Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypalanie DPF w A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolejna zmiana czujnika pomoże ? Dodam ze w ciągu dwóch dni zapaliła się kontrolka od dpf. Możliwe zr może być jednak zapchany ? 

Opublikowano

Nie wiem czy pomoże, bo nie wiadomo gdzie problem. Jeśli w czujniku, to wymiana pomoże, jeśli dpf jest zapchany, to i tak po czyszczeniu warto wymienić czujnik.A dpf jak najbardziej może być już zapchany.

Opublikowano

Pisałem kilka postów wyżej, że należy wykonać log dynamiczny na 3 biegu od prędkości obrotowej od 1500obr./min do 4000obr./min dla bloku różnica ciśnienia. Jeżeli wartość będzie powyżej 200hPa trzeba dpf czyścić znaczy się,  że jest zapchany. A Ty się bawisz w ciągłą wymianę czujnika różnicy ciśnienia. 

Opublikowano (edytowane)

Czy po wyczyszczeniu DPFu zapełnienie 40% po przejechaniu 150 km to prawidłowa wartość wg DPF VAG? Jazda mieszana - nie szybkie trasy. Nie za szybko się to zapełnia - pokazuje 0.00 Oil Ash?

 

Edytowane przez Berserker
Opublikowano

Mam zdjęcia logow. Ciśnienie pokazało mi ok 325 hpa

B8BF3059-9A8A-4FEE-A43C-290AE94F4FC5.jpeg

Opublikowano (edytowane)

DPF do demontażu, niech mechanik sprawdzi czy oryginał czy zamiennik. Jak zamiennik to lepiej kup inny nowy lub poszukaj oryginału sprawnego używanego wyczyszczony najlepiej. Jak oryginał to do czyszczenia. Możesz też usunąć wtedy problem nie powróci. 

U mnie oryginał po czyszczeniu miał ok 100hPa na logi dynamicznym.

 

Edytowane przez mazur1990
Opublikowano

ZostWiam u mechanika w środę na pranie. Zobaczymy jak mocno jest zapchany i jakie będą osiągi. Powiem mu aby sprawdził jaki on jest. Dzięki 

Opublikowano

Dpf wyprany zobaczymy jak teraz będzie się zachowywał. Był zapchany. Pytanko po tym myciu zresetować czujnik dpf ? 
 

ps dowiedziałem się ze były właściciel zaślepił mi egra.  

Opublikowano

Wyprograwował też egr? Jak tak, kto wie co on tam w sofcie jeszcze namieszał.

Jak chcesz mieć pewność, że wszystko jest jak powinno, to wrzuć poprawny soft, wyzeruj wartość popiołu. 

Opublikowano
32 minuty temu, Koozly1 napisał(a):

Dpf wyprany zobaczymy jak teraz będzie się zachowywał. Był zapchany. Pytanko po tym myciu zresetować czujnik dpf ? 
 

ps dowiedziałem się ze były właściciel zaślepił mi egra.  

Masz jakieś wydruki z maszyny przed/po praniu? Możesz sobie dla świętego spokoju zrobić loga, zobaczysz w jakim stopniu udało się wyczyścić.

Opublikowano

Mechanik mówił ze chyba tak. Ale nie sprawdzałem sam. Zerknę czy dobrze zrobiony jest ten soft.  A skad mogę wziąć soft ? Czym to wgrać ? Nie mam wydruku bo zrobil mi na szybko bo ma coś z wydrukiem problem. Ale oczywiście Zerknę sobie dla siebie logi. Wiec mówicie ustawić nastawy zerowe w czujniki dpf ? 

Opublikowano

Ty się nie baw w wgrywanie softu jak nie masz pojęcia. Najlepiej to dobry ogarnięty tuner. 

Zrob loga dynamicznego na 3 biegu.

Mechanik nie robił adaptacji nowego DPF-a? Tak samo trzeba zresetować wartości wyuczone czujnika różnicy ciśnienia.

Opublikowano
33 minuty temu, Koozly1 napisał(a):

A skad mogę wziąć soft ? Czym to wgrać ? 

Sam nie wgrasz. Jedź do tunera.

 

34 minuty temu, Koozly1 napisał(a):

Wiec mówicie ustawić nastawy zerowe w czujniki dpf ? 

Jeżeli przy wymianie tego nie dokonano, to należy przeprowadzić inicjalizację dpf i kalibrację czujnika różnicy ciśnień.

Opublikowano

Okej tak zrobie. 
tak jak na tym Filmie ?  

 

Opublikowano

Log wyglada tak, na razie nie wypala mi się co 40km. Chyba widać poprawę. 

49881920-FDC6-4CFD-AF67-E88164C9662F.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Dane z logowania przedstawiamy plikiem CSV. 

Lub wykonaj zdjęcie przedstawiające tenże plik w Excelu.

Kto będzie maił cierpliwość czytać ten "bałagan" ?...

Edytowane przez Tomnik
  • Lubię to 2
Opublikowano

Jaki dpf orginalny do 2.0 TDI 2013 CJCB?

 

Bo troche sie obawiam regeneracji hydrokinetycznej

Opublikowano
7 godzin temu, Sowa80 napisał(a):

Jaki dpf orginalny do 2.0 TDI 2013 CJCB?

 

Bo troche sie obawiam regeneracji hydrokinetycznej

Dobierz po VINie.

Opublikowano
7 godzin temu, Sowa80 napisał(a):

Jaki dpf orginalny do 2.0 TDI 2013 CJCB?

 

Bo troche sie obawiam regeneracji hydrokinetycznej

 

Jak zobaczysz ceny, to przestaniesz się obawiać. I wszelkie zamienniki sobie odpuść. Nie będę się wypowiadał o wszystkich producentach, ale jak poczytać na forach to z zamiennikami od razu są problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...