Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Dobrzy chiptunerzy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie Kogo polecacie w okolicach kujawsko-pomorskiego by profesjonalnie dodał koników mojemu 1.8T chodzi o chip tylko

Polecam BRK-Tuning Inowrocław. Wiedzą co robią :)

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

Coś innego godnego polecenia w pobliżu Szczecina lub Poznania? Generalnie szukam w zachodniopomorskim, lubuskim ew wlkp. Z tego co wyczytałem to w Szczecinie niejaki Leo, a Poznań Goodhope. Który lepszy panowie?

Opublikowano
Witam,

Coś innego godnego polecenia w pobliżu Szczecina lub Poznania? Generalnie szukam w zachodniopomorskim, lubuskim ew wlkp. Z tego co wyczytałem to w Szczecinie niejaki Leo, a Poznań Goodhope. Który lepszy panowie?

o Leo pytaj na spotach szczecinskich...koles godny polecenia nawet Robert z TUNE-UP go poleca wiec chyba warto....o tych z poznania nic niewiem

Opublikowano

Moge z czystym sumieniem polecic zaklad Goodhope. Idzie teraz jak przecinak :)

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam ...

Znacie może kogoś w Lubuskim??? kto by mi zrobił taki zabieg? no i ile taka przyjemność kosztuje ?

Opublikowano

A kogo polecacie z okolic świętokrzyskiego, malopolskiego bądź sląskiego?

Opublikowano
A kogo polecacie z okolic świętokrzyskiego, malopolskiego bądź sląskiego?

Slask, anderllh :-)

Opublikowano

Panowie ponawiam pytanie,

Sprawdzona osoba do zrobienia TSI. Wiem, że TDi ogarniaja prawie wszyscy, jednak TSI już niekoniecznie.

Opublikowano

Witam. Polecacie kogoś z okolic Dąbrowy Górniczej kto zajmuje się chiptuningiem ?

Opublikowano
Witam. Polecacie kogoś z okolic Dąbrowy Górniczej kto zajmuje się chiptuningiem ?

Kolega anderllh z forum, dynosoft z Katowic, Ctr z Zabrza :wink:

Opublikowano

nie wiesz jak to cenowo wychodzi ?

Opublikowano
nie wiesz jak to cenowo wychodzi ?

Przypuszczam ze Anderllh najtaniej i najlepiej.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Panowie, polecam firmę PGTuning - użytkownik pgt na naszym forum. Człowiek ogarnięty w temacie, można powiedzieć nawet pasjonat. Zrobił parę diesli u mnie w rodzinie, wiem że i moi znajomi są bardzo zadowoleni z jego modów. Bez wahania podejmuje się strojenia aut nieseryjnych. Pomiary robi na hamowni Dynomet.

Ja ze swoim AEB jestem po wstępnej diagnostyce i okazuje się, że silnik trochę nie domaga w dolnym zakresie obrotów, ale jak tylko ogarnę podstawowy serwis to mam nadzieję, że i swoim wykresem się pochwalę.

Siedziba - Żuromin. Można umówić się również w Warszawie, bo często tu bywa.

Po namiary zapraszam na priva.

K.

Opublikowano

Pokaż parę wykresów Tych Aut nie seryjnych...

Opublikowano

poka,poka też ciekawy jestem

Opublikowano

Pytania o mnie, to może ja odpowiem.

Wykresów nie będzie, bo…nigdy ich nie było. Chiptuningiem zajmuję się od kilku lat. Do tej pory robiłem to bardziej hobbystycznie – tylko lokalnie lub wśród znajomych. Zestawami 216 + AWX albo PD na sprężarce ARL nie ma się co chwalić, bo można to uznać za serię. Usługowo zajmuję się od niedawna i hamownie posiadam również od niedawna. Reszta ciekawych rzeczy jest dopiero w drodze. W końcu nie do wszystkiego da się liczyć sumy kontrolne „na kartce i kalkulatorze” ;)

Co do nieseryjnych aut – swoją naukę zaczynałem od AHU z GT22, które jedna z wielkich stajni „odesłała”, bo był zmieniony mapsensor i tego się nie da stroić. Dodam, że wtedy nie było jeszcze na forach dokładnych opisów co i gdzie dokładnie pozmieniać w sofcie, żeby było ok. Dlatego trzeba było do pewnych rzeczy dojść samemu.

Jeśli auto jest sprawne mechanicznie, to nie ma problemu z wystrojeniem nawet niestandardowych zestawów. Jest tylko warunek – trzeba wiedzieć co się zmienia w sofcie i jakie to ma fizyczne efekty. Wtedy nawet GT2256 można poprosić np. o 1,5 bara doładowania przy ok 2k RPM. I nie odmówiła :smiley: Chociaż internet mówił – nie wkładaj sprężarki z BMW, bo nie będzie dołu…

Dlatego, jeśli znam sterownik i architekturę programu podejmuję się strojenia tak seryjnych, jak i modzonych aut. Po prostu na te drugie trzeba poświęcić więcej czasu.

Przepraszam za kilka słów prywaty, ale czułem się w obowiązku coś odpisać.

Pozdrawiam i zapraszam

Paweł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...