Megan 0 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Nowe zegary sa VDO ale stare to niestety Jeager... Czyli czeka mnie niezla przeprawa . Mozliwe jest zeby VDO byly trochę większe niz J czy to jest to samo.? Tzn przy wsadzaniu wydaje mi sie że wchodziły dość opornie i nie doszły do końca tak jak stare. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) A który miesiąc produkcji auta? Bo jak masz immo 3 to trzeba jeszcze mieć pin do tego jaegera. Chyba, że masz ori zawieszke z pinem Edytowane 24 Lutego 2016 przez Fazii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan 0 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Auto jest ze stycznia 2000 , to podejrzewam ze juz niestety immo3.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Będzie immo2 Więc pin potrzebny jedynie z nowych zegarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Immo3 teoretycznie od 18 tygodnia 2000 roku było. Jak masz vaga i po wejściu w 17-instruments albo w 01 engine będzie sam numer immo ( auzzzz itd. ) to immo2 , jak to tego jest Vin auta - to już immo3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan 0 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 To przy adaptacji będę potrzebował tylko PIN z nowych zegarów i wystarczy mi do tego zwyczajny kabel VAG.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Tak wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultii 0 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 (edytowane) panowie czy u nas w polsce też można ogarnąc taki fajny fis?edit.znalazlem coś takiego, mysliscie ze dałoby rade wyżezać to w naszych a4?http://www.qmatis.com/pl/hs-menu-for-products-listing/product/1-vfiz-for-audi Edytowane 24 Lutego 2016 przez bultii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Ten vfiz nie będzie kolorowy , opiera się on na informacjach z szyny can - może w a4 od 2000 roku by jakoś ruszyło ale np. W A6 C5 po lifcie klimatronik komunikuje się z ECU i zegarami po can i stamtąd ten vfiz bierze dużo info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwerty 21 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 prace nad vfiz do b5 po 2000 roku. trwają. za 2- 4 tygodnie powinny już być dostępne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Witam panowie ktoś mnie tu kiedyś ratował paczka wsadow licznika do passata b5 fl ma ktoś jeszcze potrzebuje wsad licznika superb 3u0920840a oraz passat 3b0920847a obydwa diesel pelen fis Europa. Z góry dzięki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 To chyba ja byłem sprawdzę wieczorem co mam jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bidzio1 4 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 No chyba tak jak coś to na pw puszczam maila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Megan 0 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Laptop z Windows8 audi a4 b5 to ma jakies znaczenie jaka wersje commandera pobiore.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultii 0 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Panowie, podłaczyłem licznik z a6 c5,wszystko pięknie ładnie, ale jest małe ale obrotomierz zaniża mi około 200 obrotów, gdzie szukać problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Kodowanie jakie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultii 0 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 no i tu mam kolejny problem ehh ( rzezanie chyba nie jest dla mnie ;/ ) podalczam sie pod kompa engine normalnie odczytuje inne grupy tez a w instruments nie moge wejść, i teraz moje pytanie czy kodowanie mogę zmienić " na stole"? ze odepne licznik od auta i podlacze bezposrednio z kabla do licznika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_franz 10 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Tak możesz to zrobić na stole. Niebieska wtyczka: 7, 9, 24 - masa 1, 23 - plus Zielona wtyczka: 28 - linia K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bultii 0 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 A jak to podpiac pod zlacze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Ogarnij sobię ze starego PC wtyczki - najlepiej 1pinowe od podłączania ledów/włącznika/resetu do płyty głównej, będą idealne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się