kaju Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 witam dzień dobry, ja znów zaczynam koncert życzeń z pytaniami chłopaki temat fisa załatwiłem, kontrolka od absu wariowała bo w moim starym liczniku byla żarówka tu dioda i cosik sie prąd chyba nie zgadzał. Ale teraz inne pytanie, czy ktoś miał taki "problem" że po podłączeniu radia (concert II) do zegarów z fisem (2 zegarki cyfrowe czyli bez adaptera) radio co jakiś czas się wyłączało na sekunde i samo odpalało?? bo ja tak mam od czasu do czasu się wyłączy i włączy i nie wiem co jest grane...---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:40 ---------- aaa no i jeszcze jedno pytanie, jaka micha olejowa pasuje do mojego afna bo nie mam czujnika w misce i nie mam temp i na fisie ciągle wyskakuje sensor oleju.. Na razie pin 15 zielona wtyczka do masy, a jak skołujesz miskę z czujnikiem, to z tego pinu do wtyczki czujnika, druga masa do auta i plus po stacyjce.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 no ok a jaka miska pasuje do mojego ulepa?? z afn`a mam szukać? czy co? z radiem się nie orientujesz co za cyrki? ---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- w sumie Ci powiem że ciekawe z ta masą, bo wyciągnąłem sobie już kabel przez ecu do czujnika i wsadziłem pod śrubę od amorka żeby zmasować i dalej sie drze od czasu do czasu więc nie ogarniam..
kaju Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Z radiem się nie orientuje, w radiach z CANem jest taki motyw (np moje RNS-E), że co pół godziny się wyłącza i nie odpala się po kluczyku i nie wyłącza, ale jak Ci się wyłącza na sekunde i włącza spowrotem, to nie mam pojęcia co to może być... Co do oleju... Co masz podłączone pod 10 pin niebieskiej wtyczki? Tam jest sygnał o ciśnieniu oleju, może tam coś jest nie tak lub w ogóle nie podłączone i Ci drze jape. ---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ---------- BTW, teraz mi się przypomniało, że chciałeś moją rozpiskę, pisałeś do mnie na PW. Próbowałem przesłać na szybko, ale jest powyżej 7000 znaków i nie mogłem przesłać, a potem o tym zapmniałem, bo się spieszyłem. Wklejam ją tutaj już nie wiem sam który raz proszę bardzo: connector for basic functions, 32-pin, blue 1 -Terminal 15 2 -Wear of brake pads 3 -Speedometer output 1 4 -not used 5 -Fuel gauge sender 6 -Fuel gauge warning OBD 2 7 -Terminal 31 (sensor earth) 8 -Coolant temperature 9 -Terminal 31 (load earth) 10 -Oil pressure 2 (high) 11 -Engine-speed signal 12 -Air conditioner shutoff 13 -Electronic throttle/ pre-glow control 14 -Self-levelling suspension 15 -Terminal 58d 16 -Trailer turn signal 17 -Main beam 18 -Left turn signal 19 -not used 20 -Terminal 58s 21 -Door contact, driver's side 22 -Low coolant level 23 -Terminal 30 24 -Terminal 31 (load earth) 25 -Consumption signal 26 -Right parking light 27 -Left parking light 28 -Speedometer input 29 -Brake 30 -S-contact 31 -Speedometer output 2 32 -ESP/TCS connector for additional functions, 32-pin, green 1 -Door contact (all doors) 2 -Transponder 1 3 -not used 4 -not used 5 -W wire 6 -Tailgate 7 -Right turn signal 8 -External buzzer 9 -External gong 10 -Airbag 11 -Service life output 12 -Terminal 61 13 -Parking brake 14 -CHECK 15 -Oil level / temperature 16 -not used 17 -Transponder 2 18 -CAN high speed (drive) (high +) 19 -CAN high speed (drive) (low -) 20 -CAN high speed (drive) (screen) 21 -ABS 22 -CAN low speed (Convenience) (high +) 23 -CAN low speed (Convenience) (low -) 24 -CAN low speed (Convenience) (screen) 25 -Bonnet 26 -not used 27 -Belt buckle 28 -K wire 29 -Ambient temperature input 30 -not used 31 -Selection range 32 -not used connector for multifunction display, 32-pin, grey 1 -Switch menu guide (menu) 2 -Switch menu guide (out A) 3 -Switch menu guide (out 4 -Switch menu guide (Enter) 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) 7 -CAN high speed Display (screen) 8 -Door contact, passenger side 9 -Door contact, rear right 10 -Door contact, rear left 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data 14 -Brake light 15 -Washer fluid level 16 -Tail lights/dipped beams 17 -On-board computer, left 18 -On-board computer, right 19 -On-board computer reset 20 -not used 21 -not used 22 -not used 23 -Key branch 1 Navigation system 24 -Key branch 2 Navigation system 25 -Key branch Telematics 26 -not used 27 -not used 28 -not used 29 -not used 30 -not used 31 -not used 32 -not used connector for radio clock, 4-pin, black 1 -Radio clock signal (data) 2 -Radio clock 5V 3 -not used 4 -Radio clock earth Oczywiście rozpiska do licznika poliftowego.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 jeszcze spróbuje ten kabel zmasować z klemą ujemna, może śruba ma za malą masę, jak nie pomoże bd szukał przyczyny dalej, mam nadzieję że to tylko wina masy bo nie chce mi sie wszystkiego rozizolowywać co do radia, zanim nie zmieniłem zegarów, to wyłaczało sie po godzinie, nie było podsw klawiszy i nie wyłączało sie po wyciagnieciu kluczyka, teraz z tym zegarem wszystkie te opcje wrócily no ale pojawila sie jedna ktorej za bardzo nie chciałem czyli od czasu do czasu wyłącznie sie na sekundę... ---------- Post dopisany at 21:53 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- rozpiskę już ogarnąłem z paru stron wstecz ale dzięki
r7adek Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 jezeli kable od fisa (te 3)ida do radia to to nie moze dzialac..... musisz wpiac te 3 kable do zielonej kostki c2 w pin 8,9,10 i cala ta kostke do czerwonej kostki od adaptera, a druga fostke czerwona wpiac do rasia w miejsce mini iso c1 c2 c3....---------- Post dopisany at 16:33 ---------- Poprzedni post napisany at 16:29 ---------- http://i1174.photobucket.com/albums/r611/dropsone/2836328127.jpg Kolego dropsone ja mam taki adapter, bo zamiast tamtego przysłał mi gość taki: <br /><br /> Z tego co napisałeś to mam się wpiąć w piny o których pisaliśmy do kostki zielonej wychodzącej z instalacji samochodu: <br /><br /> Tylko ja tam będę musiał w tej kostce zielonej dodać terminale pod odpowiednie piny. Czy dobrze to rozumie ?
przemciotorun Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 tak jest! musisz zalozyc na kable i wpiac nowe piny bo miejsca sa wolne, te 3wtyczki zolta/zielona/niebieska/ co wychodza z adaptera to ich wogole nie ruszasz tylko wpinasz do radia, a jak juz wepniesz te trzy przewody od fisa do zielonej kostki z instalacji samochody to wtedy zielona i zolta razem wpinasz do czerwonej od adaptera
r7adek Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Ok. Wielkie dzięki, jutro się tym zajmę.
kaju Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Przemo, kodowania nie ruszasz czasami przy tym zestawieniu?
przemciotorun Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 mozliwe ze bedzie trzeba ale narazie niech dobrze podlaczy i jezeli bedzie problem to zabierzemy sie za kodowanie, ja z tego co pamietam to u siebie mialem kodowanie licznika 00140 i wszystko latalo bez problemu (wszystko w zasadzie wylaczone) ale jak cos to sie sprobuje dopisac moze +16 ja musze poszukac na kompie bo juz za bardzo nie pamietam jak to sie robilo
kaju Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 16 to navigation, 4 chyba było radio albo 1, też nie pamiętam.
przemciotorun Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 mozliwe musze sprawdzic, wiem tez ze chyba jest tez jakas roznica w can i bez
kaju Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Bez CANa kodujesz główne kodowanie licznika, a z CANem wszystko masz w kanale 62.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 chłopaki, mam taki pływak w aucie: w kostce dochodzącej do pływaka są 4 przewody, po odpieciu kostki okazalo sie że 2 piny tylko są wykorzystane, mam licznik z a6 więc wskazania są błędne wiadomo wszystko w drugą stronę, ale pytanie brzmi, czy jeżeli mam "nadmiar" kabli w kostce, to może można coś zmienić by pokazywało normalnie, czy bez wymiany pływaka się nie obejdzie??
kaju Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Nie obejdzie się bez wymiany pływaka (mam taki, wal na PW, albo dzwoń, numer do mnie już masz), bo te pływaki są w środku odwrócone.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Kaju poszło PW ---------- Post dopisany 11-12-2012 at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 15:22 ---------- chlopaki pytanie, wymienilem manetke na ta z fisem i znalaz sie przelacznik do regulowanej pracy wycieraczek, tylko po wlaczeniu nic sie nie dzieje z czasem pracy.. czy wystarczy podmienic przekaźnik na ten 389 i bedzie dzialalo? bylbym wdzieczny za pomoc
janjazda Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Kaju poszło PW ---------- Post dopisany 11-12-2012 at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 15:22 ---------- chlopaki pytanie, wymienilem manetke na ta z fisem i znalaz sie przelacznik do regulowanej pracy wycieraczek, tylko po wlaczeniu nic sie nie dzieje z czasem pracy.. czy wystarczy podmienic przekaźnik na ten 389 i bedzie dzialalo? bylbym wdzieczny za pomoc a miałeś jakieś dodatkowe kabelki przy tej manetce?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 wlaśnie nie, podmienilem tylko kabelki i dzialalo, trzeba bylo tylko mase dodac bo stawaly gddzie chcialy jak sie je wylaczylo a nie schodzily do konca..
Diablo Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Panowie nie mogę ustawić poziomu paliwa , zapaliła mi się kontrolka rezerwy a do czerwonego jeszcze ze dwa milimetry. Zmniejszyłem w VAGu wartości na min. i to niewiele pomogło a jak zatankowałem full to wskazówka nie doszła do max. Trochę się dziwię bo budzik jeździł w A4 tylko z 2,5 TDI ale zbiornik i pływak raczej ten sam. Na jakiej zasadzie działa to wskazanie ? Rozumiem że pływak podaje oporność do zegara, ale czemu kontrolka zapala sie niezależnie od wskazówki ? 1 czy da się ustawić ilość paliwa rezerwowego ? 2 czy kontrolka rezerwy zapala się bo już faktycznie jest tam ~7 litrów paliwa, czy zapala się za wcześnie bo jest źle ustawiona. 3 jak sprawdzić czy nie jest przestawiona wskazówka w liczniku ? Zapaliła mi się rezerwa, komp pokazuje 70 km. do przejechania średnie spalanie ok 7 litrów.
janjazda Opublikowano 11 Grudnia 2012 Opublikowano 11 Grudnia 2012 Diablo, u mnie jak rezerwa się zapala to też pokazuje około 70km zasięgu, Jak przy zatankowaniu na fulla wskazówka nie idzie na max. to jest duża szansa że jest przestawiona Możesz to sprawdzić vagiem, łączysz się z licznikiem i wybierasz "output test"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się