS i znam ten ból, ale jak już serio iść w grzebanie i koszta to dla kolorowego FISu szkoda zachodu, lepiej pójść level wyżej :D

Opublikowano (edytowane)

B6ka po kolejnej wymianie filtrów i olejów. Dziękuję @dzik za ogarnięcie paczki :wink: 

IMG_20211211_120441-01.thumb.jpg.a69ccab067ced58bd4eb4f95b5f4927f.jpg

Przy okazji zaliczony fuckup ze złączką przy filtrze paliwa i nareszcie udało mi się wymienić filtr oleju nie uwalając wszystkiego wokoło olejem: :decayed: 

IMG_20211211_122656-01.thumb.jpeg.954071c894e9de29a99fe2e11940c19e.jpeg

IMG_20211211_124135-01.thumb.jpeg.54d6aae804e980c6901e5164d07fd3ff.jpeg

Przeraził mnie stan podłogi w okolicach filtra paliwa, także szykuje się konserwacja spodu. Zdjęć nie wrzucę, bo wstyd :facepalm:

Taka ciekawostka: temperatura oleju po przebiegu 10k km. potrafiła podjeść do 98 stopni, a po wymianie:

IMG_20211211_182227-01.thumb.jpeg.1dc2dfc8ce3d9d17a4c146bd1d58e247.jpeg

 

Z planów związanych z autkiem:

  • konserwacja podwozia 
  • składane lustra 
  • wymiana łożysk w skrzyni biegów 
  • oświetlenie LED wnętrza 
  • fizyczne wywalenie SAI 
  • może bixy
  • nowe halogeny 

IMG_20211128_094521-01.thumb.jpeg.fc57000081bad84933ca968dbabc577c.jpeg

Edytowane przez R4xx
  • Pomoc techniczna 4
Opublikowano

A co ile zmieniasz oliwe? Ja też będę musiał nad konserwacja pomyśleć,ostatnio przy okazji robienia hebli z tyłu postanowiłem nadkola odkręcić i poczyscic,o ile nadkola bez rdzy to pod plastikowymi osłonami progów ruda tańczy..

Opublikowano
3 minuty temu, Marfiol napisał:

A co ile zmieniasz oliwe? Ja też będę musiał nad konserwacja pomyśleć,ostatnio przy okazji robienia hebli z tyłu postanowiłem nadkola odkręcić i poczyscic,o ile nadkola bez rdzy to pod plastikowymi osłonami progów ruda tańczy..

Wymiana po około 8, max 10 tyś. km. 

Z rudą trzeba szybko działać. Żałuję, że nie ogarnąłem tego latem. 

Opublikowano
21 minut temu, R4xx napisał:

Wymiana po około 8, max 10 tyś. km. 

Z rudą trzeba szybko działać. Żałuję, że nie ogarnąłem tego latem. 

Ja też co 10kkm

No właśnie,ja jeszcze muszę kupić te osłony podwozia plastikowe do są z prawej i lewej bo kiedyś na wyboju przytarlem i pękły.. W moim zlomku nazbierało mi się teraz takich pierdół do roboty w czasu mało :P

Opublikowano

Wymiana łożysk w skrzyni? zaczyna wyć? przemyśl czy nie warto wrzucić skrzyni z 2.0tfsi ;) ja tak zrobiłem i jestem zadowolony 

Opublikowano
Godzinę temu, Robzy napisał:

Wymiana łożysk w skrzyni? zaczyna wyć? przemyśl czy nie warto wrzucić skrzyni z 2.0tfsi ;) ja tak zrobiłem i jestem zadowolony 

Jakie różnice zauważyłeś? 

Kiedy wyło? 

Opublikowano

Skrzynie 6B często wyją - najczęściej na mechaniźmie różnicowym, zdarza się że też na wałku atakującym. Przy ośce nie ma żadnego problemu - wsadzasz z 2.0 Tfsi , zmieniasz wybieraki, łapę sprzęgła, poduszkę skrzyni i śmiga aż miło. Przy Quattro jest gorzej znaleźć pasującą skrzynie (przełożenie główne skrzyni musi być takie samo jak przełożenie dyfra), do tego kwestia wału - czy to wszystko zagra.

Opublikowano

Albo kmpl skrzynia + dyfer i z bani. Teraz tego jest tyle na części że bez problemu coś kupisz 

Opublikowano

@R4xx wielki szacun za komplet Neo Tools, mam identyczny! :D Za patent z filtrem oleju też szacun, też przemyślę! :D

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, Marfiol napisał:

Ja też co 10kkm

No właśnie,ja jeszcze muszę kupić te osłony podwozia plastikowe do są z prawej i lewej bo kiedyś na wyboju przytarlem i pękły.. W moim zlomku nazbierało mi się teraz takich pierdół do roboty w czasu mało :P

Niedrogie pierdoły cieszą. Można zająć czymś wole chwile ;)

15 godzin temu, Robzy napisał:

Wymiana łożysk w skrzyni? zaczyna wyć? przemyśl czy nie warto wrzucić skrzyni z 2.0tfsi ;) ja tak zrobiłem i jestem zadowolony 

Na pewno byłaby to lepsza opcja niż kupno używki takiej, jak mam teraz. Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem, że takowa pasuje :P

13 godzin temu, BartoszSoldier napisał:

Jakie różnice zauważyłeś? 

Kiedy wyło? 

Słyszę dźwięk wyjącego łożyska na 5 i 6 biegu, ale w bardzo wąskim przedziale obrotów. Pojawia się nagle, wyje chwilę a przy ciągłym przyspieszaniu finalnie gdzieś się gubi. Pewności, co do tego, że to akurat łożyska w skrzyni nie mam, ale nie pozostało już nic innego. 

6 godzin temu, zeflik napisał:

Skrzynie 6B często wyją - najczęściej na mechaniźmie różnicowym, zdarza się że też na wałku atakującym. Przy ośce nie ma żadnego problemu - wsadzasz z 2.0 Tfsi , zmieniasz wybieraki, łapę sprzęgła, poduszkę skrzyni i śmiga aż miło. Przy Quattro jest gorzej znaleźć pasującą skrzynie (przełożenie główne skrzyni musi być takie samo jak przełożenie dyfra), do tego kwestia wału - czy to wszystko zagra.

Warto dobierać się do łożysk? Czy lepiej od razu przesiąść się na tą z 2.0TFSI? 

2 godziny temu, DarekS4 napisał:

Albo kmpl skrzynia + dyfer i z bani. Teraz tego jest tyle na części że bez problemu coś kupisz 

No tak, jak już coś robić to z rozmachem :grin:

9 minut temu, artroskk napisał:

@R4xx wielki szacun za komplet Neo Tools, mam identyczny! :D Za patent z filtrem oleju też szacun, też przemyślę! :D

Komplet jak komplet, nie boli zbyt mocno, gdy go wykończę a w dupsko dostaje ostro :D

Podkładkę kupiłem na ali. Jest ultra kiepska, ale jakoś to działa :grin:

Edytowane przez R4xx
Opublikowano
17 godzin temu, BartoszSoldier napisał:

Jakie różnice zauważyłeś? 

Kiedy wyło? 

Wyło cały czas, a co do różnicy to poza dłuższa 6tka żadnych ;) 

Opublikowano (edytowane)

B6ka nadal jeździ i ma się rewelacyjnie. Dziś przejechaliśmy wspólnie 90tyś kilometr (cały ten dystans wiernie, dumnie, bezawaryjnie i na czas :evil:). Z ciekawostek przez te 90 tyś kilometrów z LPG na pokładzie :wink:

Na 100 tyś km dostanie konserwację podwozia, remont/wymianę skrzyni biegów, nowe sprzęgło, kwasoodporny wydech i być może odświeżona zostanie też głowica.

IMG_0525.thumb.jpg.64de88e143feea6ab95cd30990cfb080.jpg

Pozdrawiam i dziękuję, że tu jesteście. Wiele zrobiło się w tym samochodzie dzięki Wam :hi:

Edytowane przez R4xx
  • Pomoc techniczna 7
Opublikowano

Szykuje się porządne "spa" dla auta. Odwdzięczy się kolejnymi 90tys km bez awarii :wink:

Opublikowano (edytowane)

@R4xx zdjęcia aut wychodzą Ci fenomenalnie. :hi:U mnie niebawem zagoszczą same 2 na liczniku. Do tej pory pokonałem 27 kkm, w tym jedna awaria - wyciek z magla. 

Kolejnych km bez awarii. :thumbup1:

Edytowane przez george

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...