gonzalez09 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 to mnie nie pocieszyles a co z ta odma ?? da sie cos z tym zrobic zeby tak nie lalo czy aaa, a tak wg co to jest to OCT ??
MemberA4 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Odma jest razem z pokrywą klawiatury wiec albo nówka albo płukanie ktore praktycznie nic nie da. U mnie tez jest tak jak u Ciebie z tym olejem i nie przejmuje sie tym. W poprzedniej B6 tez tak mialem pomimo wymiany za 550zl niby poprawionej pokrywy i reg. turbo. Jakby sie szklanka oleju na dzień dobry wylała to wtedy by był problem. OCT to tak po polsku zbiornik do wyłapywania oleju z oparów odpowietrzenia skrzyni korbowej [emoji3]Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
gonzalez09 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 aha czyli wymienic EGR na ten wahlera i reszte miec gdzies troszka cieknie to cieknie widocznie ten typ tak ma glownie chodzilo mi o ten EGR bo pod nim jest tak obzygane ze szkoda gadac
MemberA4 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Może wyrwiesz na forum za pół ceny używkę, ja dwa lata temu tak zrobiłem i narazie jeżdżę bez przeciekuWysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
gonzalez09 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 dzieki koledzy za wszystkie informacje ktore mi udzieliliscie pozdrawiam
zelek2012 Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 Odme można w taki sposób sprawdzić :-)Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
slawekk1980 Opublikowano 9 Lutego 2017 Opublikowano 9 Lutego 2017 Tak z czystej ciekawości, Ta część zaworu EGR (chyba że to coś innego), która wystaje z wycięcia plastikowej osłony silnika-przy wlewie oleju opisane na obrazku "what's this" , po dłuższej jeździe jest powiedzmy ciepła, po zgaszeniu silnika robi się bardzo gorąca. Tak ma być?
marcin120383 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Witam czyściłem w ostatnim czasie tubo (zapieczone kierowniczki) robił to spec od turbo i przed tym zabiegiem egr był trochę zapocony ale teraz po tym czyszczeniu jest bardziej czy ten fachowiec mógł coś źle uszczelnić że turbina przepuszcza olej bo mam cały dolot zawalony olejem włącznie z ic przed wyjęciem turbiny ic był suchy . I teraz gdzie jest winna tego oleju w dolocie naprawy turbiny czy może gościa który to składał Czy wymiana na nowy egr usunie problem oleju w dolocie czy niech wyciąga jeszcze raz turbo
kamil-vag Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 EGR nie ma nic do oleju w dolocie, olej wypływający z egr to skutek a nie przyczyna... Olej w dolocie to albo puszczające turbo albo odma... Wsadź na próbę wąż od odmy w butelkę jak pokazał kolega wyżej i zobacz czy pluje olejem, jak nie to winne turbo...
marcin120383 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 3 minuty temu, kamil-vag napisał: EGR nie ma nic do oleju w dolocie, olej wypływający z egr to skutek a nie przyczyna... Olej w dolocie to albo puszczające turbo albo odma... Wsadź na próbę wąż od odmy w butelkę jak pokazał kolega wyżej i zobacz czy pluje olejem, jak nie to winne turbo... Zawartość dodana 16 minutes later Ale mogli coś spiepszyc z tym turbo bo tak jak pisałem przed wyjęciem nie miałem mokrego ic tylko lekko zapocony egr czy po prostu zbieg okoliczności że tak leje do icka
kamil-vag Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 @marcin120383 Nie chcę Cię martwić, ale ostatnio był właśnie wysyp tematów na forum o poboru oleju/wyciekach z egr itd po regeneracji turbiny...
marcin120383 Opublikowano 19 Lutego 2017 Opublikowano 19 Lutego 2017 Kamil dodam tylko że po zdjęciu węża ten który idzie od puszki filtra oleju i łączy się z odmom jest na dole olej to może by wina turbiny a mokro mam na dole po stronie pasażera jak zdemontowałem kratkę halo to jest tam taka czarna puszka i ona jest mokra od oleju co to jest Zawartość dodana 1 minute later A jeszcze jedno czy po wymianie cieknącego EGR będzie mniej oleju w układzie dolotowym
Musashi Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 12 godzin temu, kamil-vag napisał: ostatnio był właśnie wysyp tematów na forum o poboru oleju/wyciekach z egr itd po regeneracji turbiny... To wynik pogoni za najniższą ceną, dotyczy nie tylko turbosprężarek, ale ogólnie wszystkich tematów więc tandeta rządzi. Dopóki społeczeństwo nie dojrzeje, że co tanie to drogie, lepiej nie będzie.
michcio1985 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 popieram Musashi to co napisałes, ale u nas nawet z tak zwanymi OE jest loteria. w wielu sklepach rzadzi najtańsza chinszczyzna w nie małej cenie, a ori części maja kosmiczne ceny w stosunku do tego co zarabia przecietny użytkownik 15-sto letniego zajechanego audi. pozatym podwójne standardy East/West aktualne jak nigdy. taki OT . sory ale nóż w kieszeni się otwiera w sklepach
kamil-vag Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 13 godzin temu, marcin120383 napisał: A jeszcze jedno czy po wymianie cieknącego EGR będzie mniej oleju w układzie dolotowym Marcin, pisałem - EGR nie ma nic do poboru oleju, jedynie co to da Ci komfort psychiczny, że masz sucho i olej zamiast przy EGR to będzie gdzieś tam się skraplał na łączeniach rur lub gromadził w IC... Trzeba usunąć przyczynę nadmiernej ilości oleju w dolocie, a nie próbować maskować problem... Każde TDi coś tam puszcza, jednym mniej, drugim więcej. A bagnet kontrolujesz ? ? ? Szybko ubywa na miarce ? Z tego co opisujesz to powinno być widać, że ssie oliwę...
marcin120383 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 Zrobiłem 8 tyś i wlałem może 100 mlAle niepokoi mnie ten olej na dole od strony pasażera to jaka przyczyna mam założy separator oct czy wymienić pokrywę
marcin120383 Opublikowano 20 Lutego 2017 Opublikowano 20 Lutego 2017 http://allegro.pl/zbiorniczek-odmy-oil-tank-catch-separator-odmy-tdi-i6686217264.html#thumb/4 a coś takiego
marcin120383 Opublikowano 21 Lutego 2017 Opublikowano 21 Lutego 2017 EGR nie ma nic do oleju w dolocie, olej wypływający z egr to skutek a nie przyczyna... Olej w dolocie to albo puszczające turbo albo odma... Wsadź na próbę wąż od odmy w butelkę jak pokazał kolega wyżej i zobacz czy pluje olejem, jak nie to winne turbo...Dziś założylem butelke zobaczymy
MilUl Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam :), również przymierzam się do czyszczenia i zaślepienia egr'u, u mnie leje się z tych dwóch górnych dziurek i od spodu rurki co idze do kolektora wydechowego. Tak wygląda teraz plecionka :/ Po zdjęciu rury od Egr i próbie gaszenia widać, że nie domyka do końca ( pewnie zasyfione ). Po demontażu i czyszczeniu chce zamontować wszystkie uszczelki z pierwszego postu, po zaślepieniu egr'u mogę śmiało zaślepić te małe dziurki na gorzę gdzie leje nimi teraz olej ? Czy po tym zabiegu mam też zaślepić wężyk który dochodzi do egr'u od góry ? Auto z lutego 2003r. , wyczytałem, że bład wyskakuję od 06.2003r. jak to z tym jest ? Programowe wyłączenie u mnie 200zł.
kamil-vag Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 11 godzin temu, MilUl napisał: po zaślepieniu egr'u mogę śmiało zaślepić te małe dziurki na gorzę gdzie leje nimi teraz olej ? Czy po tym zabiegu mam też zaślepić wężyk który dochodzi do egr'u od góry ? Auto z lutego 2003r. , wyczytałem, że bład wyskakuję od 06.2003r. jak to z tym jest ? Jak dasz zaślepkę pod EGR to możesz zaślepić/zakleić śmiało te boczne dziurki. Wężyk możesz zostawić a możesz i zdjąć, Twoja wola A czy wywali błąd - łatwo sprawdzić. Ściągnij właśnie wężyk, zaślep go śrubką i trochę pojeździj (wykluczysz pracę zaworu EGR) i zobaczysz czy wywali błąd...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się