MilUl Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Dodam, że uszczelki nic nie daja, dalej się poci, trzeba będzie coś z tym pomyśleć
Jay_Z Opublikowano 15 Marca 2017 Opublikowano 15 Marca 2017 Też walczę z cieknącym dolotem. Uszczelki nowe, niestety luz i wycieki jak były tak są. Dajcie znać jak ogarniecie temat.
kamil-vag Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Panowie. To trochę walka z wiatrakami. Czy znacie TDI, w którym nie sączy się nic z okolic łączeń rur, coolera, albo egr-a ? Dla przykładu u mnie suchutki EGR, na dole przy coolerze też a poci się na łączeniu po prawej stronie (przodem do maski) koło filtra oleju... Nowe uszczelki itd. Po pierwsze te klamry za słabo trzymają... i tak jest luz i tak na rurach, druga sprawa te rury cały czas drgają... nie ma bata, żeby się nie robiły mikro nieszczelności przy takich drganiach, a olej wredna ciecz pełza w stronę każdej nieszczelności Tylko lepiej jak wyłazi tak jak u mnie koło filtra oleju lub na dole przy intercoolerze niż przy EGR... U mnie nie ma tego dużo, raz w miesiącu trochę przetrę szmatką i jest OK, ale to guma i plastik... gorzej właśnie jak poci się na elementy kolektora itd... wtedy ciężko się zmywa...
marky2552 Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Ja jak wyjme wąż podciśnienia od egru to auto nie ma mocy do 2100 tys. Obrotów jak włoże wąż podciśnienia z powrotem to jest git. Delikatnie od gory mam zapocony intercooler to źle czy zdjąć go i wyczyścić ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 No a jak wyciągasz ten wąż to zaślepiasz go np. śrubką, żeby zamknąć układ podciśnienia ?
marky2552 Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Wąż ssie cały czas czyli trza w niego śrubke włożyć ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
marky2552 Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 W sumie to moze tak zrobie i tak wąż mam za krótki troche i osłona silnika co chwile przecina wąż a ze blędu nie wyświetla vag to bedzie gitWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
cabanmat Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 (edytowane) Panowie dopadł mnie problem w cieknącym EGR w silniku 1.9TDI VP Siedzi ori AudiVW WAHLER Made in Germany Jak oceniacie jego zaślepienie/wycięcie ? Rozmawiałem ze swoim mechanikiem...i mówił, że w VAG to norma, nie przejmować się tym.. tak ma być.. Ale trochę mnie demotywuje zarzygany olejem EGR Odradzał zakup zamienników.. ponąć po chwili też się pocą... najlepiej nowy ori.. ale cena.. wiadmo... 800zł... Nie polecał też zaślepiać ze względu później na brak klapy gaszącej Edytowane 16 Marca 2017 przez cabanmat
kamil-vag Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Co ma zaślepienie EGR do klapy gaszącej ? Egr i klapa to dwa oddzielne moduły w jednej obudowie możesz śmiało zaślepić, chociaż miałem ALH i powiem Ci, że po zaślepieniu silnik pracował twardo i wyjąłem zaślepkę...
cabanmat Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Czyli jak mogę się pozbyć wycieków ?? Tylko wymiana na nowy ORI ?
Jay_Z Opublikowano 16 Marca 2017 Opublikowano 16 Marca 2017 Ja mam dwie A4 pod domem na pompie rotacyjnej silnik AHU i AFN i w obu mam zaślepiony egr od kilku lat. Poza tym że ciut twardziej chodzi i troche bardziej zatelepie przy gaszeniu jestem zadowolony. Jest czysto i mam święty spokój. Natomiast w AWXie jeszcze się waham czy wymieniać czy zaślepiać. Czyszczenie niestety nie pomogło.
Cra5her Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Hej. A jak pozbywam się całkiem EGR'a w AVF, to wężyk od klapy gaszącej też należy zaślepić śrubą, czy jak?
kamil-vag Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Też.Układ podciśnienia nie może być otwarty.
Cra5her Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Dzięki. Jutro to skończę i zobaczymy co z tego wyszło
witek83 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Witam. Jaką wartość wstawic w adaptacjach aby zamknąc egra? Silnik avfWysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Nie zamknąć, a ograniczyć jego działanie.
albert224 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Mogę dać tylko jedna blaszkę 5mm tylko u góry tej złotej rurki(przy EGR) bo tam na dole obrobila mi się jedna nakrętka i nie mogę jej odkręcić(przy kolektorze)Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
lukaszooo Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 W twoim roczniku po zaślepieniu egra wywali błąd. Robienie tego na pół gwizdka nie ma sensu i efektów, to samo wyjdzie jak poprostu odłaczysz podcisnienie.
albert224 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Opublikowano 7 Kwietnia 2017 Hmmmm. Udało mi się zaslepic. Dałem zaslepke 5mm przy kolektorze i 5mm przy EGR . Wężyk od góry grzybka zaslepilem. Nie zatkalem tylko dziurek pod grzybkiem(wydostanie się syf). Silnik ciszej pracuje. Co dziwne bardziej miękko . Równo ciągnie. Same plusy. Ciekaw jestem jak z spalaniem będzie. I czy jak mam nie zaslepiony dziurki pod grzybkiem a zaslepiony wężyk to mogę tak jeździć ? Jak ma być prawidłowo?Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka Zawartość dodana 6 minutes later Dodam że auto z marca 2003 i nie wypaliło błędu po 35km Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się