Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kompresja 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nadal masz o ząbek przestawione. Strzałka wskazuje wcięcie na wałku, mają się spotkać.

Opublikowano

A ja bym powiedział, że jest ok. Jak dobrze liczę to jest 16 ogniw, z resztą wałek ssący może być trochę przesunięty względem znaku.

Opublikowano

No dobra Panowie. Żeby zmierzyć ponownie kompresję muszę go całego składać? Serio pytam. 

Opublikowano
Godzinę temu, KubaS1888 napisał:

No dobra Panowie. Żeby zmierzyć ponownie kompresję muszę go całego składać? Serio pytam. 

Jak chcesz na ciepłym sprawdzić to innej opcji nie ma. Jak tylko na zimnym to założył bym górną osłonę nawet na starą uszczelkę i tyle.

Opublikowano

Sprawdziłem kompresję, nie ma żadnej różnicy na takim ustawieniu rozrządu. Zerwałem głowice. Ta uszczelka się rozwarstwila czy miałem dwie sztuki założone? Mogę sprawdzić szczelnosc zaworów naftą? Zalewając w kanały wydechowe i ssące? 

IMG_20220901_111926.jpg

IMG_20220901_111919.jpg

Opublikowano

Warto wkładać kasę w głowice? Po zalaniu naftą w wydechowe tylko jeden zawór szczelny na 4 cylindrze. Ssące podobnie przepuszczają. To ma być całkowicie szczelne? 

Opublikowano

Tak, zawory mają być całkowicie szczelne.

Z tym czy warto to ciężko jednoznacznie odpowiedzieć. Na pewno będzie ciężko kupić używkę w dobrym stanie a jeszcze trudniej to zweryfikować przed zakupem.

Kapitalny remont głowicy pewnie wyjdzie ponad 1000zł albo w okolicy tej kwoty a spokój będziesz miał na bardzo długo jak nie na zawsze ;)

 

Opublikowano

Jak chcesz tym jeździć to tylko i wyłącznie remont głowicy. Używkami nawet sobie głowy nie zawracaj. 

Opublikowano (edytowane)

Padła decyzja że robię. O ile głowica będzie się nadawała. Będę jeszcze pisał i wrzucał zdjęcia z prośbą o poradę przy ustawianiu rozrządu. Ale teraz mam następne pytanie. Jaką uszczelke pod głowice kupić? Taką jaka była czy grubszą? 

Edytowane przez KubaS1888
Opublikowano

Jak będzie głowica planowana to grubsza. Elring ma chyba różne wymiary a reinz chyba jeden wymiar.

Opublikowano

Uszczelka tylko ori

Opublikowano (edytowane)

Dobry. Trochę to trwało ale odebrałem głowice i mając trochę czasu zacząłem składać silnik. Trochę zwątpilem przy ustawieniu wałków. Przy pierwszym ustawieniu coś mi nie pasowało. Znak na wałku był przesunięty w prawo. Ponowna próba I teraz znak na wałku przesunięty w lewo. Pierwsze ustawienie było poprawne? Napinacz został stary, dałem tylko nowy łańcuch felieton. 

IMG_20220929_143218.jpg

IMG_20220929_152741.jpg

IMG_20220929_153731.jpg

IMG_20220929_153755.jpg

Edytowane przez KubaS1888
Opublikowano

Na 2 ustawieniu wychodzi 15, a nie 16 ogniw.

Opublikowano

4703655600_1373128380.jpg

Opublikowano
10 godzin temu, przem8 napisał:

Na 2 ustawieniu wychodzi 15, a nie 16 ogniw.

Właśnie po zmianie nie pasowała mi liczba oczek,nie miałem już czasu na poprawkę.  Będę w sobotę kończył.Czyli pierwsza wersja ustawienia jest ok? Mimo że znak na wałku nie pokrywa się ze strzałką? 

Opublikowano

Panowie będzie dobrze? 

IMG_20221001_144555.jpg

IMG_20221001_144539.jpg

IMG_20221001_144535.jpg

Opublikowano

Następne pytanie. Jaki moment dokręcania rolki napinajacej rozrzad, tej małej rolki niżej I śrub koła prasowego? 

Opublikowano

Auto odpalone. Wygląda że jest ok. 

IMG_20221003_082107.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...