MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Solskier nic nie napisał o wadach z otwieraniem drzwi. Wydaję mi się, że zadziałają. A Tobie zależy by to działało, czy boisz się, że na FIS będziesz miał non stop monit na temat otwartych drzwi? Nie zadziała... musi być moduł komfortu z A6 by działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Solskier nic nie napisał o wadach z otwieraniem drzwi. Wydaję mi się, że zadziałają. A Tobie zależy by to działało, czy boisz się, że na FIS będziesz miał non stop monit na temat otwartych drzwi? no właśnie chciałem by działało jak trzeba, a modułu przecież nie będę wstawiam bo jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Solskier nic nie napisał o wadach z otwieraniem drzwi. Wydaję mi się, że zadziałają. A Tobie zależy by to działało, czy boisz się, że na FIS będziesz miał non stop monit na temat otwartych drzwi? no właśnie chciałem by działało jak trzeba, a modułu przecież nie będę wstawiam bo jak W sumie dałoby się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 W sumie dałoby się nawijaj co i jak bo może w zimie nie będę miał co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 W sumie dałoby się nawijaj co i jak bo może w zimie nie będę miał co robić Tematu nie zgłębiałem, ale teoretycznie trudne by to nie było Podłączasz niebędne rzeczy do działania modułu, czyli na pewno +/- i linie K a na koniec krańcówki drzwi i licznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 No ale w sumie to aż takie ważne nie jest (i jak dla mnie nie potrzebne) to mozna by było na te piny mase zapodać i by było zawsze, że nieby jest ok z drzwiami tzn., że są zamknięte. Czy źle rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 No ale w sumie to aż takie ważne nie jest (i jak dla mnie nie potrzebne) to mozna by było na te piny mase zapodać i by było zawsze, że nieby jest ok z drzwiami tzn., że są zamknięte. Czy źle rozumiem... jak podasz masę to właśnie będą świecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 jak podasz masę to właśnie będą świecić :tongue4 To to zapodać + :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 jak podasz masę to właśnie będą świecić :tongue4 To to zapodać + :gwizdanie: Wtedy nic już nie będzie świecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Wtedy nic już nie będzie świecić :naughty :polew: aha. To ja widzę, że to jednak nie takie łatwe jak kiedyś w mojej B3 robiłem AC/BC :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Trzeba zostawić puste piny i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Trzeba zostawić puste piny i będzie ok No toz ja tak miałem na myśli :tongue4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Można podłączać pod te piny co wam się podoba one i tak nie są do niczego podłączone wewnątrz licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Można podłączać pod te piny co wam się podoba one i tak nie są do niczego podłączone wewnątrz licznika No przecież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 toż właśnie ciekawi mnie ten moduł jaki to ma numer jak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OnasiS 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Mam do ciebie jeszcze prośbe : connector for radio clock, 4-pin, black 1 -Radio clock signal (data) 2 -Radio clock 5V 3 -not used 4 -Radio clock earth co z tym zrobic ja mialem analogowy bez FIS a tu jest cyfrowy z palmą 1/2 FIS?? Wtyczka na zewnętrzną antenę radiową sprawdzilem w liczniku i oprócz wtyczki zielonej i niebieskiej niema miejsca na wtyczke pod zegar radiowy!! Ma ktoś zdjecie czegos takiego?? Licznik mam 1/2 FIS VDO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KL4K50N 0 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Jest jeszcze trzecia szara 32 pinowa kostka. Ja w liczniku od esy miałem 3 kostki... Tak jak tutaj: http://romatronic.pl/userdata/gfx/4f3d91d9bf141824b7083d2ed5aea0d0.jpg Ewentualnie może tutaj jakas mała pomoc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1198392.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekMusi 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam! Jestescie moja ostatnia nadzieja, w skrocie, A4 B5 97 mam juz miesiac, po wypadku chryslerem z rocznym synkiem wypadlo na audi, nie zaluje, zmienilem na pelny fis, wszystko dziala, nie bylo ori radia, wiec kupilem concert, problem jest taki, nie wyswietla stacji w fis, przerabialem juz chyba wszystko, 3 przewody poprawnie podlaczone, polaczylem sie bezposrednio z radiem, ustawilem na 2 wyswietlacze, kodowanie licznika z 16xxx z przodu, kanal 56, 62 niedostepne, prosze osoby znajace temat o konkrety, leb mi peka o czytania dziesiatek stron, siedze w audi 3 dzien jakbym domu nie mial, tematy podobne czesto zostaja bez odpowiedzi, co jeszcze moge zrobic?[br]Dopisany: 26 Styczeń 2012, 01:59_________________________________________________... sprostowanie, kanal 56 mam po podlaczeniu bezposrednio vagiem do radia, k-bus nie mam w orginalnej wtyczce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaxsteRR 1 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zmień kodowanie zegarów na 00xxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyniu 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam Panowie pisalem wczesniej o problemach z podlaczeniem fisa itp... generalnie po przestudiowaniu wszystkiego dalem wkoncu rade wszystko podlaczyc i smiga pieknie:) ale zostal mi 1 problem... nie wiem skad ma byc sygnal spalania... na stronie 5 jest watek ktory to przewod.. ale kolega ma tam 1.8adr a ja mam 1.6 adp i u mnie te przewody w kostach wychladaja inaczej:( foto kolegi od 1.8 (wszystko jasne ktory przewod) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f125544e1de24fc.html Foto z mojego 1.6 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/965a348f6732a0c8.html Prosze o pomoc w okresleniu ktory przewod jest odpowiedzialny za sygnal spalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się