Kefiro Opublikowano 25 Maja 2016 Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) Serwisuje passata b5fl Anglik po przekladce awx 2 lata temu miał 370tys km. Jedzie dzień w dzień. Przy ok 500tys remont głowicy, słabo odplal po postoju, przy 550 tys wymiana pompek że względu na duże spalanie. Obecnie 620 i rośnie nawet w tej chwili. Turbo, nie zmieniane sprzęgło też. Dwumasy nie słychać ani nie czuć chociaż od 200tys ma wgranego gotowca i potrafi trakcję na 3 stracić. Wymiana oleju średnio co miesiąc.tylko 5w. Auto pracuje wyśmienicie. Gdy auto przyjeżdża do mnie to mam wrażenie że im więcej się jeździ tym te samochody są mniej awaryjne. Wnioski wyciągnięcie sami.Dodam że wg cepik auto ma przejechane 200 tys i od 2 lat oficjalne zamiast 200 tys przybyło mu 20 tys. Ot tyle są warte historię przebiegu z tego kraju. Edytowane 26 Maja 2016 przez Kefiro
lukaseq1 Opublikowano 26 Maja 2016 Opublikowano 26 Maja 2016 Moj przy kupnie mial standardowo 179 teraz ma 243. Pali od strzala. Love AUDI
mateusztbg Opublikowano 9 Czerwca 2016 Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Moja przy kupnie 167000 Obecnie 205000 śmiga bez żadnych problemów, środek trzyma się bardzo dobrze. Edytowane 9 Czerwca 2016 przez mateusztbg
Czerk Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Moja niunia ma prawie 300 tys chociaż szczerze w to nie wierzę Opadniete obie furtki, wytarta kierownica, wizualnie wygląda na co najmniej 500 ale jeszcze jakoś sie kula
Lukaszhenleys Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 390.000 tyś silnik ahh na koksie.Śmiga aż miło
bychu Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 392 tys, 1z, licznikowe 180 jechalem faktycznie to cos kolo 170 odczytując z panela klimy, na coś spojrzeć? Przepływka, może wtryski kończą żywot albo pompa? Jak na moje to zdrowo się trzyma.
marekeco Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 A mój na liczniku 340 tys a kto wie ile trzeba dołożyc pewnie jakieś 100 tys nic nie robione jak jak posiadam go 7 lat i śmiga
Kossta Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) U mnie 481 tys. km wg. licznika i książki serwisowej. Edytowane 8 Września 2016 przez Kossta
bigu888 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) U mnie prawdziwe 285tys km, sam sprowadzałem z Holandii (228tys. mial). Sprzęgło się kończy obecnie, dwumas od nowości. Jedyna naprawa od 5lat to sprężarka klimy (wiadomo-Zexel), zawias po kupnie i hamulce niedawno no i wtryskiwacze z wiadomego powodu;)(patrz stopka) Pompa ASV, wtryski wzm 205, turbo ori, soft - 125KM 278Nm bez grama dymu! Caly czas wyłącznie Motul 5w40 co 12tys. km. Zero korozji poza jednymi drzwiami-bo malowane. Żaden obecny samochód nie wytrzyma tyle !!! Edytowane 9 Września 2016 przez bigu888
Wihajster Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Żaden obecny samochód nie wytrzyma tyle ! niby ile??285k to zaden przebieg
bigu888 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) Żaden obecny samochód nie wytrzyma tyle !niby ile??285k to zaden przebieg Dla takich samochodów jak masz w swoim profilu to wyczyn! Passat kuzyna 2010 2.0tdi CR: 68tys km - dwumas, 115tys km sprzęgło, historia serwisowa 26stron A4 - co to ma być???? Od kilku lat chce zmienić swojego ale co? Mam wydać 50tys zł i zostawić samochód na stałe u mechanika??? Edytowane 9 Września 2016 przez bigu888
Harry Zott Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) A4 b7 2006r BPW aktualnie 324tys i o dziwo nadal jeździ! Edytowane 9 Września 2016 przez Harry Zott
bigu888 Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 (edytowane) A4 b7 2006r BPW aktualnie 324tys i o dziwo nadal jeździ! BPW to stary sort - lepszy;) Praktycznie to byt pośredni miedzy 1.9 a 2.0, takie 1,95 tdi;) a napęd pompy już robiłeś czy dopiero będziesz robił ?? Edytowane 9 Września 2016 przez bigu888
Harry Zott Opublikowano 9 Września 2016 Opublikowano 9 Września 2016 Od razu był zrobiony. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
wojek 93 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 Ja mam 360tkm. I nagle bum Lampka alladyna na czerwono i Dziura w 1 tłoku. Nastepny silnik i dalej Lata:D Ja mam 360tkm. I nagle bum Lampka alladyna na czerwono i Dziura w 1 tłoku. Nastepny silnik i dalej Lata:D
krzycht9999 Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 AFN - 440 000 km. Ostatnio uszczelniona pompa wtryskowa. Ostatnie 200 000 km w rodzinie. Nigdy nie zawiódł. Pewnie jeszcze trochę posłuży.
car_diag_cork Opublikowano 17 Września 2016 Opublikowano 17 Września 2016 2002 b6 avant 1.9 awx Przy 256k km wymieniony wałek, popychacze, rozrząd, komplet sprzęgła i uszczelniacze na pompkach. Mam nadzieję, że jeszcze trochę tym pośmigam.
palel Opublikowano 8 Października 2016 Opublikowano 8 Października 2016 1.9 tdi afn prawie 300 000 przebiegu ( pewnie ma więcej i tak ) w moich rękach od 100 tyś. Na hamowni wypluł 123KM serii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się