Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wykres po chipie opinia


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Łukasz13,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jak wam się widzi ten wykresik?

Nie za mały przyrost na zdrowa serie?
Z mechaniki wrzucony:

FMIC, wtryski S3 BAM, pompa paliwa dw65v, dp plus cały układ wydechowy na 2,75”.

 

 

image.jpg

Opublikowano

Coś słabiutko. Lepsze wyniki są bez żadnych modyfikacji. Pokaż logi.

Opublikowano

Kurczę właśnie vcds mi padł jakiś czas temu, jestem w stanie zrobić logi apka z telefonu, tylko co dokładnie potrzebne bo podziału na grupy tam nie ma? Trochę mnie zdziwił wynik tym bardziej ze pełen serwis był robiony przed hamowaniem… 

Opublikowano

Nie trzeba być ekspertem żeby to ocenic na oko że coś poszło nie tak. No chyba że to wykres z diesla.

Opublikowano (edytowane)

Wrzucam logi do wglądu:

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS /...

 

czego tutaj brakuje, bo coś napewno jest nie tak.. 

Edytowane przez shogu
Opublikowano (edytowane)

 Gratuluje temu co wypuścił auto w takim stanie. Na pewno ta pompa paliwa trzyma 4 bary? Bo czasy wtrysków za duże jak na to wszystko co widać w logach.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
11 minut temu, przem8 napisał(a):

Przepływka zaniża. Gratuluje temu co wypuścił auto w takim stanie.

Nie jestem specem w dziedzinie chipa, wiec po logach przeplywka zaniża ponieważ? Zły set up czy tez już nie wymaga? Nie wiem jakie kroki podjąć co do reklamacji chipa i czy godzić się na korekty czy tez wgrywać serie i domagać się zwrotu środków 

Opublikowano
1 minutę temu, shogu napisał(a):

czy godzić się na korekty czy tez wgrywać serie i domagać się zwrotu środków

Jak ktoś Ci oddał auto w takim stanie to lepiej niech Ci już nic nie poprawia :facepalm:

Opublikowano (edytowane)

Przeplyw masz jak w serii w sumie, doładowanie górą niewiele większe od serii, czasy wtrysków nieadekwatne do setupu.

Dramat. A i turbo przeładowuje.

Jak zapłaciłeś za to więcej jak 300zl to nieźle zostałeś w bambuko zrobiony ?

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ile by nie zapłacił to został wydymany. Zapłacić za zepsucie softu to deal życia.

Opublikowano

Jedz wgraj serie i niech oddaja kase, jeśli w takim stanie oddali auto to raczej bym im juz nie zaufał, co do auta najlepiej zdiagnozować je na seryjnych wtryskach, przepływka i pompa pewnie do wymiany.

Opublikowano

Podpięty manometr i wynik taki: 

 

IMG_4248.jpeg

Opublikowano

2,6bara? że też to auto ci jeszcze odpala

Opublikowano (edytowane)

Jaki powinien być czas wtrysku na dobrej mapie, lecąc wg wzoru 60x2/rpm x 1000 te na tej mapie mieszczą się w czasach?
 

@przem8 pompka sprawdzona manometrem, na postoju i pod butem stale 2,6 bara. Co do przepływki liczymy 130x1,25? Jeżeli tak to wychodziłaby seria 

 

@YoGi1984 pali od strzała dlatego tez nie byłem świadom problemu dopóki logi nie zostały zrobione 

Edytowane przez shogu
Opublikowano

Ciśnienie musi być stałe 4bary. Pompa do wymiany albo filtr paliwa, w którym jest regulator ciśnienia.

Opublikowano

Sorry za zament, ale teraz dopiero dopatrzyłem że manometrem mierzysz ciśnienie paliwa a nie kompresje, dlatego też się zdziwiłem że to auto w ogóle pali:D i tak jak Przemo pisze, ciśnienie powinno być 4bary stałe, jeśli filtr paliwa to tylko ori

Opublikowano (edytowane)
52 minuty temu, YoGi1984 napisał(a):

Sorry za zament, ale teraz dopiero dopatrzyłem że manometrem mierzysz ciśnienie paliwa a nie kompresje, dlatego też się zdziwiłem że to auto w ogóle pali:D i tak jak Przemo pisze, ciśnienie powinno być 4bary stałe, jeśli filtr paliwa to tylko ori

W oryginalnych też są sztuki, które mają regulator z fabryki uszkodzony, a ich zwrócenie jest niemożliwe, o ile nie było to montowane w ASO. Są filtry bez tego regulatora, widziałem że MANN je produkuje.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
1 godzinę temu, Langista napisał(a):

Są filtry bez tego regulatora, widziałem że MANN je produkuje.

I co wtedy będzie utrzymywać stałe ciśnienie w układzie? Trzeba przerobić cały układ na taki jak był w a4 b5.

1 godzinę temu, Langista napisał(a):

zwrócenie jest niemożliwe, o ile nie było to montowane w ASO.

Jest możliwe ale musisz im to udowodnić, czyli udać się samochodem do aso skąd kupiony był filtr, a oni na miejscu zweryfikują czy masz rację. Nie daj boze auto po chipie, bo Ci powiedzą, że to tego wina?

Opublikowano (edytowane)

Przy dzisiejszej jakości produktów, trzeba będzie powoli przerabiać te systemy żeby uniknąć problemów.

 

Cokolwiek by nie było, będą szukać usterki gdzie indziej i koniec końców dostaniesz nowy filtr i rachunek za cały dzień szukania ? a jeszcze będą chcieli wymienić pompę paliwa po drodze ?

Edytowane przez Langista
Opublikowano

Kupiłem cały kosz vdo po przygodach z chinczykami, wyciem i co? Nowa ori pompa dawała praktycznie zerowe ciśnienie. Mija miesiąc i się decyzji odnośnie reklamacji nie mogę doczekać. Kupiłem kolejnego chińczyka, który działa ale głośno.

Jak to mówią wszystko jednym c**jem robione teraz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...