mcemsi Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Po nawet dłuższej jeździe nie ma 90st , to chyba nienajlepszy objaw?
Muskel1 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Przy miejskiej jeździe i przy tych mrozach trwa to bardzo długo zanim temp. oleju wzrośnie.
pelonek1 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Godzinę temu, mcemsi napisał(a): Po nawet dłuższej jeździe nie ma 90st Daj się przejechać mi to na pewno będzie miał 90 st a nawet więcej
krzychuG Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia Starsze tfsi to przy normalnej jeździe miały sete.
mcemsi Opublikowano 18 Stycznia Autor Opublikowano 18 Stycznia 39 minut temu, Muskel1 napisał(a): Przy miejskiej jeździe i przy tych mrozach trwa to bardzo długo zanim temp. oleju wzrośnie. Nawet po 50km autostrady 140-150?
pelonek1 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 1 minuta temu, mcemsi napisał(a): Nawet po 50km autostrady 140-150? A jaką masz temp płynu chłodniczego w tym czasie.
pelonek1 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia 1 minuta temu, Muskel1 napisał(a): Przy jakiej temp. na zewnątrz? Plus 2 st na zegarach jest.
mcemsi Opublikowano 18 Stycznia Autor Opublikowano 18 Stycznia (edytowane) W B8 2.0 TFSI szybko 90 było a tutaj coś mi to nie pasuje @Pelonek A gdzie mogę odczytać temp płynu? Edytowane 18 Stycznia przez mcemsi
Muskel1 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia W blokach pomiarowych silnika. W poliftach nie ma na zegarach wskaźnika płynu chłodniczego. Inżynierowie zadecydowali, że jest niepotrzebny
RALF76 Opublikowano 18 Stycznia Opublikowano 18 Stycznia nie ma gwarancji?? niecałe 2 lata auto? jedź do serwisu..
mcemsi Opublikowano 18 Stycznia Autor Opublikowano 18 Stycznia Tak , gwarancja jest i przegląd niedługo ale zapytać na forum warto. Często tu są bardziej rozgarnięci ludzie niż niektóre tzw "specjalisty" w ASO
wsosniak Opublikowano 21 Stycznia Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) ja mam A4 B9 2.0 TFSI gen3b , kupiony w salonie pod koniec 2019 i tez to zauważyłem ze zimą jak sie jeździ po mieście 60-100 km/h to NIGDY temp oleju nie przekroczyła mi na wskaźniku 90 stopni . Dopiero jazda na autostradzie (po 20-30 km jazdy min 120km/h) powoduje ze temp jest około 100 stopni. Czym cieplej na dworze tym ta temp oleju szybciej dochodzi do 90 st , czy tez ją przekracza. Na poczatku też mnie to zastanawiało ale po 4,5 roku jeżdzenia juz mnie to nie dziwi i jestem pewnien że to nie jest żadna wada te silniki , od wersji GEN3B (od 2019 roku) mają inny cykl spalania , ktorego jednym z efektów jest znacznie obnizona temp w tłokach (do poczytania : https://spidersweb.pl/autoblog/jak-to-dziala-2-0-tsi-ea888-gen3b/ ). Jak się komuś nie chce czytać to jednym ze zdań jest : Kolejna zaleta cyklu Budacka to warunki pracy jednostki napędowej, szczególnie temperatura. W porównaniu z silnikiem Gen.3, w cylindrze jest nawet o kilkadziesiąt stopni Celsjusza chłodniej. Edytowane 21 Stycznia przez wsosniak
wsosniak Opublikowano 21 Stycznia Opublikowano 21 Stycznia (edytowane) W dniu 18.01.2024 o 18:55, mcemsi napisał(a): Nawet po 50km autostrady 140-150? no niee, po 50km jazdy autostradowej to na bank musi byc 100stopni , nawet przy minus 10 stopniach na dworze A może termostat sie zdupił i jest cały czas otwarty ? Przejedź sie rano 2-3 km i zobacz czy rura doprowadzająca płyn do chłodnicy jest ciepła . NIe powinna. Po 2-3 km to termostat powinien być zamkniety wiec ta rura powinna byc zimna Edytowane 21 Stycznia przez wsosniak
lcu Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja Podobny objawy wiosna nowy samochód przebieg 800km, autostradowa prędkość 120-130, temperatura oleju zawsze prawie poniżej 90 stopni ciężko nagrzać ta budę. Dla porównania miałem 1.5 TFSI w A3 chwila moment silnik nagrzany, tutaj to jakaś parodia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się