Dawid231 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Kolego Christiano mógłbyś podać numery bądź nazwy wszystkich uszczelek jakie wymieniłeś? czy to są takie elementy jak wymienione w pierwszym poście? i ajkie to są oringi ? jakie wymiary Bardzo proszę o odpowiedź. Mam jeszcze pytanie czy zasyfiony EGR może mieć wpływ na brak mocy (chwilowy) tzn ze po nacisnieciu gazu jest niewielka moc i nagle wbija w fotel po chwili? Czy to juz niestety padnieta turbina. Gdzieś przeczytałem ze powodem może być źle zamontowany /przepuszczaący przewód podciśnienia turbiny . Może jest jakies miejsce gdzie on się przeciera w wielu autach czy muszę szukać a może jest jakis inny błachy powód takich anomalii mocy? Bardzo prosze o odpowiedź\! Czy takie elementy należy kupić do wymiany? 028129717D - uszczelka kolektora szt. 1 N909273302 - oring 62x3 EGR szt. 1069131547D - uszczelka 32mm szt. 1038131547A - uszczelka 22mm szt. 1 Witam mógłby ktoś podrzucić nr oringów na szybkozłączkach węży z dolotu oraz jakie mają być przewocy podciśnienia ? Bardzo proszę o odpowiedź Edytowane 24 Lutego 2015 przez Dawid231
mateusz233 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Czy mogę zaślepić EGR jak mam chłodniczkę spalin? Nie będzie tam za wysoka temperatura czy coś..? Edytowane 15 Marca 2015 przez mateusz233
elmer80 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Czy mogę zaślepić EGR jak mam chłodniczkę spalin? Nie będzie tam za wysoka temperatura czy coś..?Wątek przeczytałeś???Możesz zaślepić lecz będzie wywalać błąd w Twoim roczniku. wysłane z Commodore 64
mateusz233 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 To to ja wiem. Chodziło mi o to czy jak dam zaślepkę pod EGRem to czy chłodnica spalin będzie nadal prawidłowo działała jak nie będzie ujścia spalin. Chodzi mi tu głównie o dogrzewanie płynu. Ale chyba jednak zdecyduję się ją całkiem usunąć. Odnośnie tego błędu to będę robił program za jakiś czas i poproszę o usunięcie obsługi EGR.
miro877 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Witam do AWX uszczelki takie jak kolega wyżej napisał ? czy te z innych postów co piszą do AVF też podejdą?
elmer80 Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Wystarczy jak odepniesz wężyk i go zaślepisz żeby było podciśnienie w układzie. Z chłodnicą spalin to nie wiem o co kaman :-) wysłane z Commodore 64
CzarekJ Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 jak mam chłodniczkę spalin? Nie będzie tam za wysoka temperatura czy coś..? Ten element powinien mieć nazwę sugerujacą szybsze nagrzewanie silnika. Bo chodzi o ty by silnik szybciej osiagnął temperaturę roboczą kosztem energi spalin. Kwestia chłodzenia spalin jest sprawą drugorzędną.
mateusz233 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Egr i kolektor wyczyszczony i zaślepiony. Chłodnica spalin usunięta Doszedłem do wniosku że ta chłodnica spalin to zbędny element i niewiele daje jeśli chodzi o dogrzewanie. Testowałem jak szybko nagrzeje się silnik z innym A4 bez chłodniczki. Nagrzał się do 90 st praktycznie w tym samym czasie. Ale wracając do tematu po odpięciu wężyka i wyczyszczeniu EGR przestał cieknąć. Znikło też dymienie na zimnym. Ale rzeczywiście wywaliło Check Na razie to nie przeszkadza, przy okazji programu sie zrobi.
mateusz233 Opublikowano 22 Marca 2015 Opublikowano 22 Marca 2015 U mnie to nic nie dało. Na drugi dzień wywaliło Check :/
Pawci_o Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Witam, w piątek miałem trasę, około 600 km, w sobotę sprawdzam ( przed trasą nie sprawdzałem więc podejrzewam że od sprawdzenia przejechałem jakieś 1000 - 1500 km) olej i okazuje się że trzeba dolać, około 100 - 200 ml dolałem- EGR mam mokry, będę go czyścił po raz 4. Czytałem na forum i planuję odmę puścić do butelki i obserwować, może dziś mi się uda zrobić logi statyczne, to wrzucę do odpowiedniego działu, po za tym ubytkiem oleju i cieknącym EGR nie mam żadnych problemów z silnikiem.
elmer80 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Smród oczy wydrapie... Sprawdź sam :-) wysłane z Commodore 64
Pawci_o Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Smród oczy wydrapie... Sprawdź sam :-) wysłane z Commodore 64 No to co polecacie ? jakie rozwiązanie ?? wąż i z nim pod auto ? czy może spróbować rozebrać tą odmę i sprawdzić siateczkę ?
elmer80 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Zdejmij plastikowy wąż co idzie z odmy do turbo. Jak dymi to nie masz co szukać w samej odmie. Wyłącz EGR i zapomnij. VAG dał ciała w tym temacie i ta odma niewiele daje. Zresztą tak ma być że wszelkie opary silnik zasysa i spala. Sam pojeździłem z separatorem przez rok i wywaliłem. wysłane z Commodore 64 Zdejmij plastikowy wąż co idzie z odmy do turbo. Jak dymi to nie masz co szukać w samej odmie. Wyłącz EGR i zapomnij. VAG dał ciała w tym temacie i ta odma niewiele daje. Zresztą tak ma być że wszelkie opary silnik zasysa i spala. Sam pojeździłem z separatorem przez rok i wywaliłem. wysłane z Commodore 64
Gregorski3 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Sam pojeździłem z separatorem przez rok i wywaliłem. Można zapytać dla czego ??
elmer80 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Zatyka się masłem. Nie chcę mi się go rozbierać i czyścić. Kiedyś uważałem że to dobre rozwiązanie. wysłane z Commodore 64
Pawci_o Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Wypnę ten wąż i sprawdzę, jestem ciekaw wyników obserwacji, egr pewnie zaślepię otwory doprowadzające spaliny, wcześniej go wyczyszczę pewnie razem z kolektorem dolotowym (czyściłem już kolektor jakieś 2 lata temu), i będę zbierał na nowy egr, po ostatnim czyszczeniu wytrzymał mi 5 miesięcy..
lukaszooo Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Jesli założy sie chinski OCT na wężykach 10mm to będzie sie zatykać, jesli pokombinuje sie troche i zrobi na ori wężu to nawet zimą nie ma problemów a zawsze część oleju zostanie wyłapana.
elmer80 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Jesli założy sie chinski OCT na wężykach 10mm to będzie sie zatykać, jesli pokombinuje sie troche i zrobi na ori wężu to nawet zimą nie ma problemów a zawsze część oleju zostanie wyłapana.Akurat separator z Lublina nie zalicza się do "chińskich oct".I tak jak napisałeś "część oleju wyłapie" a dla mnie to nie jest rozwiązanie. wysłane z Commodore 64
lukaszooo Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Nie wiem co ci sie zapycha ale chłopaki na forum passata wsadzają je na potęgę i sobie chwalą.
elmer80 Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 Zatkał się odpływ. Nie w wężu tylko w dolnej części separatora. wysłane z Commodore 64
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się