migdalek1985 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Moja niunia 2000 rok 105 tyś przebieg udokumentowany książka serw. kupiłem w 2007 z przebiegiem 76tys rozbitego różnice na wtryskach minimalne jeden ma cos około 0,20 reszta jak nówki sztuki prawie zero ( sprawdzone na spocie i w serwisie bosh ) na dniach będą w dziale sprzedam bo zmieniam na większe W środku niezniszczony jedyny defekt to dziura w dywaniku po obcasie ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 201tyś w tej chwili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 przebiegami nie musicie się przejmować i tak pierwsze co narazi właścicieli 1.9TDI na większy wydatek to skrzynia biegów. Wytrzymują max 500kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 200 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajper Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 ja kupiłem swoją niunie od dziadka (farmera) w Belgi 1Z 1996r przy kupnie w 2007... 209kkm potwierdzone z rozlatujaco sie ksiażką,serwisowane w ASO, auto miałem świerzo po wymianie rozrzadu,płynów i filtrów zero wkładu po sprowadzeniu jedyny mankament to troche rysek teraz mam 255kkm i wychdzi mi że na 15kkm przy stałej kontroli jakies 100-150ml oleju łyknie, jedyny wkłady jakie robiłem w ciagu ostatnich 2 lat to płyny, filtry(3x) nabijanie klimatyzacji(1x) przegóby(prawy lewy) ogumienie letnie niuni nic nie doskwiera mysle ze przy dobrej eksploatacji to auto 1mkm by pykło spokojnie przebiegami nie musicie się przejmować i tak pierwsze co narazi właścicieli 1.9TDI na większy wydatek to skrzynia biegów. Wytrzymują max 500kkm. mało kto swoja niunika pyknie 200 tys a sumarum 500kkm to duzo jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkopolo Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 U mnie jak kupowałem n osi było 191700,a w rzeczywistości 240000. Ale furacz śmiga aż miło więc przebieg nie mam znaczenia.Koleś od którego kupowałem auto zarzekał się,że nic nie grzebał przy liczniku.Powiedział,że prawdopodobnie turasy w raichu coś grzebali .Ale koleś -opuścił tysiaka. Teraz mam 230k czyli w rzeczywistości 280k ale jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H_S_B Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 96' a pierwsza rejestracja 98 maj kupno 192tkm teraz 197tkm. Ksiązke serwisową mam i ostatni wpis 2006 r jest na 160tkm ale oczywiscie nei wierze w to turbo do wymiany wiec stwierdzam ze moze miec duzo wiecej ale jako ze doprowadzam autko do stanu bardzodobrego to przebieg mi :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 A6 C5 2.5 TDI V6 1999r. miałem przy sprzedaży 315tys, obecnie w e46 330xd 2002r. 210tys.km. Najbardziej jednak zadziwia mnie moja Honda CRX 1.6 VTEC 1996r. Auto 2-u osobowe i 250tys.km na szafie. Wnętrze i silnik jak w nówce Z tym potwierdzeniem wpisów w ASO to też różnie jest. Najlepiej potwierdzać całą historie a nie ostatni wpis. Handlarze znaleźli prosty sposób na potwierdzanie przeglądów. Auto wjeżdza do Polski, licznik w tył i do ASO z jakąś pierdółką. W tym momencie w systemie ASO pojawia się auto z potwierdzonym przeglądem-wizytą i odnotowanym nowym przebiegiem. Papierkowo wszystko gra i dzwoniąc do ASO potwierdzamy przegląd auta i jesteśmy heppi że ma 180tys.km. :> Może coś pomyliłem i pogmatwałem ale takie, podobne praktyki sa obecnie powszechnie stosowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin01 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 u mnie jak kupiłem było 205tys teraz jest 235tys, książeczka jest i wydaje się być oryginalna, a jak jest naprawdę tego nie wiem i nie sprawdzałem ale śmiga bezawaryjnie więc nie będę sobie głowy zawracał zapomniałem dodać, że od roku 99 do 08 był tylko jeden właściciel, później ja :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tymonA4 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Kolega godz temu kupił passata 1,9 tdi 130 ps z 2004r uwaga przebieg 350 tys długie trasy po niczech zniszczeń w środku zero spokojnie można polowe skręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 przebiegami nie musicie się przejmować i tak pierwsze co narazi właścicieli 1.9TDI na większy wydatek to skrzynia biegów. Wytrzymują max 500kkm. Nie ma się co dziwić producent nie zaleca wymieniać oleju dlatego kończy się skrzynia ale już ten sam olej nie używany w szczelnie zamkniętej butelce ma termin przydatności max 4 lata od chwili wyprodukowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 przebiegami nie musicie się przejmować i tak pierwsze co narazi właścicieli 1.9TDI na większy wydatek to skrzynia biegów. Wytrzymują max 500kkm. Nie ma się co dziwić producent nie zaleca wymieniać oleju dlatego kończy się skrzynia ale już ten sam olej nie używany w szczelnie zamkniętej butelce ma termin przydatności max 4 lata od chwili wyprodukowania. przepraszam za OT ale bardzo trafne spostrzeżenie... nie wpadłem na to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norka Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 mój AJM ma 260tkm i jest dostal turbo od AWX, FMIC-ka i juz niedlugo programik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@vant Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 U mnie 222 tys. udokumentowane i chodzi jak pszczółka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Swojego AVF-a dorwałem rok temu - przebieg 140tyś - potwierdzał to stan, historia serwisowa w ASO i książka. Serwis (regularny) od początku do końca- we wrześniu '07 sprowadzone do PL (2gi właściciel) i nadal serwisowane w ASO - aż do maja '08 gdy udało mi się je "przechwycić" Miesiąc przed zakupem furak miał przegląd LongLife w AutoPremium w Poznaniu - kupując auto wsiadałem do niego i nie martwiłem się niczym - po przejechaniu 20tyś. (marzec '03) pojechałem na przegląd i... nic, wymiana oleju, filtrów i wycieraczek Przez rok czasu nie miałem z nim żadnych większych problemów (poza pierdołami = łożysko, koło pasowe alternatora i sprężarki). Rzeczywiście niezniszczalne to 1.9TDi :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżej Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Ja mam nawinięte 259 i ogonek Zgodnie z książką duży przegląd miał być przy 242 i tak też pokazał komp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Koleszka miał kiedyś paska B4 kombi 1Z i miał ponad 800k km. Przewiózł na nim prawie wszystkie materiały budowlane na swój dom, co miesiąc jeździł nim do niemiec i jak go sprzedawał silnik chodził super. Przekręcił na 200k km i poszedł na pniu bo jak twierdził u nas wszystkie diesle ok 10 lat mają tyle przejechane . Jego koleszka miał Audi B4 taksówkę z silnikiem 1Z i miał grubo ponad milion km nakręcone i też silniczek chodził za***iście, jak sprzedawał to też przekręcił na 200k km i też szybko poszedł. Ten kolega handluje autami z Niemiec i mówił, że tam w starszych autach przebiegi 270-400k km to norma. W Niemczech 25-35k km rocznie to standard (chodzi o diesla) i nie wiem skąd u nas się biorą auta które mają ok 10 lat i 150-180k km bo w niemcowni ze świecą szukać a u nas ich pełno. Jeśli ktoś sprawdza w ASO to tak jak już ktoś pisał należy sprawdzić kompletną historie auta a nie tylko ostatni wpis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdalek1985 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Mam tylko nadzieje że w poleconych handlarzach się nie znajduje w 2007 kupując samochód od 65letniej kobiety (pierwszy właściciel pojazdu) w Belgii samochód miał na liczniku 75 tys km, po pani została mi tylko dziura w dywaniku welurowym. Ja przez prawie 3 lata zrobiłem samochodem 30 tyś więc wydaje mi się, że takie przebiegi są jeszcze możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Mam tylko nadzieje że w poleconych handlarzach się nie znajduje w 2007 kupując samochód od 65letniej kobiety (pierwszy właściciel pojazdu) w Belgii samochód miał na liczniku 75 tys km, po pani została mi tylko dziura w dywaniku welurowym. Ja przez prawie 3 lata zrobiłem samochodem 30 tyś więc wydaje mi się, że takie przebiegi są jeszcze możliwe. Możliwe na szczęście nie wszystkim użytkownikom silnik w a4 nie stygnie. W 2007 roku kupiłem serwisowane w ASO auto z udokumentowanym stanem licznika w ilości 153 tys km obecnie mam 180. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.13 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 u mnie już 236 tys. pół roku temu jak przywoziłem z Niemcowni, autko miało 26 mies. i przebieg aż 221 tys. to napewno oryginalny przebieg, dodam że autko chodzi jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się