arre Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Diablo mam jeszcze czujnik w podstawie filtra ale to nie jest od temp bo go rozlanczalem
Diablo Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 a może jest tylko idzie do innego pinu w zegarach i nie pokazuje chyba od oleju jest niebieski Ja na Twoim miejscu zrobił bym prowizoryczną instalację i doprowadził bym zasilanie do 1 i 2 pinu czujnika a 3 pin połączył do 15 pinu zegarów, rozgrzał silnik i wtedy będzie pewność że instalka jest prawidłowa.
kaju Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Moja rada Arek. Z licznikiem już nic nie kombinuj. Wrzucaj czujnik helli i pociągnij instalacją od nowa. Może gdzieś po drodze do licznika jest przytrzaśnięty kabel, bądź zwiera gdzieś do masy i przez to Ci takie numery odstawia. Do czujnika masa z budy, plus po kluczyku nawet prowizorke puść na razie ze skrzynki bezpieczników i luzem też puść do licznika do zielonej wtyki. Odpal furę i zaczekaj, czy Ci temp zacznie rosnąć. Innej opcji dla Ciebie nie widzę by wyeliminować uszkodzenie licznika. Szkoda, że nie dałeś rady dojechać do Wrocka wtedy, to byśmy mój licznik do Ciebie wrzucili i zobaczyli.
arre Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 instalacje zrobie mialem dzisiaj grzebac ale pozno wrocilem z roboty bo jeszcze klapa z polifta kompletna w kolorze bez malowania wpadla za 300 zl ---------- Post dopisany 06-12-2012 at 23:10 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2012 at 22:51 ---------- i d*pa... hella zalozona - wczesniej odmoczona wychuchana i wydmuchana nowy przewod sygnalowy do licznika kosc zielona pin 15 efekt olej zagrzany wskazowka nic silnik zgaszony zapalony ponownie wedruje pokazujac temp po czym opada teoretycznie mozna na nowo dac mase i +12 tylko czy to ma sens?
janjazda Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 pociągnij nową mase i +12V, przynajmniej wykluczysz na 100% wiązkę
r7adek Opublikowano 7 Grudnia 2012 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Pany pod które piny mam się wpiąć w radiu symphony II <br /><br /> pinami z czerwonej kostki : 12 - sygnal clock - wskazania częstotliwości radia 13- sygnal data - wskazania częstotliwości radia 15- sygnal enable - wskazania częstotliwości radia żeby mi wyświetlało na fie ?
assist Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Hejka, tarcze obr. i prędkościomierza od 1/2 do full fis'a podejdą? Czytałem, ze cosik trza rezac.. Ktoś potwierdzi? pzdr. assist
kaju Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Nie wiem jak w przedlifcie, ale w polifcie masz te same tarcze, no chyba, że do angola wkładasz EU tarcze, no to prędkościomierz się nie zgadza i trzeba wrzucać wsad a tak jest wszystko to samo.
assist Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Kaju, ale fizycznie pasują? wiem ze wsad trza zmienić, chciałem się upewnić zanim zacznę wyrywać tarcze.. no właśnie: jak bezinwazyjnie zdjąć wskazówki?? pzdr. assist
kaju Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Wskazówki po prostu delikatnie pociągasz do siebie. Fizycznie to są te same tarcze, budową się nie różnią, nie wiem tylko jak ma się VDO do Jaegera, bo tego drugiego w życiu w rękach nie trzymałem.
assist Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 @kaju182kaju dzieki za info. podobno sie rozniły minimalnie (vdo w sensie) od siebie. 1/2 mam jaeger'a Jesli nie dostane tarcz, trudno - wyrwe z 1/2 EDIT: ten 1/2 fis to jednak jaeger , z bialymi plecami.. pzdr. assist
r7adek Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Pany pod które piny mam się wpiąć w radiu symphony IIhttp://s18.postimage.org/8s423w1s5/rad.jpg <br /><br /> pinami z czerwonej kostki : 12 - sygnal clock - wskazania częstotliwości radia 13- sygnal data - wskazania częstotliwości radia 15- sygnal enable - wskazania częstotliwości radia żeby mi wyświetlało na fie ? c2 kostka czerwona 10 enable - 15- sygnal enable 9 data - 13- sygnal data 8 clock - 12 - sygnal clock tak podłączyłem i nic, poza tym jak przedtem radio włączało się po kluczyku i gasło tak teraz trzeba robić to ręcznie. znowu zamiast do przodu to problem.
przemciotorun Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 rozumie ze wpioles te kable do kostki c2 z instalacji auta ta kostke od adaptera can bus a druga kostke dood adaptera do radia? ---------- Post dopisany at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ---------- to jest chyba zielona kostak ---------- Post dopisany at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ---------- tak to jest zielona kostka musialem sprawdzic
Diablo Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Panowie podpowiedzcie, przy kluczyku serwisowym mam taką plastikową metkę i tam są jakieś numerki. Jedna mała 2 cyfry u góry i 5 na dole (xx xxxxx), druga to litera i 6 cyferek (Axxxxxx) i do czego jest ten kluczyk ?
r7adek Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 rozumie ze wpioles te kable do kostki c2 z instalacji auta ta kostke od adaptera can bus a druga kostke dood adaptera do radia?---------- Post dopisany at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ---------- to jest chyba zielona kostak ---------- Post dopisany at 15:21 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ---------- tak to jest zielona kostka musialem sprawdzic Wpiąłem się z kostki czerwonej fis prosto do kostki mini iso koloru zielonego C2 wchodzącej do radia. Czy mam jeszcze gdzieś indziej się wpiąć ?
przemciotorun Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 tak jest dobrze podpiete a zielona kostke masz podpieta do adaptera can bus czy do radia?
r7adek Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zielona jest do radia podpięta i do adaptera idzie chyba 2 przewody. Te 3 od fisa co idą do zielonej kostki musiałem wpinać adaptery bo były wolne.
przemciotorun Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 jezeli kable od fisa (te 3)ida do radia to to nie moze dzialac..... musisz wpiac te 3 kable do zielonej kostki c2 w pin 8,9,10 i cala ta kostke do czerwonej kostki od adaptera, a druga fostke czerwona wpiac do rasia w miejsce mini iso c1 c2 c3.... ---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:29 ----------
xxxSzYbAxxx Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 witam dzień dobry, ja znów zaczynam koncert życzeń z pytaniami chłopaki temat fisa załatwiłem, kontrolka od absu wariowała bo w moim starym liczniku byla żarówka tu dioda i cosik sie prąd chyba nie zgadzał. Ale teraz inne pytanie, czy ktoś miał taki "problem" że po podłączeniu radia (concert II) do zegarów z fisem (2 zegarki cyfrowe czyli bez adaptera) radio co jakiś czas się wyłączało na sekunde i samo odpalało?? bo ja tak mam od czasu do czasu się wyłączy i włączy i nie wiem co jest grane... ---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:40 ---------- aaa no i jeszcze jedno pytanie, jaka micha olejowa pasuje do mojego afna bo nie mam czujnika w misce i nie mam temp i na fisie ciągle wyskakuje sensor oleju..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się