Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana sterownika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam A4 B7 auto brązowo miało silnik 2.0 tfsi, aktualnie ma 1.8T AGU. Problem jest taki że wyskakuje błąd związany z czujnikiem zmiennych faz rozrządu, których w 1.8T nie ma i przez to też auto nie jedzie do końca tak jak powinno. pytanie jest takie co z tym zrobić? Wyprogramować A może zmienić sterownik? Tylko czy ze sterownikiem z 1.8t nie będzie problem z innymi rzeczami?

Opublikowano

Czyli teraz masz 1.8t na sterowniku z 2.0tfsi? 

Opublikowano

Teoretycznie tak, a przynajmniej tak twierdzi mechanik. Pytanie czy w ogóle wtyczki by pasowały do sterownika z 1.8t 

Opublikowano

Napisz jaki masz dokładnie teraz sterownik, z bfb? a silnik agu? najszybciej to wyłaczyc w sofcie obsługe napinacza.

Opublikowano

Sterownik chyba z 2.0 tfsi tak ja seryjnie było. Jest szansa że po wyłączeniu tej obsługi napinacza silnik odzyska moc?

Opublikowano

Dobra, dowiedz sie co masz w aucie bo narazie wiesz mniej niz my, sterownik z tfsi nie bedzie działał z 1.8t.

Opublikowano

Ok to jutro spróbuję się dostać coś sterownika żeby jakies numery spisać. 

Opublikowano
22 minuty temu, kubab5 napisał(a):

Ok to jutro spróbuję się dostać coś sterownika żeby jakies numery spisać. 

Jakimś interfejsem diagnostycznym odczytaj.

Opublikowano
2 godziny temu, Łukasz13 napisał(a):

Napisz jaki masz dokładnie teraz sterownik, z bfb? a silnik agu?

Sterownik BFB z B7, a słupek z AGU. Podejrzewam, że tak to wygląda.

 

3 godziny temu, kubab5 napisał(a):

Problem jest taki że wyskakuje błąd związany z czujnikiem zmiennych faz rozrządu, których w 1.8T nie ma i przez to też auto nie jedzie do końca tak jak powinno.

Check od fazatora nie wpływa na moc... jeździłem tydzień z aktywnym fazatorem w sofcie, fizycznie siedział od AEB. 

 

Opublikowano
15 minut temu, george napisał(a):

fizycznie siedział od AEB. 

 

w AEB nie było fazatora

Opublikowano
28 minut temu, Dev napisał(a):

 

w AEB nie było fazatora

Zgadza się, napinacz był zmieniony na ten od AEB, ale jeździłem tydzień z włączonym (sterownik BEX). 

Opublikowano

A mocy nie ma jak powinien więc coś jest na rzeczy.

Opublikowano

To vcds i logi robić....

Opublikowano

Logi zrobione. Kolega Lukasz13 po analizie logow nakierował mnie na potencjalne problemy z paliwem.

Co mogło w tym temacie pójść nie tak przy swapie z 1.8t na 2.0 tfsi? Nie odpowiednia pompa paliwa, filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa? 

Opublikowano

Regulator jest w filtrze paliwa. Może być, że w nim tkwi problem.

Opublikowano

A ktoś się orientuje czy filtr z 2.0 tfsi ma większe czy niższe ciśnienie? Bo wcześniej miałem błąd ubogiej mieszanki i może to jest przyczyną.

Opublikowano (edytowane)

Niestety filtr z 1.8t ma po dwa wejścia i dwa wyjścia a w samochodzie mam dwa wejścia i jedno wyjście w filtrze także nie dało się podmienić na filtr z 1.8t czy były jakieś inne filtry do 1.8t takie które by pasowały do budy z 2.0 tfsi?

 

Może z 1.8 tfsi byłby odpowiedni ze względu na tą samo pojemność co 1.8t?

Edytowane przez kubab5
Opublikowano (edytowane)

Były dwa rodzaje filtrów w 1.8t z 4 i 3 kroccami. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Tylko teraz mam z jednej strony dwa a z drugiej jeden to na dwa krućce mnie nie urządza chyba że źle zrozumiałem.

Opublikowano

Literówka się wkradła. Miało być z 4 i 3... Sory. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...