Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobrzy chiptunerzy


adamq

Rekomendowane odpowiedzi

a czy ktos poleci Szczecin i okolice? moze byc ze 200km dalej, bo wychodzi na to, ze cienko jest w zach-pomie jesli chodzi o PB i zostaje przelot do Stolicy, ew. Gdansk.... czy ktos stroil benzyne w zach pom i moze cos powiedziec? narazie planuje sam soft... dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam czy możcie mi polecić jakiegoś dobrego majstra ze śląska lub okolic aby zchipować mojego AFN ale żeby nie przeplacać bo Anderllh nie odbiera ale kogoś podobnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wczoraj wróciłem od Gregor10.pl, więc relacja na świeżo. Może zacznę od początku.

Kupiłem A4 B6 1.8T BEX czyli 190KM. Auto od początku nie miało mocy z czego zdawałem sobie sprawę jednak było w bardzo fajnym stanie wizualnym jak i mechanicznym. Już w drodze do domu wiedziałem, że mocno odstaje od serii gdyż moja żona wracała drugim autem Mazda 6 citd 2.0 diesel 140KM i robiła mnie jak chciala. Audi nie miało żadnych szans. Dopiero powyżej 220 nadrabialo ale tylko dlatego, że to już był koniec możliwości Mazdy. Dodatkowo palący się check i kiepskie schodzenie z obrotów przy zmianie biegów.

Tak więc po powrocie do domu, szybka decyzja - trzeba je uzdrowić. W opcje wchodził tylko ktoś rzetelny i z niezbędna wiedzą. Mój wybór padł (również dzięki temu forum) na Gregor10.pl.

Czy słusznie?

Wysłałem maila późno w nocy w niedzielę, mimo to dostałem odpowiedź niemal natychmiast. Bardzo zależało mi na czasie, koniecznie potrzebowałem sprawnego auta do końca tygodnia. Grzegorz znalazł dla mnie czas mimo innych projektów i umówiliśmy się na wtorek. Wybrałem się do niego na dwa auta, gdyż nie wiadomo było ile potrwa naprawa, a do Jasła mam 450km i nie mogłem zostać cały tydzień na miejscu.

Po przyjeździe i krótkiej rozmowie praktycznie od razu zabrał się do pracy. Na miejscu byłem około 13:00. Stwierdził, że do 17:00 zdiagnozuje auto i da znać co dalej.

Rzeczywiście tak było, około 17:00 dostałem od niego telefon - niestety z niezbyt małymi informacjami na temat auta. Wstępna diagnoza stwierdziła liczne nieszczelności w układzie dolotu, podciśnień. Spalanie stukowe i silną korekcję zapłonu, która i tak nie uchronila przed stopieniem świec. Wymiana zaworu dv i kilku innych rzeczy. Praktycznie od ręki usunął większość usterek. Jednak do serii nadal brakowało sporo. Usłyszałem, że na oko jest w tej chwili 80% mocy. Najgorsza przypadłość - turbina niedoladowuje i nie jest w stanie utrzymać nominalnego ciśnienia.

Grzegorz zaproponował, żebyśmy z żoną wynajeli motel na nocleg, bo auto do JUTRA postara się zrobić.

Tak też zrobiłem, choć nastroje były raczej kiepskie. Problem z ciśnieniem turbiny oznaczać mógł popękane żeliwo turbawki, problemy z głowicą lub...

Około godz 22:30 tel od Grzegorza. Mówi, że ma dobre wieści. Turbo jest zdrowe. Auto odzyskało pełna moc a nawet lepiej. Wszystkiemu był winien przytopiony/zapchany kat.

Po wymianie na DP auto odzylo.

Wygenerowalo 197KM i 252Nm.

Tak więc mogłem spać spokojnie :-)

3958666134633249gen.png

Na drugi dzień odebrałem auto. Zdrowe jak nigdy dotąd.

Oprócz wymiany elementów odpowiedzialnych za brak mocy, została zmierzona kompresja, ciśnienie oleju na zimnym i rozgrzanym silniku plus dodatkowa diagnostyka i oględziny auta. Chłopaki wymienili też nieszczelna odme.

Dostałem od nich również kilka wskazówek co jeszcze w najbliższym czasie powinienem zmienić we własnym zakresie oraz na co zwrócić uwagę przy eksploatacji.

Nie mogę powiedzieć, że auto jeździ. To auto nisko lata!!! ;-) W porównaniu do stanu poprzedniego... No coz, chyba nie ma nawet co porównywać :-) Podróż 450km do domu to była prawdziwa przyjemność z prowadzenia auta.

Podsumowując POLECAM z czystym sumieniem. Naprawdę rzetelny człowiek. Posiada odpowiednią wiedzę i narzędzia do tego aby naprawiać i tuningowac tego typu auta.

Wiedząc, że zależy mi na czasie sam siedział w garażu do późnych godz nocnych tylko po to, żeby auto było gotowe na drugi dzień.

To nie jest firma, za którą stoi opinia wyrobiona przed laty, to nie szyld czy ogromne zaplecze warsztatowe.

To jest człowiek za którym stoi doświadczenie, rzetelność i ZAMIŁOWANIE do tego co robi, a przyznać należy, że robi to cholernie dobrze.

W tej chwili pojezdze serią ale już teraz wiem, że kolejne etapy podnoszenia mocy zrobię tylko u Grzegorza.

Pozdrawiam i niech "moc będzie z Wami" :-)

Edytowane przez Wastos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie.

Po kilku miesiącach, doprowadziłem moje a4 do perfekcji :P Mam nadzieje.

Czas wziąść się za podniesienie mocy. W sumie w ciągu pół roku wymieniłem naprawiłem

Wymiana uszczlki głowicy z planowaniem, czyszczeniem zaworów i gniazd zaworowych

Wymiana napinacza łańcuszka faz rozrządu wraz z łańcuchem

Uszczenienie wydechu wraz z zastosowaniem nowych uszczelek od kolektora wydechowego i turbiny.

Nowe uszczelki kolektora dolotowego

Nowy zaworek DV

Nowe (używane, ale jak nowe) Cewki

Nowe świece

Oczywiście wszystkie filtry olej valvoline max life 5w40

Olej układu hydraulicznego

Wymiana płynu chłodniczego i płynu wspomagania na nowy (wspomaganie płyn febi minerał)

Montaż sprzęgiełka alternatora

Wymiana Pasków wielorowkowych oraz napinacza

Wymiana paska rozrządu z napinaczem

Nowe amortyzatory i sprężyny tył

Nowe przeguby zewnętrzne przód

Nowe wachacze ( banany) oraz łaczniki stabilizatora.

Kompletne nowe sprzęgło z kołem dwumasowym firmy LUK

Nowe klocki przód z wytoczonymi starymi tarczami( miały delikatny rant ale były w dobrym stanie)

Nowy wybierak biegów

Oczywiście czyszczenie smoga wraz z wymianą uszczelki miski olejowej

Wymiana Odmy oraz okabelkowania tubirny (tj. nowe przewody do N75 itd.)

To by było na tyle :).

Mam nadzieje że niczego nie pominąłem.

Na co by jeszcze zwrócić uwagę przed chipem?. Logi robiłem umieszczałem na forum i niby sa ok. Jedyny aktualny problem to czasem tuż po odpaleniu do czasu osiągnięcia ok. 60 stopni silnik potrafi zatelepać ( jakby wypadnięcie zapłonu)

Mam na oku trzy firmy robiące Chip.

Jestem z Opola i mam na oku

CTR tuning z Zabrza

BMG tuning z Wrocławia

No i Gregor 10 z Jasła.

Najdalej mam do Gregora, niestety.

Ceny w sumie podobne od 1000 do 1300zł.

Takie pytanie do was. Kogo z nich znacie polecacie i dlaczego ew. kogo jeszcze mozecie polecić. Na co zwrócić uwagę.

ps. Mam w aucie instalacje LPG o przbiegu ok 6000 km składającą się między innymi z reduktora Stag AC r 01 oraz wtryskiwaczy Barracuda :)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszą firmę nie polecam jeśli chodzi o strojenie 1,8T.

Jedź do Gregora to na pewno będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robilem auto u gregora i zdecydowanie jego polecam. Lepiej nadlozyc iles tma KM, ale przynajmniej ogarnie Ci bardzo dobrze temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Z Opola do gregora mam 360 Km także mało to nie jest, najbardziej się obawiam że pojadę i okaże się że coś jest nie tak i będę musiał wracać :/. Wtedy to tylko head shoot :D. A co sądzicie o tej drugiej firmie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do Gregora. Jak będzie coś nie tak, to też Ci to ogarnie. Najwyżej weź pokój i przenocjesz. Grześ Ci poleci dobry i tani w pobliżu. Ja miałem do Jasła 450km i nie żałuję, że go wybrałem. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam AUTOCENTRUM w Aleksandrowie Kujawskim. KubaRobił moją drobinke i jestem bardzo zadowolony... Praktycznie za pierwszym razem trafiliśmy w świetne ustawienia.... wyszło 37% mocy wiecej i 110 momentu. Jak dla mnie bomba. Cena ok, ale to mniej ważne bo podstawa to dobrze zrobiony tuning.

POLECAM

Edytowane przez Qba SP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a ja POLECAM Pana Jarka z Zabrza, który robi bardzo dobre profesjonalne programy :) Cena bardzo atrakcyjna. Wykonuje diagnozę, różne procedury startu, wyłączenie egra itp.

Jeśli chcecie podnieść moc w swoim samochodzie a nie chcecie wydać >1000 zł to uderzać do Pana Jarka. Dobre parę stów macie zaoszczędzone a program niczym się nie różni od tego za 1000zł :)

Jeśli nie będzie zadowoleni z programu, wgrywa serie i nie płacicie nic :)

Dodam że robi tylko diesle i do silników 2.0 tdi PD :)

Kontak do Pana Jarka 513 450 609

Gdy będziecie zdecydowani na program proszę powiedzieć że info macie od Patryk z Opola !:)))

P.S.

Jeśli chcesz się więcej dowiedzieć śmiało pisać do mnie albo od razu dzwonić do Pana Jarka :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jeśli chodzi o modyfikacje 1.8T to tylko gregor10 z Jasła. Moje aeb w końcu zaczęło jeździć. Wymontowałem ecu wysłałem do Grześka, odesłał za pobraniem i gotowe. Niestety po zamontowaniu turbo przeładowywało. Dzięki pomocy i fachowym poradom od Grześka okazało się że padnięty był n75 nie dając błędu do ecu, po podmianie autko śmiga aż miło. I odrazu mówię, nich się komuś nie wydaje że zrobi sobie mały chip i wystarczy, to jest jak narkotyk ciągle chcesz więcej i więcej, już mi po głowie chodzą głupie pomysły na dalsze przeróbki. Naprawdę polecam, wystarczy popatrzeć na jego rbotę na gregor10.pl, widać że ma pasję i talent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za każdym razem gdy zaglądam do tego typu tematów widzę jeden ten sam schemat.

Każdy jeden jest zadowolony że mu się auto nie rozsypało, nie ważne że może może być delikatnie mówiąc kiepski, szablonowe kreski są a co najważniejsze z majstrem jestem na "ty" więc i zakład polecam. Pomijam tutaj grono ludzi z branży, zwłaszcza takich którzy potrafią polecić konkurencję z innego rejonu.



A to tak można ?? :D

a w czym problem ? połowa (jak nie większość) zakładów softy zleca komuś innemu, zdziwiłbyś się ile rzeczy jest robione zdalnie.

Czasem warto przejrzeć zagraniczne oferty "pracy", można się ostro zdziwić...

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za każdym razem gdy zaglądam do tego typu tematów widzę jeden ten sam schemat.

Każdy jeden jest zadowolony że mu się auto nie rozsypało, nie ważne że może może być delikatnie mówiąc kiepski, szablonowe kreski są a co najważniejsze z majstrem jestem na "ty" więc i zakład polecam. Pomijam tutaj grono ludzi z branży, zwłaszcza takich którzy potrafią polecić konkurencję z innego rejonu.

A to tak można ?? :D

a w czym problem ? połowa (jak nie większość) zakładów softy zleca komuś innemu, zdziwiłbyś się ile rzeczy jest robione zdalnie.

Czasem warto przejrzeć zagraniczne oferty "pracy", można się ostro zdziwić...

+1

3 grosze ode mnie.

Mocne Customy nie da się zestroić sensownie przez neta na 1 strzał, nie ma dwóch takich samych aut z tym samym hardwarem po tuningu.

Co innego jeśli wychodzą dwa takie same auta hardware'owo 100% wtedy klon 150-180km działa jak fabryka chciała od 1 strzała.

Co do komentarza powyżej nie wiem czy tyczy się opini grzesaudia6 sprostuje - krótko na temat - grzesaudia6 dostał oryginalny sklonowany soft pod aeb na podstawie ajl i nie ma co tutaj stroić ani nie moze być mowy co do tego czy jest dobrze czy jest źle - jest fabrycznie :)

Chłopak sobie zażyczył fabryczny soft ajl na sterowniku aeb i ma fabryczne 180km- simply clever:)

Z doświadczenia nie stroje nikomu aut poprzez wysylke ecu na wiekszą moc - szkoda mojego czasu i klienta.

Na strojenie indywidualne umawiamy się ze mną tylko i wyłącznie osobiście na miejscu :)

Edytowane przez gregor10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak bym chyba wolał podjechać, w szczególności że moje autko coś boli i nikt nie wie co :D i pytanie odnośnie twojej wypowiedzi


Na strojenie indywidualne umawiamy się ze mną tylko i wyłącznie osobiście na miejscu

Ja jestem z Opola, Czy dobrze rozumiem że można się umówić na chip tylko osobiście u ciebie w jaśle ? Chodzi mi o to czy będe musiał dwa razy robić trasę Opole-Jasło 350 km w jedną stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak bym chyba wolał podjechać, w szczególności że moje autko coś boli i nikt nie wie co :D i pytanie odnośnie twojej wypowiedzi

Na strojenie indywidualne umawiamy się ze mną tylko i wyłącznie osobiście na miejscu

Ja jestem z Opola, Czy dobrze rozumiem że można się umówić na chip tylko osobiście u ciebie w jaśle ? Chodzi mi o to czy będe musiał dwa razy robić trasę Opole-Jasło 350 km w jedną stronę.

Ja pojechałem i jestem zadowolony a jestem z okolo opola .chłopie autostrada i ogień. Później jakieś 80km bez autostrady.nie ma nad czym się zastanawiać. Ja znów będę jechać na korektę i nie pożałuje ani jednego km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a ja POLECAM Pana Jarka z Zabrza, który robi bardzo dobre profesjonalne programy :) Cena bardzo atrakcyjna. Wykonuje diagnozę, różne procedury startu, wyłączenie egra itp.

Jeśli chcecie podnieść moc w swoim samochodzie a nie chcecie wydać >1000 zł to uderzać do Pana Jarka. Dobre parę stów macie zaoszczędzone a program niczym się nie różni od tego za 1000zł :)

Jeśli nie będzie zadowoleni z programu, wgrywa serie i nie płacicie nic :)

Dodam że robi tylko diesle i do silników 2.0 tdi PD :)

Kontak do Pana Jarka 513 450 609

Gdy będziecie zdecydowani na program proszę powiedzieć że info macie od Patryk z Opola ! :)))

P.S.

Jeśli chcesz się więcej dowiedzieć śmiało pisać do mnie albo od razu dzwonić do Pana Jarka :))

Ja tez polecam kolegę Jarola z Zabrza.

Robiłem u niego kilka miesięcy temu moje auto i jestem bardzo zadowolony..

Auto jeździ super i nie mam z nim najmniejszy problemów :)

Robi wszystkie TDI od tych starych 1,9 na pompie po nowe 2,0TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...