HarryH Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 musisz pociągnąć dodatkowy przewód od ecu auta do licznika aby mieć spalanie na fisie
pejsyk Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 ma ktos zdjecie ktory to kabel? ktora kosć?[br]Dopisany: 11 Maj 2009, 19:04_________________________________________________z gory dziex
DeeJay_Kill Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 wszystko jest opisane w tym temacie, jest to bodajże żółty przewód w drugiej kości pod ECU od lewego błotnika, ale upewnij się jeszcze.
IREK-P Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 ma ktos na zbyciu jedna wtyczke do licznika z fisem rocznik 96 nie żółta i nie niebieska jakaś podobno trzecia jest i tej mi brakuje
DeeJay_Kill Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 kupujesz taśmę do dysku komputerowego, tniesz i już masz;) Pasuje idealnie.
ssin Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Kolega ma zamontowanego Concert2 i widze że na fisie pokazuje sie RDS. Z tego co wczesniej czytałem niebyło mozliwosci podłaczenia RDSu w fisie w A4 B5 a jednak da rade Jak to zrobiłeś??? Wystarczą do tego zegary z 2001r? Ten concert działa jak w orginale tzn nie wyłącza sie co godzine itp Zegary mam liftowe. Połączyłem je z radyjkiem Concert II kabelkami CanH i CanL. I RDS zadziałał :> Radio działa OK. Wyłącza się jak wyciągnę kluczyki ze stacyjki, jest wszystko podświetlone i nie wyłącza się co godzinę. Witam, widze w poscie o przekladce zegarow , ze masz concert cd i wyswietlanie na rds na fisie mozesz opisac jak co podlaczyles? z gory dzieki mam zagryche ponieważ podłączylem radio CanL i CanH pod 5i6 pin szarej kosci licznika (vdo) mało tego mam mała navi i te piny były już zajęte ale sie wlutowałem . kodowanie sterownika 17 od zegarów nic nie daje. jestem w kropce
ArtJG Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Chyba za dużo ci nie pomogę, bo z tego co piszesz to masz podłączone tak jak ja. Czyli: LICZNIK --- 32szara-->pin5 CanH, pin6 CanL RADIO -----gniazdo 20pin--->pin7 CanH, pin12 CanL Tak to mam podłączone u siebie. U ciebie i tak to może nie załatwić sprawy, bo: - są różne wersje oprogramowania w liczniku - różne wersje oprogramowania w radiu - inne cuda ( ) Przykład: U mnie wszystko hula jak "ta lala". Kolega kupił ConcertaCD (Grundig jak mój), podłączyłem do swojego auta i nic Radio nie reaguje na regulację podświetlenia, brak logiki zapłonu oraz brak info na FIS'ie. Co do kodowania na kalnale 17 to mam standard, czyli 00140 Pozdrawiam
czaki22 Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 bo concert cd jest przystosowany do sterowania przez linie CAN i zapomnij o "zmuszeniu" w b5 tego radia do czegokolwiek
ssin Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Co do kodowania na kalnale 17 to mam standard, czyli 00140 tutaj mam 00040 i tego nie potrafie zmienic, wpisuje inna wartosc daje save a on po ponownym połączeniu pokazuje wartość 00040 natomiast sterownik 17instruments-->kanal62 wpisuje różne wartości, wszystko się zmienia tyle że radio na fisie się nie pokazuje :/ BTW ostatnio wpisałem 0 i wyłączyłem tym małą navi heh więc coś tam działa z tym kodowaniem hehe jestem już zrezygnowany
ArtJG Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Może masz słaby aku. Podobno musi mieć lekko ponad 12V inaczej mogą dziać się takie "cyrki". Miałem taki przypadek , gdy chciałem przkodować licznik na stole. Nic nie można było zmienić. Okazało się, że bateria, którą zasilałem licznik miała lekko ponad 11V. Wrzuciłem licznik do auta i tam już bez problemu dało sie wszystko zrobić. Co do radia na FIS'ie to nie takie proste bo concert cd jest przystosowany do sterowania przez linie CAN i zapomnij o "zmuszeniu" w b5 tego radia do czegokolwiek A u mnie w B5 wszystko działa jak bym miał CAN Jak to wyjaśnić kolego ?
seba1-2 Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 powiem wam tak przeczytałem ten temat od deski do deski chyba ok 3h z przerwami ze zrozumieniem i połowę postów bym wywalił straszny się tu bałagan zrobił, jedno pytanie na temat spalania zadane z 20 razy bo nie chciało się przeczytać parę stron wcześniej, temat jak najbardziej na +, teraz rozpoczynam poszukiwania zegara z fisem, jak by ktoś miał namiary to proszę o info na priwa
mrogal Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam, mam a4 z kwietnia 1997 czy ten licznik bedzie pasowal do mojej a4 bez przerabiania kostek? pytam bo juz zbaranialem immo mam poza licznikiem? gdzie jest miejsce na ta kostke 20 pinowa? foto pzdr EDIT czy do tego rocznika licznika tez mozna podpiac info o otwarciu drzwi? przebieg jest kodowany w ??? Po zmianie licznika wskoczy mi przebieg aktualny moj? pzdr
DeeJay_Kill Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Nie wiemy, z którego roku masz licznik, ale to jest ten przedliftowy, więc: nie ma info o otwarciu drzwi, przebieg jest zapisany w liczniku, a kostka 20 pin, to te białe końcówki i nalezy tam podpasować taśmę od dysku twardego w kompie, albo kupić ori kostkę.
mrogal Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Nie wiemy, z którego roku masz licznik, ale to jest ten przedliftowy, więc: nie ma info o otwarciu drzwi, przebieg jest zapisany w liczniku, a kostka 20 pin, to te białe końcówki i nalezy tam podpasować taśmę od dysku twardego w kompie, albo kupić ori kostkę. no ja tez mam przedliftowy bo zegar mam bez cyferek (jutro dobiore sie do licznika to sprawdze jeszcze kolory kostek) czyli zeby ustawic przebieg taki jak mam obecnie trzeba do magika od przebiegow ? vag nic nie zdziala ?
dzoz3f Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 to zalezy ile ci magik krzyknie za korekcje bo za 100 to ty kupisz tachopro, zwyklym vagiem nic nie zrobisz
DeeJay_Kill Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Dokładnie. Jest jeszcze druga opcja, której na pewno nie posiadasz - programator Eprom - trzeba się podlutować do pamięci licznika i wsadzić do niej zawartość zczytaną z Twojego obecnego.
mrogal Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Dokładnie. Jest jeszcze druga opcja, której na pewno nie posiadasz - programator Eprom - trzeba się podlutować do pamięci licznika i wsadzić do niej zawartość zczytaną z Twojego obecnego. 200 za licznik ktory pokazlem (czyli pasujacy P&P do mojej a4 z 97 roku ) ze sprawnym wyswietlaczem to doba cena? PS jak podmienic tarcze predkosciomierza? duzo z tym roboty? Jak zdjac wskazowke by jej nie uszkodzic, a potem zalozyc by nic nie poprzestawiac?? pzdr
janSerce Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 cena normalna, wskazówki zchodzą bez problemu trzeba tylko uważać by nie ułamać zaczepów takiego czarnego kapselka pod którym jest wskazówka,ja zawsze poważam zwykłym nożem kuchennym heh( jak ułamiesz to zostaje super glue jak już będziesz składał wszystko do kupy) później ściągasz wskazówkę i wuala, tak samo z wskaźnikiem paliwa, przerabiałem u siebie 100razy nie było żadnych problemów
mrogal Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 cena normalna, wskazówki zchodzą bez problemu trzeba tylko uważać by nie ułamać zaczepów takiego czarnego kapselka pod którym jest wskazówka,ja zawsze poważam zwykłym nożem kuchennym heh( jak ułamiesz to zostaje super glue jak już będziesz składał wszystko do kupy) później ściągasz wskazówkę i wuala, tak samo z wskaźnikiem paliwa, przerabiałem u siebie 100razy nie było żadnych problemów a jak to ustawic by bylo dobrze by nie przesunac wskazowki przy montazu by nie pokazywalo za malo lub za duzo?? pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się