Jump to content
0
adamq

[ALL PB] LPG - Polecane instalacje LPG/CNG

Recommended Posts

Tutaj podajemy modele instalacji LPG i CNG, które dobrze pracują z naszym silnikiem. Prosimy o wpisywanie wszystkich komponentów instalacji: jaki reduktor, jakie wtryskiwacze. Posty nie na temat będą usuwane.

Tak więc:

szogun0 twierdzi, że:

Instalacja BRC Sequent 24 dobrze sprawuje się z silnikiem turbodoładowanym. Wtryskiwacze Keihin. - Silnik: 1.8T 150 KM

hack:

Polecam Landirenzo Omegas, ponieważ ma dobry soft i ładnie radzi sobie z Turbo. Jedna z tych, w których montowany jest dwustopniowy reduktor. Posiada wtryski MED, które może są i głośne (na gazie samochód chodzi jak dieselek :biggrin: ), ale bardzo wydajne i trwałe. - Silnik: 1.8T Quattro 150 KM

Kaziu_Wichura

Instalacja:

AutoGaz Centrum

Sirocco lub Zenit - w 1.8 sprawują się bez zarzutu. - Silnik: 1.8 125 KM

MAx

Mam zalozonego PRINS`A i jak na razi enei moge na niego powiedzec zlego slowa, poporstu nie wim za na gazie smigam.

zrobilem co prawda 6 000km dopier wiec troszke malo by wyrokowac

W mojej instalacji sa wtryskiwacze japonskie firmy KEIHIN wic to top line jedyna slabym punktem moze byc sam reduktor ale nie musi reszta ponoc totalnu top line

Nie zalozylem :

Landi Renzo strasznie glosne wtryskiwacze ktore polozene na plastikowej pokrywie silnika tarabania jak disel

BRC bo kiedys mieli wadliwe wtryskiwacze ktore lubily kleknac przy niskich temp, ale ponoc teraz juz jest ok ale samo BRC ponoc troszke nizej sie plasuje niz Landi - Silnik: 2.8 Quattro 193

dziarule

Polecam instalke OMVL Dream XXI (austryjacka), ogolem auto ladnie chodzi i pali w sam raz, spadek mocy nie wyczuwalny, wtryski cichutkie... - Silnik: 2.6 150KM

partner

Po założeniu najnowszej Landirenzo do mojego autka już same przełączanie na gaz doprowadza mnie do szału ! w zimę to najlepiej , żeby silnik pochodził z 15 min na wolnych obrotach zanim się ruszy , bo inaczej to nie nie ma mowy o tym , żeby się przełączył na gazik ! Nie wspominam tu głośnych wstryskiwaczach , których na szczęście w środku nie słychać :rotfl: - Silnik: 1.8 125 KM

maciekg

Co prawda na gazie jezdze dopiero od niecalego tygodnia, ale instalacja sprawuje sie bez zastrzezen. System oparty na BRC Sequent 24. - Silnik: 1.8 125 KM

silver

Istalacja BRC Sequent zamontowana 4 lata temu ,żadnych problemów przez ten okres .Jedynie przeczyszczenie wtryskiwaczy w tamtym roku,ale to wina oczywiście gazu który w Polsce jest kiepskiej jakości . - Silnik: 1.8T 150 KM

golab24

Do A4 1.8 5V polecam BRC auto z ta instalacja tam zalozona smiga az milo i nie ma roznicy miedzy gazem a benzyna. - Silnik: 1.8 125 KM

To posty przeniesione z innego tematu. Myślę, że udało mi się to logicznie poukładać :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest spedyt

Silnik 1,6 instalacja Elpigaz II gen

Brak problemów i dość tania

Zamontowana w czerwcu 2006, dotychczasowy przebieg na gazie 18 tyś km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik jak w profilu . Instalacja Sirocco na wtryskach Matrixa chodzi idealnie bez żadnych problemów !


MAM JEDEN  NAłóG I JEST NIM  AUDI !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam się nad instalacją do siebie. Przeglądając posty brakuje mi informacjizawierających miesiąc rok instalacji oraz ceny

[ Komentarz dodany przez: hack: 13-04-2007, 14:22 ]

Ceny instalacji są uzależnione od regionu, w którym montujesz instalację. Najlepiej zapytać dobrego gaziarza![br]Dopisany: 13 Kwiecień 2007, 09:51 _________________________________________________Mam od kilku tygodni założoną instalację sekwencyjnego wtrysku gazu Zenit. Cena 2300. Brak jakich kolwiek problemów żadnej różnicy podczas jazdy. Wogóle niewyczuwalny moment przełączania się na gaz. (Sekwencyjne przełączanie się pojedyńczych wtryskiwaczy). Mogę polecić niezdecydowanym. A4 silnik1,8 125KM.

uzupełnij profil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalacja AG sekwencja - koszt 2800zł przebieg 25 kkm wsio ok ogolnie pelna satyfakcja choc trzeba uwazac na cisnienie gazu po tym jak sie uloza membrany w parowniku tzn trzeba je po9dniesc bo dzieja sie rozne dziwne rzeczy (szarpie przechodzi sam na Pb instalacja sie wylacza).


Ach to zawieszenie dobija czlowieka na kazdym kroku ale wyglad i sposob prowadzenia NIUNI wszystko rekompensuje !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

silnik 1.8 instal Elpigaz IV gen

zero problemu spalanie 10l gazu z klima(miasto) :thumbup:

koszt 2400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik 1.8 ADR

Już pół roku śmigam na Stag 300 i zero problemów :th: z tym silnikiem ta instalacja sprawdza się bardzo dobrze. Spalanie w granicy 10l. Koszt instalacji to w moim przypadku 2000 zł, ale bez butli, która mi została z poprzedniej instalacji gazowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kaziu_Wichura

Silnik 2.8 174 km

Instalacja Stag 200 - bez zarzutu, silnik zachowuje się kulturalnie, mapa ładnie się ułożyła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprzęt tak jak w profilu...

instalacja SGI2 , spalanie trasa od 10,2 do 11,5 , mieszana 11-12

na razie 10 tys zrobiłem na niej, koszt 3200, chodzi bez zarzutu..

----------====

31.05.2008

zrobiłem nią 28 tys.

spalanie na trasie przy bardzo delikatnej jeździe

rekord 9,15 litra na 100km !!!!!!!!! :)

normalnie spala 10,5 (do 120km/h) - spokojna jazda...

wariacje (do 160km/h) - więcej niż 14 mi nie spalił...

:evil:


pozdr.<br />MrDadi<br />----------------------------<br />już 184KM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam w planie założyć instalacje gazowa do A4Q 2,8 V6 193KM tiptronic byłem w zakladzie i przedstawiono mi ofertę na następujące instalacje:

sekwencja Omegas LAndi Renzo 4370zł

VSI II Prins-5700zł

Pytanie którą wybrać (czy warto płacić 5700)?


zygi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Landirenzo Omegagas sekwencja jak na razie w moim 1.8TQ AEB chodzi bardzo dobrze po 60tyś na tej instalacji padł jeden wtrysk koszt około 180zł tak poza tym tylko mniejsze problemiki - jak to z gazem. Co do tego wtrysku to myśle że to wina poprzedniego wlaściciela który na filtrach zrobił 38tys a powinien max 20tyś no ale co tu zrobic z tą polską mentalnoscią on nie wymienial a zemścilo się to na mnie :decayed:


Pozdrawiam tomaszm

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam ja mam 2,6 150KM

i mam BRC seq 56 chodzi super bez żadnych problemów

moc taka jak na benzynie ,spalanie do 13l przy ostrej jeździe :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od 3 dni posiadam BRC sequent24 w AEB1.8TQ i jestem zadowolony chodzi zajefajnie nie odczuwam wcale przełączenia na gaz i spadku mocy :th:.Zobaczymy ile bedzie spalał :>


AJMAX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja niunia ma silniczek ADR 1,8 20V 125KM - kupiona z zamontowaną przez poprzedniego właściciela instalacją zwykłą podciśnieniową ,która pięknie strzeliła rozwalając obudowę filtra powietrza i dolot do przepustnicy, oraz ją samą . Zaraz po zakupie zmiana (będzie juz 3 latka ) instalacja sekwencyjnego wtrysku gazu LOVATO :cool: jest SUPER - spalanie zadowalające (miasto 10,5 ltr. ; trasa około 8,7 ltr) jestem bardzo zadowolony. Instalacja praktycznie na codzień bezobsługowa - regularnie sprawdzana co 10 000 km nie sprawia kłopotów. :hi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a w moim adi od dwoch miesiecy serducho 2.6 zasila STAG300 i jest super-pali srednio 12 literkow moc taka sama a ile taniej... :naughty: tak wiec polecam :th:


Audi B3 1.8

Seat Toledo II 1.6 SR

A4 B5 Sedan 2.6 V6

A6 C5 Avant 4.2 V8

A6 C4 Sedan 2.6 V6

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam w 1.8T quattro instalacje BRC sequent 24, zrobiłem dopiero jakies 3 tys km ale auto sprawuje się bez zarzutu, praktycznie nie wyczuwalna różnica benzyna-gaz. Spalanie na poziomie 11 litrów w cyklu mieszanym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam w swojej OOOO staga 200 . dałem 2200 jak na razie sprawuje się świetnie nie czuć różnicy między bęzyną a gazem[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2008, 14:32 _________________________________________________dodam że spalanie wynośi od 10-11,2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,kto moi poradzi,musze wlozyc gas.Robie 5000km miesiecznie,prosze o dobre rady.autko to audi a4 2002.2.0 benz.4 cylindry.silnik ALT.multitronic.

Prosze o typy jaka instalacja.

jacek

Może późno ,ale kilka dni jeżdżę na LPG STAG4 + Zavoli ,będę pisał jak się sprawuje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ognik23

Ja w swojej 1.8 125 PS mam sekwencję BRC. Na razie trochę ponad 1500 km na niej zrobiłem, ale sprawuje się dobrze. Nie mam zastrzeżeń do instalacji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

KME Diego G3 funkcjonuje doskonale z 1.8T BFB po czipie na 197KM


Oryginalne części VAG, rabaty do 30% w zależności od grupy części

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja również posiadam instalację ELPIGAZ sekwencja.silnik 1.8 125 KM założyłem ją 4 miesiące temu i jestem bardzo zadowolony.nie ma różnicy w osiągach,a w portwelu na pewno.spalanie to około 10 na trasie,13-15 miasto i muszę zaznaczyć,że mam 18 calowe koła,a to ma wielki wpływ. polecam i pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

posiadam u siebie STAG 4, do tego KME SILVER i czarne wtryski Valtec.

Instalacja była robiona miesiąc temu, do tej pory mam zrobione na niej prawie 3000km.

W Polsce minimalne spalanie to 9 litrów,ale to przy jeździe nocy i w pojedynkę.

Normalne spalanie to około 11 litrów. W mieście 13 trzeba liczyć.

Nie czuję różnicy w mocy (no może delikatnie na wysokich obrotach ok 5000)

Koszt to 2100 zł - miesiąc temu, więc może jeszcze coś staniało:-)

pozdrawiam i polecam


86dc71cd2600e42dm.jpgfe49111237072c84m.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stag 300 na 3 omówkach . Zakładałem w Przemyślu firma się nazywa Expert2 . Koszt 2400 . Przejechałem jak na razie 2000 kilometrów i wszystko jest tak jak powinno być . Spalanie przy normalnej jeździe 10 litrów .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...