Koalakm Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca 14 godzin temu, Sebss napisał(a): Różnie to bywa. Raz było po 5 000 km. Czy da się żyć? Nie, z świadomością, że w A4 B9 z 2018 roku z silnikiem DETA nie było takich problemów, a zrobiłem nim prawie 170 000 km.. calkowicie rozumiem i rzecz jasna nie jest to normalne. Ja tez mam A4 B9 2.0 TDi DETA i nie bierze grama oleju. Natomiast Twoja sytuacja pokazuje ze sa przypadki gdzie ten olej ubywa. Mialem na mysli w poprzedniej wypowiedzi, ze (odpukac) moglaby sie trafic sytuacja, ze 1L bedzie znikal co 500 km - to juz dramat. U Ciebiue jest to co 5 - 7 tys km, wiec pomiedzy zmiana oleju dolejesz 2L, no niestety jest to koszt + wkurzajace, ale do np. Chorwacji pojedziesz i wrocisz bez dolewania a taki co mu zjada co 500km... juz niestyety na parkingu dolewka
Sebss Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca 20 godzin temu, RALF76 napisał(a): reklamujesz dalej w ASO? Było reklamowane, a jedyna odpowiedź to taka, że do 45 000 km powinno sie to ustabilizować.
Sebss Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca Wychodzi na to, że najlepszym rozwiązaniem problemu to zmiana samochodu.. 🤷♂️
RALF76 Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca W dniu 30.01.2024 o 07:48, Sebss napisał(a): Nawet sami panowie z Audi Ingolstadt narzekają na flotę samochodów służbowych z 2022 z silnikami 40TDI tylko 2022 czy od 2022 problem dotyczy?
Langista Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca 4 godziny temu, Sebss napisał(a): Było reklamowane, a jedyna odpowiedź to taka, że do 45 000 km powinno sie to ustabilizować. Ustabilizował bym jego pozycję gdyby mi tak powiedział 😂
dekiel 13 Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca Godzinę temu, Langista napisał(a): Ustabilizował bym jego pozycję gdyby mi tak powiedział 😂 To i tak grzecznie odpowiedział , przeważnie mówią * ten typ tak ma *.
Langista Opublikowano 26 Czerwca Opublikowano 26 Czerwca Lepszą odpowiedzią jest "norma to 1l na 1000 km, tak jest w instrukcji"
Sebss Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca 15 godzin temu, RALF76 napisał(a): tylko 2022 czy od 2022 problem dotyczy? Od 2022 1
RALF76 Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca 23 godziny temu, Sebss napisał(a): a jedyna odpowiedź to taka, że do 45 000 km powinno sie to ustabilizować już niedługo przestanie brać olej
Sebss Opublikowano 27 Czerwca Opublikowano 27 Czerwca 35 minut temu, RALF76 napisał(a): już niedługo przestanie brać olej Raczej nie bo kolega z pracy ma Audi A6 w 2.0 dieslu po 2022 roku, przejechane ponad 70 000 km i dolewki w tych podobnych przedziałach kilometrowych..
Koalakm Opublikowano 28 Czerwca Opublikowano 28 Czerwca 17 godzin temu, Sebss napisał(a): Raczej nie bo kolega z pracy ma Audi A6 w 2.0 dieslu po 2022 roku, przejechane ponad 70 000 km i dolewki w tych podobnych przedziałach kilometrowych. kurde to jakas parodia... nowe silniki i takie rzeczy...
Langista Opublikowano 28 Czerwca Opublikowano 28 Czerwca Gównianej jakości turbiny i uszczelniacze zaworowe dają o sobie znać.
RALF76 Opublikowano 28 Czerwca Opublikowano 28 Czerwca 50 minut temu, Langista napisał(a): Gównianej jakości turbiny i uszczelniacze zaworowe dają o sobie znać zmieniona turbina i uszczelniacze w stosunku do przedlifta np: DETA?
czareq Opublikowano 28 Czerwca Opublikowano 28 Czerwca 7 godzin temu, Langista napisał(a): Gównianej jakości turbiny i uszczelniacze zaworowe dają o sobie znać. Przez zasilanie turbiny ubywa ten olej ? coś jest nieszczelne ?
Langista Opublikowano 28 Czerwca Opublikowano 28 Czerwca Przez samo wykonanie korasa, ucieka przez wirnik i leci prosto w wydech. Ostatnio była głośna akcja z silnikami toyoty które padały przed drugą wymianą oleju. Toyota to skwitowała, że problemem jest niedokładnie oczyszczony blok silnika po obróbce i później krążące opiłki sieją demolkę. Tak jest w każdej marce choćby nie wiem jak zaświadczała, że ich silniki są idealnie wyczyszczone, bo nie są. Dlatego ja (na bank tego nigdy nie zrobię) po kupnie nowego auta dojechał bym tylko do najbliższego warsztatu i od razu zlał olej a potem po 500 km znowu. Ta pierwsza wymiana oleju nawet po 10 000 km już uśmierca te silniki 1
RALF76 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca W dniu 28.06.2024 o 17:54, Langista napisał(a): Przez samo wykonanie korasa, ucieka przez wirnik i leci prosto w wydech nie ma to akcji naprawczych? przecież tych aut jest masa i jak tak biorą olej to po 100k przebiegu dpf i katalizator może już mocno być zanieczyszczony... tyle że większość już będzie poza ASO
Langista Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca Przecież nie naprawią swojej wady ich pieniędzmi 🤣 poczekają do końca gwarancji i w tedy jak najbardziej zaoferują nowe turbo za 10k PLN które będzie tak samo c**jowe.
RALF76 Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca (edytowane) 7 godzin temu, Langista napisał(a): poczekają do końca gwarancji i w tedy jak najbardziej zaoferują nowe turbo za 10k PLN które będzie tak samo c**jowe. innej firmy turbo wsadzili niż do tej pory? z garretem się nie dogdali? ps. widzę w skodach,vw to samo na forach ludzie piszą Edytowane 1 Lipca przez RALF76
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się