dudi75 Opublikowano 7 Marca 2010 Autor Opublikowano 7 Marca 2010 Im wyżej tym twardziej. kłóciłbym się z tą teorią Wczesniej tez bym sie klucil ale teraz widze po autku . Zeby go poniesc musisz przerecic srubu regulacyjne do gory a w tedy sciskasz sprezyne . A scisnieta sprezyne jeszcze trudniej scinnac . Jedno wiem na pewno szkoda ze tego nie zauwazylem wczesniej bo ustawil bym tak samochow w odrazu oszczedzil byl miske olejowa ,przewody od klimy , sanki podwozie , no i blotniki bo mi by na zakretach ich nie wywlekalo .niewiem moze zle to rozumuje ale widze po zachowaniu samochodu gdy go podnioslem o 1cm nawet przy ostrej jezdzie nie wale o asfalt miska .Nie wiem moze inni maja inne wrazenia z jazdy
SoMeS Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 nie ma co panikować... ja mam miskę, przewody itd... już idealnie wyprofilowane
Cristoforo Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 ja jak swojego podniosłem na zimę z -60mm na -40mm to poprawił sie komfort
Krycha Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 ja jak swojego podniosłem na zimę z -60mm na -40mm to poprawił sie komfort bo założyłeś zimówki
Cristoforo Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 :polew: gwintem manipulowałem już latem i zdecydowanie lepiej mi się śmiga jak jest on wyżej jak springi są bardziej napięte
Nosb Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Nie klos sie esemesik Im wyzej auto stoi tym bardziej napieta sprezyna i jest sztywniejsze Im nizej tym bardziej miekko. Dlatego sa amory z regulacja twardosci ale nie w tanich gwintach Ja mam h&r i nie mam regulacj twardosci amora
SoMeS Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 nie wiem dzisiaj mam zamiar swoją jeszcze trochę opuścić to będę porównywał :gwizdanie:
michal-oracz Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 a dudi nie masz problemu z trzeszczącymi gumami jak jest zimno to trzeszczą a jak troche pojezdze to ucichają i co jest przyczyna?
dudi75 Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 a dudi nie masz problemu z trzeszczącymi gumami jak jest zimno to trzeszczą a jak troche pojezdze to ucichają i co jest przyczyna? Zadne gumy mi nie trzeszcza teraz po zimie skrzypia mi wachacze ale takie problemy ma 70% posiadaczy audi
michal-oracz Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 A dudi jeszcze jedno pytanko masz założone te dolne gumy na sprężynie?
dudi75 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 Nie , sprezyna odrazu jest na nakretce bez gumy
michal-oracz Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 Czyli dobrze założyłem Wkurza mnie tylko, że gumy trzeszczą jak wsiądę i po kilku kilometrach ucichają. A co do twardości to tył jset twardszy od przodu
dudi75 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 Dudi nakreciles cos? Na razie cos mi fura kuleje turbina od Dzo-Dza okazala sie wielka kupa tak jak sie spodziewalem .Poprostu nie lubie jak mi z muszli od strony goracej leca spaliny a z muszli od strony zimnej zyga olejem Nie mam do niego z tego powodu zadnych pretesji , jest dla mnie jak rodzina . Jak kupie druga dopracuje szczeguly to cos nakrece
michal-oracz Opublikowano 27 Marca 2010 Opublikowano 27 Marca 2010 dudi miales racje towachacze trzeszcza czy da sie cos z tym zrobic bo tak to mi nic nie puka
Dzo-Dzo Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 dudi wyslij do bialego.. on ci to poprawi mowilem ci masz gwarancje - a gdzie ci zyga olejem ? ze splywu to co nie mozesz uszczelki wymienic czy jak ?
dudi75 Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 dudi wyslij do bialego.. on ci to poprawi mowilem ci masz gwarancje - a gdzie ci zyga olejem ? ze splywu to co nie mozesz uszczelki wymienic czy jak ? Uszczelke dalem nowiutka ,a cieknie od muszli strony zimnej . Ale to wszystko pikus, bo z pod flanszy muszli wydechowej jest taka nieszczelnosc ze mam pol silnika okopcone spalinami i wogule ten samochod nie jezdzi . Dlatego kupie inna turbine uzywana ,nie regenerowana i mam nadzieje ze w koncu bedzie tam sucho i czysto jak na poprzednich moich turbinkach . Dzo-DZo nie mam do ciebie zadnych pretensji, jestej dla mnie jak brat jak ja od ciebie kupowalem to ja ogladnolem i powiedzialem Ci ze to jest kupa ale i tak ja wziolem . Jakos to ogarne a jak nie to kupie z powrotem BRD i przeloze
Piotrek98igo Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 to mowisz ze przygoda z gt22 moze sie szybko skonczyc
MARCIN607 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 ale i tak na 200 wkręca sie jak mażenie
dudi75 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 Postaram sie zalozyc inna GT22 . Wczoraj wymienilismy przeplywke i auto zaczelo jezdzic , przypuszczam ze przeplywka padla od turbiny bo gdy ja wyjolem byla cala w sadzach . Poprostu jak turbo wali spalinami , stozek zaciaga powietrze z tymi spalinami i przeplywka sie wysrala . Dlatego bede musial wymienic turbinke na szczelna bo niewiem czy da sie to jakos uszczelnic .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się