Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Jakie garty dołożyć żeby uzyskać 250+/-hp?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka,pacjent a4 b7 1.8t quattro BFB 163hp

Po hamowni na serii wyszło 162.5hp więc motor zdrowy :)

Obecne modyfikacje:

1.downpipe zamiast kata,sonda off

2.wydech cały z kwasu(jest środkowy i końcowe tłumiki)

3.mapa 203km/305nm

Jakie graty wstawić aby uzyskać conajmjiej te 250,może 280km?

Myślę że IC centralny,sztywny dolot,turbo k04,większe wtryski?

Czy k04 będzie p&p?Jeśli nie co trzeba przerabiać?

Jakie wtryski będą najlepsze?

Ic i dolot najchętniej kupiłbym gotowe,mile widziane jakieś linki do ww.gratów,nie chce zakładać gównolitu,jakieś sprawdzone firmy.

Chyba że ktoś ma inne,lepsze pomysły?

Dzięki I pozdro?

Opublikowano (edytowane)

Masz cały temat odnośnie Twojego pytania, poszukaj.

Edytowane przez Langista
Opublikowano

ja proponuje k04 064 , wtryski 630 , icek 230x550x65 najlepsza opcja 300 będzie

kolega idzie w większe turbo i ma k04 064 z adapterem do 1.8T , tip , flansza pod DP i spływ oleju  na zbyciu taki prawie pełen zestaw do montażu pod 1.8t

Opublikowano

Pod 270+ KM to tylko K04-064. Przejście z 250 KM na 280 KM jest kosztowne a efekt średni (rośnie moc, maksymalny podobnie). 

 

 

 

Opublikowano
12 godzin temu, george napisał(a):

Pod 270+ KM to tylko K04-064. Przejście z 250 KM na 280 KM jest kosztowne a efekt średni (rośnie moc, maksymalny podobnie). 

 

 

 

Czyli wynika z tego że wymieniając turbo na k04 64,dp z flanszą pod k04 i zestaw z adapterem 1.8t>k04 oraz korekcie mapy jestem w stanie uzyskać bezpieczne dla silnika 250km?Dobrze to rozumiem?

Opublikowano

1.8 bez zakuwania strzymuje 300 km i 400 nm

Opublikowano
4 godziny temu, sajmon3503 napisał(a):

Czyli wynika z tego że wymieniając turbo na k04 64,dp z flanszą pod k04 i zestaw z adapterem 1.8t>k04 oraz korekcie mapy jestem w stanie uzyskać bezpieczne dla silnika 250km?Dobrze to rozumiem?

250+ KM. 

 

2 godziny temu, hopek03 napisał(a):

1.8 bez zakuwania strzymuje 300 km i 400 nm

Wszystko zależy od tunera, byleby nie pogiąć korb z dołu. :P

Opublikowano
19 minut temu, george napisał(a):

250+ KM. 

 

Wszystko zależy od tunera, byleby nie pogiąć korb z dołu. :P

Super,w takim razie od tego chyba zacznę?

Opublikowano (edytowane)

Musisz bardziej sprecyzować co chcesz, jesli to ma byc 250-260km to może uda się to zrobić dużo taniej bo tyle powinna ogarnąc hybdyda z k03 i pasuje ona praktycznie p&p, dokładasz tylko sztywny tip, wtryski 430-440, ic 230 najlepiej i jak silnik sprawny to powinno wyjść. Jeśli chcesz wiecej to wtedy k04-064 oczywiście wszystkie przeróbki, adapter, tip, dp,ic i robisz na lajcie 300+, cenowo wtedy wychodzi x2, ale moim zdaniem wtedy szedłbym w zakucie silnika, bo nie wykorzystasz potencjału tej turbiny, a jeżdzić i martwić się ze przy jakims przeładowaniu przy ostrym bucie polecą korby to też sredni pomysł.

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano
3 godziny temu, Łukasz13 napisał(a):

Musisz bardziej sprecyzować co chcesz, jesli to ma byc 250-260km to może uda się to zrobić dużo taniej bo tyle powinna ogarnąc hybdyda z k03 i pasuje ona praktycznie p&p, dokładasz tylko sztywny tip, wtryski 430-440, ic 230 najlepiej i jak silnik sprawny to powinno wyjść. Jeśli chcesz wiecej to wtedy k04-064 oczywiście wszystkie przeróbki, adapter, tip, dp,ic i robisz na lajcie 300+, cenowo wtedy wychodzi x2, ale moim zdaniem wtedy szedłbym w zakucie silnika, bo nie wykorzystasz potencjału tej turbiny, a jeżdzić i martwić się ze przy jakims przeładowaniu przy ostrym bucie polecą korby to też sredni 

Już precyzuje.Chce uzyskać 250km+,nie zakuwać silnika i być spokojnym o korby :)

Różne oferty hybryd k03 są na rynku,jest jedna w przystępnej kasie(1300zł) która wg sprzedającego ma spokojnie dac radę 280-320km.Ale czy faktycznie tak jest?Tego nie wiem,na pewno wstawię sztywny dolot.

Czy taka turbawka,sztywny tip,dp wystarczy żeby tuner ogarnął mi 250+km które będą bezpieczne??

Opublikowano (edytowane)

Jesli nie chcesz zakuwać, to bezpiecznie będzie na hybrydzie z k03, w zapewnienia sprzedającego nie wierz, 280-300 jest praktycznie nie do osiagniecia na hybrydzie,  hybryde weż od kogoś sprawdzonego a nie przypadkowego który w opisie ma same och i ah i milion km, a tak naprawde będzie tak że ani nie bedzie wstawać ani nie robić góry. Żeby k03 te 250 chociaż zrobiło musi mieć wzmocnioną gruszke itd. Najważniejsze w tym setupie i tak bedzie ostatecznie zdrowy słupek, drugą sprawą jest dobrze dobrany osprzęt.

 

Jeśli chcesz konkretów, na taki dobry setup, ic 230 wysokość, sztywny tip(poszukaj Piotr Bel lub Michał Słyś na FB) wtryski 440cc, Hybryda od Geremiego też znajdziesz na FB, do tego ogarniety tuner (siebie bym polecił ale będzie lokowanie produktu :lol:) i powinno coś z tego wyjść.

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano
43 minuty temu, Łukasz13 napisał(a):

Jesli nie chcesz zakuwać, to bezpiecznie będzie na hybrydzie z k03, w zapewnienia sprzedającego nie wierz, 280-300 jest praktycznie nie do osiagniecia na hybrydzie,  hybryde weż od kogoś sprawdzonego a nie przypadkowego który w opisie ma same och i ah i milion km, a tak naprawde będzie tak że ani nie bedzie wstawać ani nie robić góry. Żeby k03 te 250 chociaż zrobiło musi mieć wzmocnioną gruszke itd. Najważniejsze w tym setupie i tak bedzie ostatecznie zdrowy słupek, drugą sprawą jest dobrze dobrany osprzęt.

 

Jeśli chcesz konkretów, na taki dobry setup, ic 230 wysokość, sztywny tip(poszukaj Piotr Bel lub Michał Słyś na FB) wtryski 440cc, Hybryda od Geremiego też znajdziesz na FB, do tego ogarniety tuner (siebie bym polecił ale będzie lokowanie produktu :lol:) i powinno coś z tego wyjść.

Okej,IC 180 myślisz będzie za mały?

Dzięki na namiary na kolegów,odezwę się do nich?A coś ko ko konkretniej skąd te turbo?jakiś link albo nazwisko?

Ja teoretycznie tunera tutaj mam,a skąd jesteś??

Opublikowano
Teraz, sajmon3503 napisał(a):

Okej,IC 180 myślisz będzie za mały?

Dzięki na namiary na kolegów,odezwę się do nich?A coś konkretniej skąd te turbo?jakiś link albo nazwisko?

Ja teoretycznie tunera tutaj mam,a skąd jesteś??

 

Opublikowano
7 godzin temu, sajmon3503 napisał(a):

Okej,IC 180 myślisz będzie za mały?

Latem będzie kicha, zwłaszcza jesli to tani chinol. 

Do całej zabawy dolicz sobie nowe sprzęgło z dwumasem od awx. 

Za 1300 nie kupisz hybrydy. Dodaj drugie tyle. 

 

Opublikowano
5 godzin temu, przem8 napisał(a):

Latem będzie kicha, zwłaszcza jesli to tani chinol. 

Do całej zabawy dolicz sobie nowe sprzęgło z dwumasem od awx. 

Za 1300 nie kupisz hybrydy. Dodaj drugie tyle. 

 

Chinola na pewno nie założę,sprzęgło też w planach.

Jakiś namiar na turbo z dobrego źródła?

Opublikowano

Przecież Łukasz napisał skąd wziąć turbo. 

Nie napalaj się tak na tą moc, bo 220-230 KM jescze łatwo generują te silniki, a powyżej juz jest problem z racji stanu silnika. 

Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał(a):

Przecież Łukasz napisał skąd wziąć turbo. 

Nie napalaj się tak na tą moc, bo 220-230 KM jescze łatwo generują te silniki, a powyżej juz jest problem z racji stanu silnika. 

No wiesz pytam bo może masz inne źródełko,warto mieć porównanie?

Opublikowano

Mam hybryde z total turbo. Obrabia okolo 250kuni i to jej max ale miałem problemy z jej wysterowaniem w sofcie na początku. Potem słabiej wstawała, bo widocznie sprężyna w gruszce się ugniotła ale po kilku poprawkach w sofcie jest ok i wstaje jak seria albo i ciut lepiej. Mam ją od 1.5 roku. Wtedy zapłaciłem za nią 1500+kaucja. Mają niby też mocniejszą do 300KM ale jak się sprawuje to nie wiem. Realnie może 270 dmuchnie. 

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał(a):

Mam hybryde z total turbo. Obrabia okolo 250kuni i to jej max ale miałem problemy z jej wysterowaniem w sofcie na początku. Potem słabiej wstawała, bo widocznie sprężyna w gruszce się ugniotła ale po kilku poprawkach w sofcie jest ok i wstaje jak seria albo i ciut lepiej. Mam ją od 1.5 roku. Wtedy zapłaciłem za nią 1500+kaucja. Mają niby też mocniejszą do 300KM ale jak się sprawuje to nie wiem. Realnie może 270 dmuchnie. 

Okej,dzięki za info

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...