Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8T Quattro S-Line Gorczyk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 15.05.2025 o 02:56, Gorczyk napisał(a):

No właśnie sylikon ściągnięty z turbo do IC i ku mojemu zaskoczeniu nie lało się a ścianki w normalnym jakby osadzie.

Rozwiń  

Podejrzewam, że padł uszczelniacz na stronie gorącej (chlapie olejem). Pozostaje sprawdzenie turbo na stole.

  • Dzięki 1
Opublikowano
  W dniu 15.05.2025 o 10:52, george napisał(a):

Podejrzewam, że padł uszczelniacz na stronie gorącej (chlapie olejem). Pozostaje sprawdzenie turbo na stole.

Rozwiń  

Przypuszczam, że to właśnie się dzieje. Geremi już mnie uświadomił cenowo więc pewnie opiszę tutaj w temacie jak turbo tam pojedzie ?

Opublikowano
  W dniu 15.05.2025 o 02:56, Gorczyk napisał(a):

No właśnie sylikon ściągnięty z turbo do IC i ku mojemu zaskoczeniu nie lało się a ścianki w normalnym jakby osadzie.

 

Będziesz może miał zdjęcie takiego licznika lub film jak to działa.

Zegar przyciemniłem ppfem i nie razi w oczy ale może warto się nad czymś zastanowić innym?

Rozwiń  

 

  • Super 1
Opublikowano

W jaki sposób przełącza te funkcje? 

Opublikowano
  W dniu 15.05.2025 o 20:22, Ivanek napisał(a):

W jaki sposób przełącza te funkcje? 

Rozwiń  

Z tego co pamietam, manetka FIS

Opublikowano
  W dniu 13.05.2025 o 20:27, george napisał(a):

Przyzwoicie. ;) Jeżeli byłoby 4 x 12 bar to super. 

 

Czy zmieniałeś odmę? Sprawna odma to podstawa. 

@BartoszSoldier, w ostatni stadium życia potrafił zużyć 700 ml na trasie 130 km, ale właśnie nie dymił. Mógł to maskować kat? 

Rozwiń  

Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być :D 

Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. 
Grzybek grzybkiem ale warto jeszcze pójść w drugą strony odmy co jest te kolanko plastikowe oraz ten zaworek zielony, też warto wyczyścić, rozebrać. Często przy podobnych naszych wartościach przebiegu te wszystkie elementy są popękane albo sparciałe. 
 

  W dniu 14.05.2025 o 11:04, Monti napisał(a):

Jak chcesz to mogę podpytać znajomego On montuje do swapów małe wyświetlacze parametrów zamiast wyświetlacza godziny i daty. Problem tylko taki, że wyświetlacz jest biały. Wydaje się, że będzie się lepiej komponować niż taki zegar. Chyba, że Ci nie przeszkadza to nie ma sprawy ?

Rozwiń  

Czy to są ten wskaźniki/licznik co montują chłopaki do b7 po swapie na biturbo v6? Kacper Gawęda? 

Opublikowano (edytowane)

Powielił się komentarz, przepraszam. 

Edytowane przez BartoszSoldier
Powielone.
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 16.05.2025 o 07:52, BartoszSoldier napisał(a):

Czy to są ten wskaźniki/licznik co montują chłopaki do b7 po swapie na biturbo v6? Kacper Gawęda? 

Rozwiń  

Nie wiem od kogo to jest, znajomy to wrzuca. Fajna alternatywa dla vfis czy tych zegarów, które zbytnio nie pasują. :) 

Edytowane przez Monti
Opublikowano
  W dniu 16.05.2025 o 09:42, Monti napisał(a):

Nie wiem od kogo to jest, znajomy to wrzuca. Fajna alternatywa dla vfis czy tych zegarów, które zbytnio nie pasują. :) 

Rozwiń  

Podrzuć jakiś namiarem, info o tym liczniku bo ciekawie to wygląda. 

Opublikowano
  W dniu 15.05.2025 o 19:52, Monti napisał(a):
Rozwiń  

Kurcze mega to wygląda. Znasz jak to cenowo i czasowo wygląda?

 

  W dniu 16.05.2025 o 07:52, BartoszSoldier napisał(a):

Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być :D 

Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. 
Grzybek grzybkiem ale warto jeszcze pójść w drugą strony odmy co jest te kolanko plastikowe oraz ten zaworek zielony, też warto wyczyścić, rozebrać. Często przy podobnych naszych wartościach przebiegu te wszystkie elementy są popękane albo sparciałe. 

Rozwiń  

Przed zimą robiłem cały komplet, włącznie z kolankiem i zaworkiem. Wszystko było nowe lub wymyte.

Opublikowano
  W dniu 16.05.2025 o 13:23, Gorczyk napisał(a):

Kurcze mega to wygląda. Znasz jak to cenowo i czasowo wygląda?

Rozwiń  

Zapytam dam znac 

  • Dzięki 1
Opublikowano
  W dniu 16.05.2025 o 07:52, BartoszSoldier napisał(a):

Wow to na stacji benzynowej od razu dolewka oleju musiała być :D 

Rozwiń  

W Gdańsku był maksymalny stan,  w Grudziądzu minimum. :decayed:

 

  W dniu 16.05.2025 o 07:52, BartoszSoldier napisał(a):

Do swojego też dolewam, nie będę ukrywał ale to są wartości max 5 setek w skali 10 tys km także chyba nawet norma a silnik nigdy „jeszcze” nie rozbierany przebieg 290 tyś km. 

Rozwiń  

Motor jak nowy! To nawet nie miarka, bo miarka ma 700 ml.

Opublikowano
  W dniu 17.05.2025 o 07:00, george napisał(a):

Motor jak nowy! To nawet nie miarka, bo miarka ma 700 ml.

Rozwiń  

Olej zmieniany max co 10 tys km i do każdej zmiany płukanka silnika. Dodatkowo jakoś od 3-4 zmian oleju regularnie psikam na tłoki antykoks/antycarbon od xado. Na pewno nie zaszkodzi a zawsze może pomóc ;)

Opublikowano
  W dniu 17.05.2025 o 20:05, BartoszSoldier napisał(a):

Na pewno nie zaszkodzi a zawsze może pomóc ;)

Rozwiń  

U mnie właśnie ograniczyło pobór oleju i zmniejszyło cofanie zapłonu. Teraz planuję kolejną dawkę Xado z wymianą oleju. 

  • Lubię to 2
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A tak sobie ostatnio wpadło w podłokietnik 😊

20250528_115501.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano

Też nad tym kiedyś myślałem, ale finalnie wpadł tunel USA.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 28.05.2025 o 13:03, Gorczyk napisał(a):

A tak sobie ostatnio wpadło w podłokietnik 😊

20250528_115501.jpg

Rozwiń  

mam go ale duze ryzyko ze sprzedam łokera w klapke i wpadl nowt uchwyt
image.thumb.png.03ae15c0dc4992970502c4845ebf517c.png

Edytowane przez Mukade93
  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Dziś wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów, wybrałem erlinga. Nie udało mi się wymienić tylko półksiężyca i uszczelki pod napinaczem łańcucha bo nie ryzykowałem aby śrubka mi się urwała bo bym nie miał skąd wykombinować.

 

Poczyściłem wszystko wokół i będę obserwował. Pokrywa dostała czarny kolor i skontrolowałem kolejny raz jak wygląda odma.

 

Silnik jakiś czas po zakupie....

20240924_155859.thumb.jpg.c9cd4f27e7a31984329694224ab04557.jpg

 

Aktualnie

20250601_110430.jpg

Edytowane przez Gorczyk
  • Lubię to 1
Opublikowano

Pytanie do ekspertów.

Wczoraj wymieniłem rurkę prowadząca bagnet olejowy z Topran na orginał, różnica długości dosłownie 2-3mm. Ładnie się wklikał w swoje miejsce. Sprawdzam po chwili stan olejowy a tam stan większy niż powinno być.

Obstawiam, że starą rurka prowadząca nie była do końca na swoim miejscu a stan oleju na ten moment jest za duży.

 

Czy nadstan oleju może również powodować niechciane wycieki itd?

Opublikowano

Jak masz do górnego zgięcia na bagnecie bezpośrednio po zgaszeniu rozgrzanego silnika to nic mu nie będzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...