Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 Limo][S-line/3.0 ASN/Quattro/Gwint Bilstein B6/19" RS6 C5/Servotronic/CLH+DRL/Big Brake/Bi-Led/DeCat Xpipe aktywny wydech/RNS-E+BT+MF/Recaro S6C6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemanko. 

Część pewnie zna temat z B7 które mega wolno ale się robi z doskoku. Dzisiaj mam chwile i pomyślałem że podzielę się innym wynalazkiem. 

Mało czasu ostatnimi czasy na udzielanie się na forum. Ale chciałbym przedstawić wam naszego gnoma ogrodowego. 

Gnoma bo autko kupiłem okazyjnie początkiem lutego i od tego czasu jak zjechało z lawety tak stoi w ogrodzie i nie bardzo wiem co z nim zrobić :doh:

Samochód kupiłem z trzech względów 

1. Cena 

2. sline i ostatni miesiąc produkcji więc wyposażeniowo jest już fajnie. 

3. Końcówka produkcji 

Auto może ktoś kojarzy. Kupiłem go z pod Wrocławia. Stała od września tamtego roku. Była na kołach RH skręcanych i Powietrzu. 

Do rzeczy. 

Audi A4 B6 Limo 2004r sline 3.0 V6 ASN Manual Quattro 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nadwozie: 

Limuzyna 

Lakier - cholera wi :hi:

Pakiet Full S-line + wygładzony zderzak przedni 

Karoseria Bardzo ładna brak dużych ognisk korozji. Błotniki przód wyglądają na zdrowe. Pod listwami na drzwiach też na razie wydaje się ż jest ok. Nie ma wgniotek itp 

Uszkodzony lekko błotnik przód i dół zderzaka z powodu spadającego lodu z tira - u poprzedniego właściciela 

PLAN: 

- Odlakierowanie zderzaka i błotników przód po poprzednim właścicielu i przygodzie z lodem 

- kompleksowa konserwacja 

-zmiana zderzaka przód tył na wersje z PDC + spryski lamp przód 

- Montaż listw drzwiowych S4 

- Montaż pakietu Maxton w prawdziwym carbonie 

- Montaż lusterek składanych + fotochrom zewnętrzny 

- Konwersja na Bixenon 

- Modyfikacja lamp Bixenon na bi led + full renowacja 

-Montaż systemu auto poziomowania 

- kmpl dechroming i zrobienie na full black 

- Listwa chrom zderzaka tył w prawdziwy carbon 

- lotka tył w prawdziwy carob 

- Ramki szyb w carbon 

-nakładki słupków pozbycie się rdzy i w carobn. 

- Poprawki lakiernicze + profesjonalna korekta lakieru z pełnym zabezpieczeniem 

-Wymiana lamp tył 

- Zmiana klapy tył na USA 

- Zmiana rejestracji przód i tył na USA 

- Plaster miodu w masce 

- Plaster miodu w zderzaku 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zawieszenie & Koła & Układ kierowniczy 

Ori BV - Standardowo d*pa już siedzi - do ogarnięcia. 

Ori Felgi Audi 19"  łopaty RS6 

PLAN: 

- Zmiana zawieszenia na Gwint Bilstein B6 

- Totalny remont wszystkich wahaczy i połączeń gumowych, wymiana na nowe / regeneracja 

- Piaskowanie konserwacja/lakierowania kołysek i innych metalowych elementów zawieszenia 

- wymiana wszystkich śrub zawieszenia na nowe z ASO przód i tył 

- Geometria 

- Prostowanie + lakierowanie łopat z RS6 

- Spas kół łopaty RS6 

- Dystanse 

- Zmiana Kół na inne 19 

- Zakup zimówek AVUS III 18" z S4 B7 

- Nowe opony lato na minimalny naciąg i ładny spas 

- Wymiana przekładni kierowniczej na Servotronic z B7 + nowe drążki i końcówki 

- Wymiana pompy wspomagania 

- Walka ze spasem VS. Obcieranie/ funkcjonalność :suicide_anim:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Napęd :

Quattro manual - Sądzę że jest to przekładka z automatu ale muszę to jeszcze sprawdzić :cool1:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Silnik: 

3.0 V6 220HP ASN Bez LPG 

- Uszkodzony wydech cały do wymiany 

- Do weryfikacji synchro rozrządu bo korekty już zaczynają szaleć 

- Brak jednego kata i klap w kolektorze 

PLAN:

- Przywrócenie mocy i Nm ile się uda. 

- pomiary ciśnień i kompleksowa diagnostyka 

- Pomiar na hamowni 

- Demontaż silnika rozbiórka z grubsza i weryfikacja stanu 

- Czyszczenie nagarów + uszczelnienie całego silnika wymiana wszystkich uszczelek i elementów gumowych 

- przesiadka na porządny olej 

- Wymiana rozrządu + ustawienie go na blokadach z uwagą na synchro. 

- Wymiana świec 

- Zmiana wydechu na aktywny z S4 + usuniecie katów + uaktywnienie klap 

- Usunięcie drugich sond 

- Usunięcie SAI 

- Montaż wałka z klapami do kolektora 

- Montaż większych końcówek wydechu 

- Pomiar na hamowni 

- Modyfikacja softu ( Drugie sondy OFF + usunięcie SAI + LC + NLS) 

- Wykonanie projektu i realizacja konwersji na kompresor z 3.0 TFSi 

 

 

Układ hamulcowy

Seria - Bieda z bryndzą :no4:

 

PLAN:

- Montaż Big Brake przód 355mm nawierty + Zaciski z Porsche ZR18 6POT

-Montaż big brake tył na zacisku 4POT + modyfikacja na hydrauliczny e-brake. 

- Kolejny projekt jeszcze większego BBK na przód 395mm + większe zaciski 6POT 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wnętrze & Wyposażenie :

Full S-Line 

- Czarny sufit 

-Full skóra - Nie podoba mi się 

- Wdg. wyposażenia powinien być 2din a jest jeden na nieoryginalny radiu - Lipa 

- 4x szyby w prądzie 

- Tempomat - Nie działa

-Climatronic od 16 stopni - Klima nie działa 

- Podgrzewane stołki 

- Pompowane lędźwie 

-Czujnik zmierzchu + CLH i przełącznik auto 

 

PLAN: 

- Wymiana deski rozdzielczej 

- Naprawa podsufitki 

- zmiana fis na 3d color MFA 

- Montaż najnowszego RNS-E LED 

- Wymiana panelu climatronica na idealny 

- Wymiana przełącznika świateł na ładniejszy 

- Zrobienie listew drzwiowych i deski w carbon + wymiana listwy deski na listwę ze znaczkiem Quattro 

- Zmiana pająka kierownicy na nowszy z B7 pod wtyczkę 12pin 

- Wymiana kierownicy na ściętą z S3 8P + nowe obszycie z czerwoną nicią 

- wymiana nakładki ręcznego + mieszek zmiany biegów + gałka zmiany biegów z B8 z czerwoną nicią 

- Montaż nakładek na pedały i podstopnicy z RS4 B7 

- Montaż zapalniczki + przycisk odpalania z RS4 B7 

- Wymiana foteli na full elektryczne Recaro z S5  + modyfikacja elektroniki pod moduły 8E0 

- Wymiana kanapy tył na S4 + McDonald 

- Wymiana tapicerki boczków + kanapy + foteli na nowe szycie alcantara + skóra 

- Montaż ISOFIXA 

- Montaż modułu BT z EXEO + BT AUX + mikrofon w lampkach górnych + uruchomienie rozmów i książki telefonicznej 

- Montaż lampki Airbag OFF + przełącznik w schowku + instalacja 

- montaż Cup holdera chrom 

- montaż przycisku "S" z Audi RS4 do aktywnego wydechu 

- Wymiana przycisku ESP chrom 

- Montaż modułu PDC 8 kanałów + uruchomienie go na RNS-E 

-  montaż oświetlenia LED 

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trochę się odrobiłem i trzeba się za to auto zabrać. Może coś żona nim pojeździ. 

MAJ 2021

 

 

 

 

 

Pół roku po zakupie udało się przejechać. 

IMG_20210527_195512.jpg

IMG_20210527_195528.jpg

IMG_20210528_102424.jpg

IMG_20210528_102440.jpg

 

CZERWIEC 2021

 

Przygotowanie do odświeżenia pieca 

IMG_20210528_204236.thumb.jpg.7cbdc24337bb5f2488ff9a8f2c5559e4.jpg

IMG_20210610_215307.thumb.jpg.eec80572aca7d6e8cbd50f2830b40d96.jpg

IMG_20210531_174734.thumb.jpg.eb9ca2b97cc9d58757866c7ddae392cb.jpg

IMG_20210605_194329.thumb.jpg.7560565da89425694ef73cc1df726abb.jpg

IMG_20210605_194400.jpg.3b98ef40f2ab2a8d92b8c769b3c4cdb3.jpg

IMG_20210605_203857.thumb.jpg.d636c88e369195487805c6a2ea63cea4.jpg

IMG_20210605_194911.thumb.jpg.ddf50d4acf9ba72c7bdfd030afc18103.jpg

LIPIEC 2021

Przegląd dyfra L

IMG_20210608_201024.thumb.jpg.0b3b24bf21f6366bda2c4675486853c2.jpg

 

IMG_20210612_165541.thumb.jpg.1d008d1c09389c24016d904d287fb23e.jpg

 

Przygotowanie pod prostowanie i lakierowanie + dystanse i pierwsze spasy 

IMG_20210605_170537.thumb.jpg.275081d82ebdeed27bcf22006a8b0098.jpg

IMG_20210605_170553.thumb.jpg.100a9dab3900da46fd90658da96f9187.jpg

IMG_20210605_170609.thumb.jpg.b053502e81deb587b8ab1f1bec02747a.jpg

IMG_20210701_224245.thumb.jpg.c37e8dd0b7dbd6168ee6a31bffebacb6.jpg

Dystanse 20mm 

IMG_20210711_122811.thumb.jpg.e4fa07a0f427bc1d09dac167cac2c13f.jpg

IMG_20210712_073236.thumb.jpg.8ec8b74bc003e4cbcce28bd40e1c7768.jpg

 

LIPIEC 2021 KONSERWACJA 

IMG_20210607_173209.thumb.jpg.6459643757446d75b0b337a190855e40.jpg

IMG_20210607_173228.thumb.jpg.f87057626cc4d5eb07ba42da5eb76544.jpg

IMG_20210611_183705.thumb.jpg.5727528cc2dc5ead06bda4d511af357c.jpg

IMG_20210611_183714.thumb.jpg.ab14535e13eb3a0d658b99f1e89f50e8.jpg

IMG_20210611_210832.thumb.jpg.9d9fa993639de005927145e42e19a714.jpg

IMG_20210611_210849.thumb.jpg.caf1359374a85da1dfa5b8162f0d736a.jpg

IMG_20210612_161030.thumb.jpg.e15c9887501bd41b7ace22e895c9f9a1.jpg

IMG_20210612_161038.thumb.jpg.30060e29917bd37d17a4a8246edef8c3.jpg

IMG_20210612_161045.thumb.jpg.90c54a5e72507661538c3c0e4a609363.jpg

IMG_20210612_165438.thumb.jpg.0d6db44627fda0dac73354c9298fdbaa.jpg

IMG_20210612_165558.thumb.jpg.2e334a581f175d0a40f2aeae3c55a896.jpg

Odrestaurowanie i naprawa kompleksowa całego zawieszenia + montaż czujników do autopoziomowania bixenonu. 

Montaż gwintu Bilsteina B6 oraz przekładni kierowniczej z B7 + servotronic. 

IMG_20210608_094303.thumb.jpg.dc66abe58acc06d41bead45ba1a83ff4.jpg

IMG_20210609_051830.thumb.jpg.46f0c4fc077d08879e4b3a163fbd4be8.jpg

IMG_20210610_201108.thumb.jpg.8ed98002dbcf3e73b1def6a05e52e1fe.jpg

IMG_20210614_212558.thumb.jpg.52888e5b166e824864cf89275eceb6ba.jpg

IMG_20210617_210128.thumb.jpg.da82862a9e7eb4cb7e3163d7448207e9.jpg

IMG_20210617_210148.thumb.jpg.775057e7610afbfd0c0dbd2890b675b1.jpg

IMG_20210617_210207.thumb.jpg.6d286e61090ac1dfab5cb60209d6f23b.jpg

IMG_20210617_210235.thumb.jpg.73c7e6511530a8691b1cd25b8dfb9c10.jpg

IMG_20210620_104825.thumb.jpg.2c66ef6f02b7b5afaff9467771bf6dd5.jpg

IMG_20210620_110855.thumb.jpg.30f18c51369df5fab5bbc7a0b21999ca.jpg

IMG_20210622_212418.thumb.jpg.19a17809baf17515ea1ee4b0b549f9c5.jpg

IMG_20210622_212445.thumb.jpg.36c81153359a87d0529d94540f3e85a2.jpg

 

Czyszczenie silnika / Wymiana kompresora klimy na nowy i pełny serwis klimatyzacji. 

IMG_20210608_184047.thumb.jpg.433aae6533d096a3ac6a0f4d432bb977.jpg

IMG_20210623_162946.thumb.jpg.d8fc96f6743247c75e781ec396339fca.jpg

IMG_20210623_163001.thumb.jpg.b28498cb0f3a1d6cf9aa9df055fbd4ce.jpg

IMG_20210623_163007.thumb.jpg.9f558b1d03bcc896a46c6fcce6b181bc.jpg

IMG_20210623_163409.thumb.jpg.d3f6dfa60a8198f4a4ab3f8bce09d9d9.jpg

IMG_20210623_164041.thumb.jpg.f6a246dc69a18c5d6ba2d432a47f9d0a (1).jpg

IMG_20210623_164041.thumb.jpg.f6a246dc69a18c5d6ba2d432a47f9d0a.jpg

IMG_20210623_181835.thumb.jpg.e972058286bd8000fc1a7164d8d69ad3.jpg

IMG_20210623_205255.thumb.jpg.d54e1129408b0e8f8b54461ff47cb0dd.jpg

IMG_20210623_205340.thumb.jpg.87ccac14385170fdba6ee78d000ac73a.jpg

IMG_20210623_205403.thumb.jpg.aee2a18a385eb5f137d58f0e48d2742f.jpg

IMG_20210623_205443.thumb.jpg.306364f122e86cfd3d52d5de77f99964.jpg

IMG_20210624_175941.thumb.jpg.576acd9e3875f9f0e6d7c5e9436aa9f7.jpg

IMG_20210624_214458.thumb.jpg.249ae3e5f8b2feb542b5a3c266e86074.jpg

IMG_20210624_214518.thumb.jpg.cfd5b2c14561af00d1673be05f9cb848.jpg

IMG_20210624_214541.thumb.jpg.3fc0db8477a5f3ad7d897d0e5de05d35.jpg

IMG_20210624_214603.thumb.jpg.0a3bfda31b1a249ae286881c8a8e5efe.jpg

IMG_20210625_181400.thumb.jpg.b7638fe3c90a32f0baf492450a429e07.jpg

IMG_20210626_131850.thumb.jpg.e9be338ddbf1337ac043a00741d9234c.jpg

Czyszczenie i uszczelnianie fazatorów + ocena wybicia - Korekty w tolerancji. 

IMG_20210627_122515.thumb.jpg.6b5e2ffdb83334300101c05285d05ba1.jpg

IMG_20210627_122534.thumb.jpg.5fa5e44dcce0e0c46d0265d5b68f2cf2.jpg

IMG_20210627_122550.thumb.jpg.c9174be6b0d2d94ee0dc838d6667f894.jpg

IMG_20210627_122619.thumb.jpg.73de7dd8c6149ccc97937d6fe1789639.jpg

IMG_20210627_122639.thumb.jpg.b539540d7009042802d0dfd068e41fc9.jpg

 

Nowy kompresor klimatyzacji. 

IMG_20210701_192139.thumb.jpg.77002c877c8bf3d9589f438a63924f3a.jpg

 

Mała modyfikacja odmy 

IMG_20210702_073818.thumb.jpg.1cca7174da8400580f68d592d1e78c05.jpg

IMG_20210702_073847.thumb.jpg.9232d4223c834df016a09aef8c3c1f66.jpg

 

Komora umyta i gotowa do montażu 

IMG_20210703_120228.thumb.jpg.d6d756eacac5625b70d59ab5cda5b717.jpg

IMG_20210703_120251.thumb.jpg.6ff02f6381dbb179f194bd462f039119.jpg

IMG_20210703_200858.thumb.jpg.9f1d0572e5864d4dd0cb9b97fa1a7d98.jpg

IMG_20210703_200940.thumb.jpg.062800f034050e48e4093a68d1b811a3.jpg

IMG_20210609_051758_1.thumb.jpg.273d901de19f539bed730f913fd4a137.jpg

IMG_20210614_212624.thumb.jpg.c198b9a564aace451a5038ee69809593.jpg

IMG_20210614_212735.thumb.jpg.abb600c6ba350325486d1574b9758eeb.jpg

IMG_20210614_212747.thumb.jpg.d2a0db67fb7c3bbf97681e2bbd35c5f3.jpg

IMG_20210624_214637.thumb.jpg.8f4559722301a96ac863c0642103c052.jpg

IMG_20210627_092555.thumb.jpg.e13bb766f607704b5ce1a4ec2a0dcbe1.jpg

IMG_20210627_092559.thumb.jpg.45683a08c2e411398911f2f9b564bb5e.jpg

IMG_20210707_182024.thumb.jpg.c5d7cdc9e008ed7e48d355c54c80b01f.jpg

IMG_20210708_230027.thumb.jpg.bb7078131621e0e725508c1ccc982cbf.jpg

Lampy bixenon po modyfikacji na Bi-Led + armatka led na świetle drogowym z funkcją DRL + Devil eyes na soczewce 

IMG_20210711_103007_911.jpg.46e8d77f65cb97b5436ba0c0c830b342.jpg

IMG_20210711_125438.thumb.jpg.388f30862925fa57c224fc8137ecd074.jpg

Przechwytywanie.JPG.f8e7318cd88208a651f7dc285ebb7d07.jpg

 

Avus III S4 B7 na zimę. 

IMG_20210925_211543.thumb.jpg.1d5161a7c5dea0e51b4f3cad852f1e10.jpg

IMG_20211002_061317.thumb.jpg.da103655244a9dc43c60b31512e4928b.jpg

IMG_20211009_200032.thumb.jpg.52ac95f2f68193d08d1525109f704330.jpg

IMG_20211010_152357.thumb.jpg.56c55bf2b7c8448a6e97054a9f174cd8.jpg

 

Kmpl wszystkich zaślepek w komorze silnika. 

IMG_20211029_203400.thumb.jpg.d84f58b6a7ab097a45318ea5aa4c58ce.jpg

IMG_20211029_203409.thumb.jpg.ed5515351e57bace6db9c6d5e5617abf.jpg

 

Fotele z S4 B8 

IMG_20211111_221540.jpg.9df5b710b96e04028c43a74b972cb8bf.jpg

IMG_20211112_210534.thumb.jpg.43b937f5348c797a1e3d0752cb19fc0d.jpg

 

PDC 8 kanałowy 

IMG_20211119_204043.thumb.jpg.23c524d94cab1556a208fcfad1a6a49c.jpg

IMG_20211122_221248.thumb.jpg.f62da6d8c56d21be3779c67cc8b5bf39.jpg

IMG_20211122_221258.thumb.jpg.4588fca650a8bd036f69dd24428f24d4.jpg

IMG_20211123_212620.thumb.jpg.9242873bb23388222310a0e56f8a1820.jpg

IMG_20211126_191327.thumb.jpg.cba607f9378759847a582f8fb8c27b9a.jpg

 

Kompletowanie kokpitu 

IMG_20211126_192646.thumb.jpg.3d16f0f89989f262e3005230d87add0f.jpg

IMG_20211206_172706.thumb.jpg.702ed5ddd19653cba3fa69dbf68b4201.jpg

 

Modół BT + BT AUX Seat Exeo 

IMG_20211206_183202.thumb.jpg.389170e5c2b40d545eddd6699e6bba4b.jpg

 

Nowe halogeny led 

IMG_20211206_185908.thumb.jpg.d31bb9a6887a413336a3571448c202a9.jpg

IMG_20211207_174604.thumb.jpg.ed644e4fc914e23a5327fcea08d1b51f.jpg

 

Kanapa recaro 

IMG_20211212_105123.thumb.jpg.7037b1b29534c020cfc5ac98fd8e4c0f.jpg

IMG_20211212_105201.thumb.jpg.971e7f9833dea4d1e52171f8a78e83fb.jpg

IMG_20211212_111941.thumb.jpg.5ecd9bcc369f12c7c0e229f091a24ffd.jpg

IMG_20211212_111949.thumb.jpg.33ab8c657384520ba420aa7e0df2c50c.jpg

IMG_20211214_191031.thumb.jpg.1e3f8fd94b4c7e0126c5aeff23277137.jpg

IMG_20211214_191042.thumb.jpg.8f541f4cbdefc6c8b1aa14fb0c5c0de3.jpg

IMG_20211214_191105.thumb.jpg.c74fb22c3f804ed96fb88f821e6e86a5.jpg

IMG_20211214_191146.thumb.jpg.44371949d18cb75538df4011cc4c0eeb.jpg

IMG-20210923-WA0003.thumb.jpg.0eb713335b57e2134be29d67cbc1e1cb.jpg

IMG-20211123-WA0006.thumb.jpg.499511dea3355e79f4a6f9c6173d4f96.jpg

IMG-20211202-WA0061.thumb.jpeg.376a0b94b32b888ab09fbd208b1c1b1f.jpeg

sai.JPG.d92016f0d2ca31c80f2d08cbe6dea7f8.jpg

 

 

Trochę zaległości i trochę nowości z pierwszej połowy 2022 

 

 

IMG_20220319_203551.thumb.jpg.b44950a6412a0b205a12858bf7c93d4c.jpg

 

Wymiana czujnika sprzęgła i płynu chłodniczego 

IMG_20220108_100804.thumb.jpg.0e3c46b732eb5a612ef6d21def54f753.jpg

 

Projekt adapterów dla nowego zestawu BBK 

IMG_20220220_210414.thumb.jpg.77ee5aa68b76115d01a377308ea183b8.jpg

 

Tworzenie sterwoania + pamięć dla foteli z S4 B8 

IMG_20220201_155113_BURST1.thumb.jpg.dc9fb8cb566e77e7c6aa799fcf5cba78.jpg

 

Wysprzątane 

IMG_20220319_231105.thumb.jpg.bc03fb2eef70d93ad84977d7e3440cfc.jpg

 

Gałka i mieszek na miejscu 

IMG_20220319_231250.thumb.jpg.f4ca3393c66f0e2d13b13abfa4153c6f.jpg

 

Udało się dorwać skorupy ze spryskami i PDC przód tył 

IMG_20220520_121919.thumb.jpg.3d4e726e2b48cb8241203880fe1905b0.jpg

 

Nowy zestaw BBK Przód 6tłok 395mm i tył  4tłok 356 mm

IMG_20220515_095140.thumb.jpg.8a971b439308754f1f70048a74b40914.jpg

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano (edytowane)

3x s-line:polew: nie ma czegoś takiego. Mam nadzieje, że portwel gruby bo naprawy ASN to wielkie koszta i fachowców do niego ciężko znaleźć. Nie każdy warsztat podejmuje się naprawy ASN.

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
2 godziny temu, DarekS4 napisał:

 

Silnik: Diagnostyka, Pomiary, Hamownia..

A co ty chcesz z ASN na hamowni robić? Tylko nie mów, że chipa :facepalm:

Opublikowano
6 minut temu, Muskel1 napisał:

3x s-line:polew: nie ma czegoś takiego.

Nie ? A gdzieś kiedyś wyczytałem że jak jest środek + zewnątrz + zawias to że jest 3x :decayed:

Ok poprawiam bo gańba :grin:

Mało kto się podejmuje bo internet trochę rozdmuc**je niektóre fakty. Na szczęście u siebie na warsztacie powinniśmy dać radę :) 

Opublikowano
3 minuty temu, Muskel1 napisał:

A co ty chcesz z ASN na hamowni robić? Tylko nie mów, że chipa 

jedziesz ze mną ostro .... ;)

Pomiar weryfikujący diagnostykę na czym to auto w ogóle stoii ;)

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, DarekS4 napisał:

Nie ? A gdzieś kiedyś wyczytałem że jak jest środek + zewnątrz + zawias to że jest 3x :decayed:

Ok poprawiam bo gańba :grin:

 

Nie gniewaj się, nie mam problemu z Tobą ale są tacy, którzy oddają takie jednostki jak ASN oder ALT na chipa. Chciałem zaoszczędzić Tobie kasy.

Zawieszenie jest częścią wewnątrznego pakietu s-line. Jest tylko wewn. i zewnętrzny pakiet s-line.

Gratuluję zakupu i bezawaryjnej jazdy życzę:hi:

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Bez przesady ? najdrożej wychodzi zawsze uszczelnienie tego silnika bo on lubi każdym łączeniem ciec. Na heble ja akurat nie narzekałem ale 345/300 to wielki komfort ?

Opublikowano

Ziom sam sobie stroję ;) Ale spokojnie nie po^&*ało mnie zeby to chipowac przy przebiegu 300k. 

Tak jak napisałem doprowadzenie do serii. Hamownie mam swoją więc ten pomiar to jest u mnie część Diagnostyki. Mało tego powiem Ci że nawet klientom czasem potwierdzam diagnostykę pomiarem. ;) 

Dzięki pozdro 

Opublikowano
1 minutę temu, Langista napisał:

Bez przesady ? najdrożej wychodzi zawsze uszczelnienie tego silnika bo on lubi każdym łączeniem ciec. Na heble ja akurat nie narzekałem ale 345/300 to wielki komfort ?

I padające katy, które są w tym silniku normalką. 

Opublikowano

Od poboru oleju - tak, ja mam jeszcze Ori katy i są sprawne, także zależy od egzemplarza. Na moje szczęście poprzedni właściciele mieli to minimum oleju w głowie, aby nie katować auta na zimnym ?

Opublikowano

Ładna:thumbup1: Zaryzykowałbym że kolor to LZ5L. Na niektórych zdjęciach wydaje się czarna a ten kolor ma właśnie taką charakterystykę:wink: Wywalić katy i zrobić przelot. Dzwięk motoru + wydechu będzie dawał banan na twarzy za każdym razem:thumbup1:

Opublikowano
3 godziny temu, Muskel1 napisał:

3x s-line:polew: nie ma czegoś takiego.

Jak to nie ma? Poczytaj trochę ogłoszeń z autami na sprzedaż w internecie to zobaczysz ile jest Audi z 3 x s-line :grin:

Opublikowano
Godzinę temu, pelonek1 napisał:

Jak to nie ma? Poczytaj trochę ogłoszeń z autami na sprzedaż w internecie to zobaczysz ile jest Audi z 3 x s-line :grin:

No tak, handlarze zawsze kreatywni byli:wink:

Opublikowano
5 godzin temu, Wandej napisał:

Wywalić katy i zrobić przelot. Dzwięk motoru + wydechu będzie dawał banan na twarzy za każdym razem:thumbup1:

Niestety ASN bez katów brzmi jak polonez, serio. Muszą przynajmniej sportowe być, większy przepływ a nie zostawiają smrodu benzyny w aucie :)

Opublikowano
3 godziny temu, pelonek1 napisał:

Jak to nie ma? Poczytaj trochę ogłoszeń z autami na sprzedaż w internecie to zobaczysz ile jest Audi z 3 x s-line :grin:

Może z tym 3cim s-line chodzi o zderzaki? Mój ma pakiet s-line,w wewnątrz oraz zawieszenie 1bv, do tego zwykle zderzaki z fabrycznie pomalowanymi dokładkami oraz listwami drzwi w kolor auta. Więc jakaś logika w tym jest,3 składowe na pełny pakiet (środek,zawiecha,zderzaki i listwy).  Takie moje gdybanie

Opublikowano (edytowane)

Zderzaki i listwy zewn. należą do zewn. pakietu. 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 28.05.2021 o 14:01, Muskel1 napisał:

I padające katy, które są w tym silniku normalką. 

 

W dniu 28.05.2021 o 15:52, Wandej napisał:

Ładna:thumbup1: Zaryzykowałbym że kolor to LZ5L. Na niektórych zdjęciach wydaje się czarna a ten kolor ma właśnie taką charakterystykę:wink: Wywalić katy i zrobić przelot. Dzwięk motoru + wydechu będzie dawał banan na twarzy za każdym razem:thumbup1:

Więc tak udało mi się to zhamować. Wynik powtarzalny. Teraz tak układ wydechowy wisi na tyrytykach jest gruzem. Świece wypalone. Wynik jak na 300k przebiegu jest nawet niezły. 

Logi na 91 i 93 pokazują lekki rozjazd na jednym kole ale bardziej sądze że jest to problem z uszczelnieniem i że juz leją bo sterownik jeszcze to koryguje.

To co mnie martwi to Niut bo jest za mały. Dlatego podejrzewam że katy mogą już być marne. 

@Wandej właśnie nie. W silniku N/A jak walniesz za katy rurę to masz spadek niuta i to ogromny w takim silniku. To tak nie działa. Dlatego do silników N/A zaleca się układy CatBack. Chyba że ktoś zna wyliczony wydech i jak można zastąpić katy to poproszę :D Ja nie mam aktualnie czasu na próby 

Zobaczymy co zdemontuje. 

Gdyby udało mi się ugrać z 10km i 70% brakującego niuta to będzie spoko. 

Zmierzone: 

Ciśnienie oleju i jest książkowe na jałowym rozgrzanym ma ok 1.5 Bara a na 2 tys rpm. ok 3.5 bar. 

Ciśnienie paliwa pod obciążeniem 4 bar 

Kompresja:

1-11.5 / 2- 11.1 / 3 - 11.6 / 4 - 10.6 / 5 - 10.5 / 6-11.6

Dodatkowo pod obciążenia na jednej sondzie umierają korekty.  

 

Także trochę roboty mnie czeka. Pomimo tego że rozbiegło się trochę koni i momentu to auto jedzie całkiem przyjemnie. 

 

Z Tym s linem to szczerze tez tak kombinowałem :P 

 

Dzisiaj na fajrant wjechała większość fantów do silnika. 

Oringi vitonowe do kółek zamówiłem w lokalnej hurtowni oringów. 

Wjechały też wszystkie nowe śruby do zawieszenia tylnego. - Będę demontować cały wózek bo będę robić kompleksowa konserwację więc dół będzie zrobiony na tip top. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_20210528_204236.jpg

Edytowane przez DarekS4
Opublikowano
4 minuty temu, DarekS4 napisał:

 

Więc tak udało mi się to zhamować. Wynik powtarzalny. Teraz tak układ wydechowy wisi na tyrytykach jest gruzem. Świece wypalone. Wynik jak na 300k przebiegu jest nawet niezły. 

Logi na 91 i 93 pokazują lekki rozjazd na jednym kole ale bardziej sądze że jest to problem z uszczelnieniem i że juz leją bo sterownik jeszcze to koryguje.

To co mnie martwi to Niut bo jest za mały. Dlatego podejrzewam że katy mogą już być marne. 

@Wandej właśnie nie. W silniku N/A jak walniesz za katy rurę to masz spadek niuta i to ogromny w takim silniku. To tak nie działa. Dlatego do silników N/A zaleca się układy CatBack. Chyba że ktoś zna wyliczony wydech i jak można zastąpić katy to poproszę :D Ja nie mam aktualnie czasu na próby 

Zobaczymy co zdemontuje. 

Gdyby udało mi się ugrać z 10km i 70% brakującego niuta to będzie spoko. 

Zmierzone: 

Ciśnienie oleju i jest książkowe na jałowym rozgrzanym ma ok 1.5 Bara a na 2 tys rpm. ok 3.5 bar. 

Ciśnienie paliwa pod obciążeniem 4 bar 

Kompresja:

1-11.5 / 2- 11.1 / 3 - 11.6 / 4 - 10.6 / 5 - 10.5 / 6-11.6

Dodatkowo pod obciążenia na jednej sondzie umierają korekty.  

 

Także trochę roboty mnie czeka. Pomimo tego że rozbiegło się trochę koni i momentu to auto jedzie całkiem przyjemnie. 

 

Z Tym s linem to szczerze tez tak kombinowałem :P 

 

Dzisiaj na fajrant wjechała większość fantów do silnika. 

Oringi vitonowe do kółek zamówiłem w lokalnej hurtowni oringów. 

Wjechały też wszystkie nowe śruby do zawieszenia tylnego. - Będę demontować cały wózek bo będę robić kompleksowa konserwację więc dół będzie zrobiony na tip top. 

e809736dfb352053.jpg

 

32047d34549a7e7e.jpg

 

 

 

 

 

 

Napisałem o katach bo sporo tutaj informacji na forum ze przez przytykane katy pękają bloki w ASN. 

Opublikowano

To działaj:oklasky:powodzenia:thumbup1:

Opublikowano
46 minut temu, Muskel1 napisał:

Zderzaki i listwy zewn. należą do zewn. pakietu. 

Felgi i zawieszenie również do zew., pakiet pakietowi nierówny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...