Fazii 81 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Było było Poszukam może znajdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Na razie Paweł mi ogarnie fisa i zobaczymy co dalej nie pokazywało otwartej klapy może tego nie było w poliftach bo nawet nie widze na rozpiskach pinu od tylnej he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackHazelAudi 6 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 a jak miałeś stare zegary wczesniej to pokazywało ci komunikat o otwartych drzwiach ? jak tak to teraz zeby zobaczyc komunikat o klapie i drzwiach musisz podłaczyś wiązke do lewego przedniego slupka gdzie sa wszystkie kostki poradnik soul mastera opisuje gdzie masz podłączyc wiazke innaczej nie zobaczysz komunikatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Dzięki Paweł za naprawe i zrobienie immo he he teraz hula tylko znów trza było arbaga zaślepić, bo sie zaświeca. Jak złożyłem licznik to wskazówka od prędkościomierza zaczeła skakać jak przyśpieszałem ale chyba wcisnołem bardzo wskazówkę teraz jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlackHazelAudi 6 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) To nie prościej bylo poprostu wyłączyć airbaga podpinajac się pod kompa wtedy już nie musisz zaslepiac Edytowane 18 Czerwca 2018 przez BlackHazelAudi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Wyłączyć airbaga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 E tego komputerem nie wyłączysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Mam pytanko w kwestii kontrolek od ABS i ESP. Zmienilem u siebie licznik z 1/2 FIS Jaeger na pelnego FIS VDO. Zaadaptowalem, polaczylem licznik z ECU i zaadaptowalem kluczyki. Auto odpala, nic zlego sie nie dzieje itd. Jest tylko jeden problem z dwiema kontrolkami ABS i ESP, otoz ledwo co je widac. Czy to guzikiem sobie wylacze ESP czy zrobie test licznika na Vagu (bledow brak). Spotkal sie ktos z tym ? Czy to tylko kwestia juz slabych diod ? Tylko troche dziwne, ze akurat kontrolki ktore sa ze soba powiazane tak jakby jednym systemem i obie nagle slabiej swieca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Ktoś pewnie podkleił coś pod tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 W sumie to by moglo tak byc, komus wywalil blad ABS to zakleil by nie rzucalo sie w oczy. Jutro sobie na spokojnie rozbiore i sprawdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Rozebralem dzisiaj licznik, nic nie jest podklejone pod tarcze. Natomiast rano jadac do roboty, kontrolka od ABS chwilowo zapalila sie normalnie, chwile pozniej jakby oslabla i slabo sie swiecila, a kontrolka od ESP caly czas slabo. Po robocie, gdzie auto stalo na parkingu na pelnym sloncu, kontrolka od ABS swieci juz normalnie, za kazdym razem tak samo przekrecajac na zaplon czy robiac test na vagu. Kontrolka od ESP ciagle slabo. Przygladajac jej sie widac, ze deliktanie pulsuje jakby chciala mocniej zaswieci, a nie mogla. Macie jakies pomysly co to moze byc, czy tylko pozostaje wymiana diody ? Zdjecie pokazuje o ile slabie swieci. Dodatkowo zrzut z Vaga, zastanawiaja mnie te same XXX... po numerze VIN i nr. licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Popraw luty diód, powinno być lepiej. Xxxxxxx (normalnie powinien być VIN) czyli licznik nie był fabrycznie w tym samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Licznik jest wymieniony to fakt. Mam go zakodowane i zaadaptowane do auta. To co jest zamazane na czarna to moj VIN, wczesniej byly xxxxxx... auz5...., teraz jest moj VIN auz5... i xxxxxx... Nie wiem czy to ma jakis wplyw na dzialanie licznika. Sprobuje w sobote poprawic luty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 107 Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Nie ma to żadnego wpływu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartoszzz 3 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Ehh proba poprawienia lutow, skonczyla sie tym, ze teraz juz wcale nie swieci ? Pewnie juz miala dosc zycia, zamowilem sobie nowe mam nadzieje, ze trafie z barwa w miare. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzenio95 1 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Mam pytanie, czy można przełożyć z licznika (europa) bez FIS'a tarczę prędkości do licznika z pełnym FIS'em (anglika)? Druga rzecz mam właśnie licznik bez Fis'a i, bez wskaźnika ładowania i temperatury oleju. Czy po założeniu z pełnym Fisem będzie działać temperatura oleju czy muszę dołożyć czujnik? Auto mam z 98 roku czyli po 1 lifcie a licznik chciałbym założyć taki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 24 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2018 Jeżeli oba liczniki vdo to tarcza podejdzie (mały kawałek będzie do wycięcia). Jak masz uk-nsi to d.... Musisz pamiętać, że po takiej akcji trzeba przerobić wsad aby nie przekłamywało prędkości (samo kodowanie vagiem nie wystarczy). Co do wskazań temperatury oleju trzeba będzie dać czujnik w podstawę filtra i puścić sygnał do licznika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzenio95 1 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 To lepiej szukać licznika z Europy? A jak z obrotomierzem? Można włożyć z benzyny do licznika diesla? Licznik mam VDO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazii 81 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 Można ale w tym przypadku również trzeba edytować wsad lub wgrywać od benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzenio95 1 Opublikowano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2018 A z Europy ale od 1.6 albo 1.8 mogą być? Wtedy tylko zmiana na 6 cylindrów wystarczy? + oczywiście immo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się