tomek1981 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 wydaje mi się iż elektronik raczej nic nie sknocił bo z tego co wiem to na codzień takie żeczy robi ale... a co do podświetlenia w obu to literki na biało ale jest poświata na czerwono więc sam nie wiem co do abs to nie wiem świeci jak błąd na fisie chyba że tylko do pierwszego prtzychamowania
bin85 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 wydaje mi się iż elektronik raczej nic nie sknocił bo z tego co wiem to na codzień takie żeczy robi ale... a co do podświetlenia w obu to literki na biało ale jest poświata na czerwono więc sam nie wiem co do abs to nie wiem świeci jak błąd na fisie chyba że tylko do pierwszego prtzychamowania Może ktoś zmieniał podświetlanie wtyczkę od fisu masz 32 pin czy 20 pin
tomek1981 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 wtyczka od fis ma 20 pin a pozostałe zielona i niebieska po 32
bin85 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 wtyczka od fis ma 20 pin a pozostałe zielona i niebieska po 32 No to kolego ktoś zmienił w tym liczniku podświetlanie, a nie działa ci to wszytko bo rozkład pinów jest inny, między innymi linia K dlatego nie możesz się połączyć vagiem
tomek1981 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 czyli jaka porada ? wywalić ten nowy licznik czy jeszcze podjechać do jakiegoś machera i próbować przepinać kable czy co zrobić ?
bin85 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 czyli jaka porada ? wywalić ten nowy licznik czy jeszcze podjechać do jakiegoś machera i próbować przepinać kable czy co zrobić ? Dla pewności jeszcze zapytam na pół fisie miałeś cyfrowy zegarek a w tym nowym jest ze wskazówkami ?
bin85 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Tak dokładnie Tak więc przepnij linie K żeby chociaż z vagiem się połączyć i spróbuj zakodować immo jeżeli się uda to trzeba jeszcze kilka przewodów poprzekładać, jeżeli chcesz mniej roboty to musisz mieć licznik fis z cyfrowym zegarkiem wtedy wszytko będzie działać pozostanie praktycznie podłączenie spalania i manetki. Między innymi temeprature zewnętrzna też nie działa bo jest na innym pinie.
tomek1981 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Nie wiem co to jest linia K, a zegarek jest ale analogowy czy on jest problemem bo na pełnym fisie i tak nie ma zegarka - i jeszcze jedno jak odnależć prawidłowe piny jak to mam podłączyć teraz aby poprawić wszystko.[br]Dopisany: 15 Październik 2011, 22:18_________________________________________________bin85 wysłałem ci fotki na priw to zerknij jak chcesz na te zakały a nie liczniki he he
bin85 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Nie wiem co to jest linia K, a zegarek jest ale analogowy czy on jest problemem bo na pełnym fisie i tak nie ma zegarka - i jeszcze jedno jak odnależć prawidłowe piny jak to mam podłączyć teraz aby poprawić wszystko. Linia K to to przewód który odpowiada za komunikację z VAG, w twojej instalacji jest ona na pinie 29 w zielonej kostce natomiast w "nowym liczniku" jest na 25 pinie w kostce niebieskiej. Rozpiska pinów masz tu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t5530.0.html;highlight=rozpiska+pin%C3%B3w+licznika
tomek1981 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 jutro sprawdze dokładnie te kolory obu liczników bo coś mnie gnębi, a co do kabla k jak go przepne to ma zadziałać i się nic nie stanie jak reszta żeczy jest źle podpięta (bo chodzi mi o to na czym polega zmiana koloru podświetlenia i jakie piny się do tego przepina - bo może szybciej coś znajdę aby poprawić) a przy tych kolorach patrzeć na ogulną poświatę wew licznika czy tylko na cyfry. ?[br]Dopisany: 15 Październik 2011, 22:39_________________________________________________a i jeszcze jedno bo pojęcie "przepięte piny" to znaczy w środku w tym pseudo nowym liczniku tak bo napewno nie na wiązkach w aucie tak ? bo w aucie są te wtyki 32 ori nie tykane
bin85 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 jutro sprawdze dokładnie te kolory obu liczników bo coś mnie gnębi, a co do kabla k jak go przepne to ma zadziałać i się nic nie stanie jak reszta żeczy jest źle podpięta (bo chodzi mi o to na czym polega zmiana koloru podświetlenia i jakie piny się do tego przepina - bo może szybciej coś znajdę aby poprawić) a przy tych kolorach patrzeć na ogulną poświatę wew licznika czy tylko na cyfry. ?[br]Dopisany: 15 Październik 2011, 22:39_________________________________________________a i jeszcze jedno bo pojęcie "przepięte piny" to znaczy w środku w tym pseudo nowym liczniku tak bo napewno nie na wiązkach w aucie tak ? bo w aucie są te wtyki 32 ori nie tykane Zmieniając podświetlanie to po prostu ktoś rozebrał licznik i wlutował czerwone i wlutował białe diody, w środku licznika nic nie zrobisz trzeba pruć instalację w samochodzie, ewentualnie zrobić przejściówkę, więc jeżeli za bardzo się nie znasz na elektryce to może nie bierz się za to. Najbezpieczniej było by powypinać wszystkie te przewody które się nie zgadzają w obu licznikach
tomek1981 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 tak tylko ja znaleźć i rozpoznać w nowej desce które są inaczej niż powinny, może łatwie inną deche tylko jaką ?
bin85 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 tak tylko ja znaleźć i rozpoznać w nowej desce które są inaczej niż powinny, może łatwie inną deche tylko jaką ? No łatwiej na pewno wtedy jak podmienisz licznik to wszystkie funkcje z 1/2 fis będą już działać zostanie podłączenie manetki i spalania, musisz szukać licznika który ma cyfrowy zegarek a nie wskazówki
vauxhall95 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 niewiem co na to immo powie,ze licznikiem immo 2 do samochodu z immo 3 pewnie nie wypali.
tomek1981 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 już wiem w starym mam białe podświetlenie a w nowym czerwone, a co do immo to jak rozpoznać jakie jest ez jakimś liczniku? da się coś z tym zrobić? czy szukać innego licznika jak Tak to jakiego abym nie wzioł złego. a znacie może kogoś na podkarpaciu kto robi takie przekładki, manetka już zamontowana wraz z kablami. dziękuję za pomoc.
bin85 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 niewiem co na to immo powie,ze licznikiem immo 2 do samochodu z immo 3 pewnie nie wypali. W drugą stronę bez problemu, czyli mając licznik bez FIS z zegarkiem analogowym (sześć kontrolek na środku) można wrzucić licznik z cyfrowym zegarkiem, kluczyki normalnie się programują - no ale na odwrót chyba mało kto próbował
tomek1981 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Czyli najlepszą radą tylko i wyłącznie licznikz dwoma cyfrowymi i aby kostkie 2 główne spasowały tak? Bo ten to raczej jeszcze dam radę oddać a jak nie to sprzedam po kosztach bez zarobku bo jest w miarę ładny i nie porysowany. a co z podświetleniem patrzeć na to przy zakupie - muszę mieć takie jak w liczniku ori?[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 13:11_________________________________________________Pewnie coś takiego u mnie by poszło prawda: http://moto.allegro.pl/licznik-audi-c5-a6-01-ringi-duzy-fis-diesel-f-vat-i1828051821.html tylko oczywiście nie za taka kasę
danielom Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 nie oplaca sie z a6 bo trzeba jeszcze plywak robic bo pokazuje odwrotnie stan.
Gwerty Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 z a6 to nie tylko pływak tez inna rozpiska pinów. a w nowszych c5 tez immo 3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się