kamil-vag Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 Jak zaślepisz blaszkami, to możesz sobie i te otworki zalepić, zanitować, co Ci się tam podoba Wężyków nie musisz już wtedy ruszać...
Gregorski3 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Koledzy montował ktoś z Was może zamiennik egr firmy NTY ?? Jak to się spisuje nie cieknie po miesiącu ?? https://allegro.pl/oferta/zawor-egr-audi-a4-b6-a6-c5-passat-b5-sharan-1-9tdi-7706632120 Edytowane 10 Czerwca 2019 przez Gregorski3
hidden22 Opublikowano 14 Lipca 2019 Opublikowano 14 Lipca 2019 witam mam pytanko chce zabrac sie za czyszczenie egr i kolektora. Czy potrzeba sprezarki i odkurzacza jakiegos zeby wyczyscic wyjscie (do kolektora) z silnika te 4 otwory ? bmozna recznie to wydlubac (nagar i polac jakims preparatem zeby roxzpusic ten nagar?
kamil-vag Opublikowano 14 Lipca 2019 Opublikowano 14 Lipca 2019 Ja się bawiłem tak, że podniosłem auto z jednej strony, wbilem bieg i krecilem kołem tak, żeby podomykac zawory w otworze, w którym aktualnie czyscilem ? wtedy ograniczasz wpadanie syfu do komory spalania...
tomek025 Opublikowano 18 Lipca 2019 Opublikowano 18 Lipca 2019 https://allegro.pl/oferta/zamiennik-zaslepka-egr-1-9-tdi-ajm-ahu-avb-afn-alh-7651955810 A co powiecie na coś takiego nie będzie lało olejem ma może ktoś coś takiego czy się to wgl opłaca montować??
kamil-vag Opublikowano 18 Lipca 2019 Opublikowano 18 Lipca 2019 7 godzin temu, tomek025 napisał: A co powiecie na coś takiego nie będzie lało olejem ma może ktoś coś takiego czy się to wgl opłaca montować?? Pozbywasz się klapy gaszącej. Jest to pewnego rodzaju ryzyko w TDI. Do tego będzie gasł z drganiami. Po d*pie dostają poduchy silnika i łącznik elastyczny...
Greg82 Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 Cześć szukam osoby co wyłączy EGR systemowo. Zaślepiony wywala błąd co jakiś czas 1.9 BRB Oczywiście nie za free, kontakt priv okolice Śląska Pozdrawiam
Greg82 Opublikowano 31 Lipca 2019 Opublikowano 31 Lipca 2019 Kod z pierwszego posta niestety nie wchodzi. Macie jakiś pomysł ??
Toskańczyk Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Lało mi się z EGR, mechanik zakwalifikował go do wymiany, po tygodniu zaczęło znowu lać z tych otworów pod grzybkiem, kolejna diagnoza to czyszczenie intercoolera i całego układu a następnie wymiana pokrywy z odmą i turbo w zależności czy problem występuje dalej a to już duża kasa,. Natomiast podczas urlopu byłem u innego mechanika który stwierdził że wymiana tego wszystkiego nic nie da bo to uszczelniacze puszczają olej w układ i teraz sam już nie wiem co robić. Ktoś ma pomysł żeby kolejnej piątki nie wydać?
kamil-vag Opublikowano 12 Sierpnia 2019 Opublikowano 12 Sierpnia 2019 (edytowane) Ten olej z otworów odpowietrzających membranę egr i z ośki klapy gaszącej to standard... Oringi po czasie twardnieje, do tego syf na ośkach i zaczynają puszczać... Kup nowy i znowu na parę tysięcy będzie sucho... Wydasz kasę itd na te naprawy i się okaże że jak olej w dolocie był, tak jest nadal... Edytowane 14 Sierpnia 2019 przez kamil-vag
Toskańczyk Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 20 godzin temu, kamil-vag napisał: Ten olej z otworów odpowietrzajacych membranę egr i z ośki klapy gaszacej to standard... Oringi po czasie twardnieje, do tego syc na oskach i zaczynają puszczać... Kup nowy i znowu na parę tysięcy będzie sucho... Wydasz kasę itd na te naprawy i się okaże że jak olej w dolocie był, tak jest nadal... Chodzi o to że mechanik wymienił mi EGR na nowy a olej leje się dalej i teraz chce płukać układ itd.
kamil-vag Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Nowy egr po tygodniu zaczął lać?
Toskańczyk Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 (edytowane) 57 minut temu, kamil-vag napisał: Nowy egr po tygodniu zaczął lać? Dokladnie Edytowane 13 Sierpnia 2019 przez Toskańczyk
kamil-vag Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Powiem Ci, że ciężko w to uwierzyć...jakiej to firmy było? Jesteś pewien że to nowy a nie wymyty stary?
Toskańczyk Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Opublikowano 13 Sierpnia 2019 Stary dostałem do zwrotu, ten wyglądał raczej jak nówka z tym że za 500 zł to myślałem że to wahlera ale jest SKV jak teraz popatrzyłem, teraz nie wiem kogo słuchać jeden chce wyciągać i czyścić intercooler a drugi mówi że to nic nie da
kamil-vag Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 13 godzin temu, Toskańczyk napisał: za 500 zł to myślałem że to wahlera ale jest SKV jak teraz popatrzyłem Za tą cenę spokojnie można mieć nowy wahlera czy pierburga... Ja bym spróbował zareklamować... albo nawet dać tu temat na forum i napisać do @Dystrybutor SKV jakie tam są uszczelniacze, że po tygodniu komora membrany jest już pełna oleju i wywala na zewnątrz... Dużo masz tego oleju w tym dolocie, sprawdzałeś ? Jak się zdejmie wąż od turbo to widać, czy olej ciągnie z turbiny, czy zaczyna się dalej przy wejściu węża z odmy...
Gumipoliku Opublikowano 20 Września 2019 Opublikowano 20 Września 2019 Moje doświadczenie po zaślepieniu EGR po 2 miesiącach. Ogólnie auto mi falowało na biegu jałowym, lekko szarpało w przedziale 1-2tys. obrotów. Z opinii wynikało, że problemem może być zasyfiony kolektor dolotowy, jednak przy demontażu okazało się, że ciecz która wyciekała z EGRa, poleciała na śruby łączące kolektor do silnika i w efekcie 4 śruby się odkręciły. Wyczyściłem EGR i kolektor (coś tam było nagaru, ale nie aż tak dużo jak na niektórych zdjęciach i samo czyśzczenie rozpuszczalnikiem nitro starczyło), dałem nową uszczelkę na kolektor, zaślepiłem EGR, zostawiłem klapę gaszącą i przepłukałem intercooler. Auto nie ma już problemów z obrotami, ale NIESTETY - Silnik w pewnych warunkach się nie dogrzewa, pierwszy raz zauważyłem to w sierpniu. 16 stopni na zewnątrz, jestem w trasie , jadę 90-130kmh, a wskazówka temperatury cieczy chłodzącej pokazuje 85stopni - nie ma to do końca reguły, ale taki dzień jak dzisiaj, chłodny i deszczowy, nie było problemu z dobiciem do 90stopni. Dodatkowo jakby coś głośniej chodziło w kabinie z lewej strony deski rozdzielczej. Zastanawiam się, czy jednak na zimę go ponownie nie uruchomić.
saper8 Opublikowano 21 Maja 2020 Opublikowano 21 Maja 2020 Panowie, che wyczyścić egr i po wyczyszczeniu chciałbym założyć nowy oring i uszczelki. Tu moje pytanie jaki oring/uszczelki do a4 b7 1.9 ?
johnnythebest Opublikowano 30 Czerwca 2020 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Czy EGR jest do wymiany czy kwestia uszczelek? Mokro jest na łączeniu ale też poci się pod tym "grzybkiem".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się