andrew01 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Cześć, miałem ostatnio robiony program i dzisiaj podjechałem z ciekawości na hamownię aby zobaczyć co wyszło. Byłem nastawiony na 180-190KM ale po pomiarze wyszło jedynie 152KM. Czy można w przybliżeniu stwierdzić czy pomiar pasuje do logów dynamicznych? Czy pomiar mógł być skopany? Wykres: Logi przed programem zrobione już na wtryskach 320cc: http://vaglogi.pl/log-002_033_xbWJr.html http://vaglogi.pl/log-003_020_a83okq.html http://vaglogi.pl/log-115_118_UScn0O.html Logi po programie: http://vaglogi.pl/log-002_033_63e1v.html http://vaglogi.pl/log-003_020_08i4G.html http://vaglogi.pl/log-115_118_RZmQ3p.html Ograniczeniem u mnie jest turbina, seryjna K03, która pompuje już tak średnio. Ale patrząc na przepływ to nie ma chyba takiej tragedii jak to wyszło na hamowni. Prośba o opinię co o tym sądzicie. Pozdrawiam Andrzej
przem8 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Po logach to bym celował bliżej 190.
Skowrix Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Wygląda jakby przy 4600 złapał jakiś problem bo widać spadek a później przy 5400 znowu zaczyna się delikatnie wspinać. Gdyby nie to i leciałby równo to pewnie miałbyś te 180-190. Pytanie tylko co mu dolegało?
Galetto Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Pomiar nie pasuje do logów. Patrząc po logach powinno być więcej. Dlaczego wpisał na wykresie seria? Byłeś przy tym pomiarze?
andrew01 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Specjalnie nie mówiłem, że jest po programie. Zajmują się też chip tuningiem i chciałem uniknąć zbędnych komentarzy dot. zdalnego tuningu zrobionego u kogoś innego. Przy pomiarze byłem, wykres jaki powstawał podczas pomiaru wydaje mi się, że jest taki jaki otrzymałem. Co prawda w samochodzie nie siedziałem i trzeba było wyjść z warsztatu ale widziałem jak się "kreski" robiły.
pelonek1 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Może dali Ci takie kreski żebyś do Nich szybko przyjechał
Langista Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Możliwe, że źle skalibrowali, stąd zaniżony pomiar.
andrew01 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Jestem wstępnie umówiony na przyszły tydzień na powtórzenie pomiaru. Ale z rozmowy wynikło, że przy pomiarze za bardzo nie było miejsca na pomyłkę, więc pewnie wyjdzie podobnie.
przem8 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Ile razy hamował, dwa? Za kazdym razem tak samo wyszlo? Wykres ma się nijak do logów.
andrew01 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Był tylko jeden pomiar zrobiony.
przem8 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Robi się dwa pomiary, chyba że zaplaciłeś z 50zł. Daj sobie spokój z tymi "fachowacami".
andrew01 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2021 (edytowane) 50 nie ale 130 Skoro mają chęci aby zhamować ponownie to ok, ale jak wyjdzie podobnie to na pewno podjadę jeszcze w inne miejsce. Edytowane 11 Sierpnia 2021 przez andrew01
3r4 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 moze temperaturowo zdychał, tym bardziej po tylko jednym pomiarze może miał zagotowany dolot. A może od logów coś się stało, przecież każdy kto ma te auta dłubnięte wie, że co chwila są problemy z zaworkami i nieszczelnościami
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Powtórzyć logi na stan dzisiejszy i jeśli nic się nie zmieniło to ten wynik jest z doopy.
andrew01 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Tak zrobię ale dopiero w niedzielę.
andrew01 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2021 (edytowane) Poniżej aktualne log'i, ja tam za bardzo nie widzę takich problemów jak na wykresie z hamowni, samochód ładnie równomiernie przyspiesza: http://vaglogi.pl/log-002_033_7phwB.html http://vaglogi.pl/log-003_020_9P0iO.html http://vaglogi.pl/log-115_118_i0J7U.html Turbo trochę w górnych partiach niedomaga ale to już było wiadomo od początku, że ta mała K03 nie jest nowa Dwie sprawy mi się jeszcze przypomniały: - auto było pasami zapięte z tyłu, jak i z przodu, z przodu na krzyż w sensie, że pas zaczepiony z lewej strony samochodu był podpięty do zaczepu w podłodze z prawej strony i odwrotnie, - przed pomiarem kilkukrotnie autem wjeżdżali na rolki bo coś tam chyba nie pasowało, - po pomiarze gostek powiedział, że pod koniec pomiaru mocno trzęsło samochodem, Dzisiaj specjalnie na to zwróciłem uwagę i żadnych drgań nie zauważyłem, czy przy pomiarze przód też się zapina? Jeśli nie to czy zapięcie z przodu mogło mieć wpływ na pomiar? Edytowane 15 Sierpnia 2021 przez andrew01
Łukasz13 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Opublikowano 15 Sierpnia 2021 (edytowane) Przecież to normalne, bedziesz jezdził po 5 hamowniach i na kazdej bedzie inny wynik, witaj w Pl. Auto jedzie lepiej od serii? próbowałęś zmierzyć jakies czasy przyspieszeń przed i po i porównać z autami o podobnej mocy? Edytowane 15 Sierpnia 2021 przez Łukasz13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się