wuPiotrek Opublikowano 27 Lipca 2023 Opublikowano 27 Lipca 2023 Według mnie też zastanawiająca jest ta diagnoza. Opiłki w układzie - widziałeś te opiłki? Dzięki takiej diagnozie wymienią wszystko, wymieniając wszystko trafią na to co jest uszkodzone, a nie potrafią tego zdiagnozować. Skąd opiłki, przecież jest filtr. Dlaczego też auto stanęło ot tak, jakby usterka była bardziej przez sterowanie a nie mechaniczna.
Rabbi Opublikowano 27 Lipca 2023 Opublikowano 27 Lipca 2023 56 minut temu, Antek50 napisał(a): Ja wiem czy żarty, na forum jest temat że nowe 2.0tdi w a4 z tego roku bierze olej od nowości... No to nie żatry ? Przecież to nie najtańsza marka chińska tylko relatywnie drogie auto.
wuPiotrek Opublikowano 27 Lipca 2023 Opublikowano 27 Lipca 2023 Przecież to mega masowo produkowane pojazdy, jak drogie by nie były to usterki się zdarzały zdarzają i będą zdarzać nawet po wyjeździe z salonu. Pierwsze słyszę żeby 2.0 tdi taki jak jest w B9 nie odpalił albo brał olej. Te silniki są dobre, samochód się popsuł trzeba naprawić i tyle.
Muskel1 Opublikowano 27 Lipca 2023 Opublikowano 27 Lipca 2023 17 minut temu, wuPiotrek napisał(a): Przecież to mega masowo produkowane pojazdy, jak drogie by nie były to usterki się zdarzały zdarzają i będą zdarzać nawet po wyjeździe z salonu. Pierwsze słyszę żeby 2.0 tdi taki jak jest w B9 nie odpalił albo brał olej. Te silniki są dobre, samochód się popsuł trzeba naprawić i tyle. Też nie słyszałem o innym przypadku w B9 aby pompa opiłkowala. Nie znamy historii pojazdu, jak długo masz to auto? Być może poprzedni właściciel zatankował benzynę i szybko pozbył się "miny".
Archiwum Opublikowano 27 Lipca 2023 Opublikowano 27 Lipca 2023 Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Też nie słyszałem o innym przypadku w B9 aby pompa opiłkowala. Nie znamy historii pojazdu, jak długo masz to auto? Być może poprzedni właściciel zatankował benzynę i szybko pozbył się "miny". @Muskel1 jest post z odpowiedzią na to pytanie: W dniu 19.07.2023 o 06:43, spalski1 napisał(a): Panowie auto kupiłem jak miało 60 tys nalotu Zrobiłem nim następne 60 i stanęło! Akcja serwisowa była przy 90 tys w aso ja osobiście potem wymieniałem olej i filtr oleju, filtra powietrza nie tykałem. i: W dniu 19.07.2023 o 09:40, spalski1 napisał(a): W aso zaproponowali mi: Pakiet serwisowy Audi Used Cars 4+ 40 tys.km/2lata Czyli 1 akcja standard przzy około 90tys.km olej i wszystkie filtry. I 2 akcja przy 120tys. standard olej i filtry + wymiana oleju w S-TRONIKU (łączny koszt takiego pakietu w aso 2860 pln płatne z góry) Ja przy 100tys. zrobiłem sam wymianę oleju z filtrem. Tak wygląda sytuacja że dokładnie przy 118 tys. auto stanęło i jak na razie nie doczekało się tej 2 akcji na serwisie w aso
MiruK Opublikowano 28 Lipca 2023 Opublikowano 28 Lipca 2023 Widziałeś te opiłki? w filtrze? w baku? Dla mnie też dziwne żeby przez wtryski zatkane opiłkami auto tak nagle stanęło. Wcześniej nie było żadnych dziwnych objawów?
spalski1 Opublikowano 28 Lipca 2023 Autor Opublikowano 28 Lipca 2023 Auto wcześniej nie miało żadnych objawów wszystko było ok normalnie odpalał i nic się nie działo z nim wcześniej. Ja widziałem tylko fotki wykręconego zaworu tego z pompy wysokiego. I rzeczywiście były tam trociny. Zaraz je spróbuję dodać.
spalski1 Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2023 Witam ponownie Auto odebrane z ASO Postanowiłem że sam spróbuję ogarnąć temat (okres wakacyjny mechanicy na urlopach najbliższy termin wrzesień) Jeśli ktoś może coś podpowiedzieć będę bardzo wdzięczny. U nich zakupiłem tylko pompę w ''baku'' koszt 2158 pln brutto nie mogłem nigdzie znaleźć nowej tylko ASO Reszta gratów czyli pompa wysokiego wtryskiwacze i listwa filtr paliwa mnie kosztowało prawie 7k czyli w sumie ponad 9K Jak tylko ściągnąłem auto do domu wymontowałem zbiornik paliwa i o dziwo nie było w nim opiłek ale za to dość sporo ciemno-brązowej mazi która była w z zbiorniku i ciężko było to umyć!! nie rozpuszcza się to w ON Próbowałem też naftą ale też nie chciało się rozpuszczać jedynie tylko rozpuszczalnik nitro dawał radę.(trzeba liczyć 1 cały dzień żeby umyć dobrze) Powoli będę czyścił cały układ paliwowy. Zaraz wrzucę fotki z tego co było w zbiorniku. W zaworze na pompie wysokiego po wykręceniu rzeczywiście sporo metalowych trocin.
Fatal1ty Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 W dniu 27.07.2023 o 12:30, Rabbi napisał(a): No to nie żatry ? Przecież to nie najtańsza marka chińska tylko relatywnie drogie auto. Niestety ale to nie żarty ... 14 tys przebiegu od nowości w tym jedna wymiana oleju przy przebiegu 4 tys km + 3 dolewki po litrze i szykuje się nastepna dolewka .... Te k*tasy z ASO twierdza ze to normalne i każą mi czekać do 30 tys. przebiegu - rzekomo się unormuje 😤
dekiel 13 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Opublikowano 8 Sierpnia 2023 To , że oni obie gadają to ich sprawa.Na podstawie czego tak sądzą , co uszczelni się cudownie ? Należało by znależdż dokument stwierdzający max. zużycie oleju w tym silniku. Co ok 3000km zjada litr oleju , to silnik do wymiany w nowym aucie wg mnie.
wuPiotrek Opublikowano 9 Sierpnia 2023 Opublikowano 9 Sierpnia 2023 Przecież 'te kutasy z aso' mają też wytyczne od producenta, producent nie da im nowego silnika w tej chwili - pewnie są zalecenia na test poboru oleju dopiero po pierwszych 30k km. Przecież sami nie będą na swój koszt Ci silnika wymieniać bo to nie ich wina że dostali wadliwy egzemplarz. Swoją drogą, przy takim poborze oleju to cała ekologia będzie też do wymiany, koszt naprawy będzie naprawdę duży.
spalski1 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Witam Podjąłem się sam naprawy auta. 3 Dni czyszczenia instalacji paliwowej (za pomocą wody, nafty, rozpuszczalnika) wyczyściłem każdą rurkę i oczywiście zbiornik paliwa. Wymieniona pompa w zbiorniku, filtr paliwa, pompa wysokiego, listwa z zaworem i czujnikiem i wszystkie wtryski a i przy okazji wymieniłem kpl. rozrząd razem z pompą wody. Auto przed uruchomieniem zostało odpowietrzone w układzie paliwowym i odpaliło szybko. Panowie żeby dobrze wyczyścić układ paliwowy potrzebne jest na to kilka dni (mnie zajęło 3) Znajomy przypisał mi wtryski i auto pracuje bardzo dobrze
spalski1 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2023 (edytowane) Wszystko nowe Po pierwszym uruchomieniu pracował idealnie ale wtryski zostały zakodowane. Wydałem prawie 9k (nie licząc robocizny:) Ale nie wiedzieć czemu pokazał się inny problem. Kierunkowskazy dynamiczne w tylnej klapie przestały działać Wyświetla się komunikat awaria świateł lewy/prawy tył Światłą w klapie działają poprawnie brak tylko kierunków Jest też komunikat ze scanu VCDS: 46 Maduł komfortu USTERKA 0010 Kolego Muskel1 może coś podpowiesz? Edytowane 13 Sierpnia 2023 przez spalski1
spalski1 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Log-EEE-WAUZZZF47GA072455-118184km.txt
Muskel1 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Rozpinałeś wtyczki przy lampach lub module komfortu?
spalski1 Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2023 (edytowane) Tak Ale właśnie dlatego że nie działały kierunki w klapie Edytowane 13 Sierpnia 2023 przez spalski1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się