moskal Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 Żałuje jak ch***j, ze nie wziąłem 1.8TQ a widzisz ???? nie słuchasz starszych i teraz masz ciekawe czy jeszcze ma stara, moze juz zostala wymieniona na diengi stara chyba gdzies leży , ale najwyżej przełoże ją po programie :gwizdanie:[br]Dopisany: 10 Marzec 2010, 10:33_________________________________________________ Żałuje jak ch***j, ze nie wziąłem 1.8TQ w sumie to kazdy właściciel dizla tak mysli , ty sie wyróżniasz bo akurat sie do tego przyznałeś i chwała ci za to reszta zyje w zakłamaniu
Buba Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Nastepne auto to napewno juz 2.0 TFSI no chyba ze diesel 3.0 TDI ale za duza akacyza wiec pewnie padnie na 2.0 TFSI a nie ciulam 100 000 rocznie zebym potrzebowal diesla Ale napewno nie wsadze podtlenku LPG do benzyniaka to jezdzij klekotem do konca zycia i jeden dzien dluzej, nigdy nie poczujesz co to 6tys rpm
moskal Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 Ale napewno nie wsadze podtlenku LPG do benzyniaka i to jest największy błąd nigdy nie poczujesz co to 6tys rpm :polew: :polew:
mrogal Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 w sumie to kazdy właściciel dizla tak mysli , ty sie wyróżniasz bo akurat sie do tego przyznałeś i chwała ci za to reszta zyje w zakłamaniu ja sie przyznaje nigdy nie piałem nad dieslem chociaz jak widze spalanie 4,2L/100 to sie micha jarzy jeszcze biorac pod uwage ze za liter place poniej 3 pln :gwizdanie: ale najbardziej zaluje ze nie mam Q a nastepnie ze nie pokusilem sie na 1,8T ale juz mowilem na temat butli z gazem :gwizdanie: a na benke mnie nie stac
mrogal Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 chyba po znajomosci masz jakos ponizej 3 zl. ja ostatnio 4.15 tankowalem troszke wiecej niz za liter gazu tankuje :gwizdanie:
Buba Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 chyba po znajomosci masz jakos ponizej 3 zl. ja ostatnio 4.15 tankowalem troszke wiecej niz za liter gazu tankuje :gwizdanie: jak lejesz paliwo zza wschodniej granicy to nie ma sie co dziwic ze tyle kosztuje :gwizdanie:
Reggi Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 to jezdzij klekotem do konca zycia i jeden dzien dluzej, nigdy nie poczujesz co to 6tys rpm
mrogal Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 chyba po znajomosci masz jakos ponizej 3 zl. ja ostatnio 4.15 tankowalem troszke wiecej niz za liter gazu tankuje :gwizdanie: jak lejesz paliwo zza wschodniej granicy to nie ma sie co dziwic ze tyle kosztuje :gwizdanie: :gwizdanie:
Buba Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Nastepne auto to napewno juz 2.0 TFSI no chyba ze diesel 3.0 TDI ale za duza akacyza wiec pewnie padnie na 2.0 TFSI a nie ciulam 100 000 rocznie zebym potrzebowal diesla Ale napewno nie wsadze podtlenku LPG do benzyniaka to jezdzij klekotem do konca zycia i jeden dzien dluzej, nigdy nie poczujesz co to 6tys rpm przeciez mowie ze nigdy diesla juz nie kupie a benzyniaka nigdy nie zagazuje mialem honde z v-tec i krecila do 8k rpm benzyna to benzyna redukcja z piatki na trojke bezcenna
moskal Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 ja sie przyznaje nigdy nie piałem nad dieslem ale najbardziej zaluje ze nie mam Q a nastepnie ze nie pokusilem sie na 1,8T Żałuje jak ch***j, ze nie wziąłem 1.8TQ rozwiązały sie chłopakom, języki i wyszło szydło z wora :polew: :polew:
mrogal Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 ja sie przyznaje nigdy nie piałem nad dieslem ale najbardziej zaluje ze nie mam Q a nastepnie ze nie pokusilem sie na 1,8T Żałuje jak ch***j, ze nie wziąłem 1.8TQ rozwiązały sie chłopakom, języki i wyszło szydło z wora :polew: :polew: ja nie zaluje jak c**j, jest dobrze jak jest w moc nie ide wiec mi styka
moskal Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 ja nie zaluje jak c**j, jest dobrze jak jest w moc nie ide wiec mi styka no chyba ,ze tak to loooz to jest w dizlach (1.9) lipne ze ograniczenia są do pewnej mocy i wyżej chója nie podskoczysz
moskal Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 Dlatego dla diesla 1.9 montowanego w be piuntkach 180KM to jest taka sensowna granica. Potem sie nie oplaca modzic, chyba ze sie zrobi swapa jakiegos jak np. dudi.. no ale zrobisz swapa wsadzisz w c**j kasy na silnik/wtryski/fmic/turbo inne badziewia i masz max 210-220 KM i wiecej ni c**j nie bedzie
dudi75 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Ale w diselkach troche ekonomiczniejsza jazda , no i zeby z 1.8TQ tbylo ze 270KM to tez trzeba zainwestowac troche monety wolalbym kupic odrazu S4
moskal Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 Ale w diselkach troche ekonomiczniejsza jazda to albo sie robi auto ekonomiczne albo zapierdalacz no i zeby z 1.8TQ bylo ze 270KM to tez trzeba zainwestowac troche monety wolalbym kupic odrazu S4 idziesz na łatwizne we wszystko trzeba ładować kase tylko w przypadku 1.8T granica mocy jest jednak troche wyzej niz w 1.9 , mi chodzi o to a nie o kase włożona w projekt
dudi75 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Ale w diselkach troche ekonomiczniejsza jazda to albo sie robi auto ekonomiczne albo zapierdalacz no i zeby z 1.8TQ bylo ze 270KM to tez trzeba zainwestowac troche monety wolalbym kupic odrazu S4 idziesz na łatwizne we wszystko trzeba ładować kase tylko w przypadku 1.8T granica mocy jest jednak troche wyzej niz w 1.9 , mi chodzi o to a nie o kase włożona w projekt No wlasnie, jesli ci nie chodzi o kase to kupic S4 i modzic w tedy jak aw69 , sid .Ja sie tak wlasnie zastanawiam czy nie zapodac takiej S4 i zrobic ja na 400KM z hakiem jak aw69 toszto mala rakietka
Nosb Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Kle Kle kle... Darmowy masaz... Diesel ok ale do ekonomicznej czasami szybszej jazdy a nie na wyscigi czy do upalania ( nie mowie o nielicznych przypadkach wyzylowanego 1,9 w jakiej malej skorupie). Skonczci temat juz bo gdzie nie zajrze to 1.8T ws 1.9TDI I to ma plusy i to. Jesli chodzi o osiadi wygrywa 1,8 T jakby nie patrzec jesli o ekonomie 1,9 TDI ... A tak wogole to
Rekomendowane odpowiedzi