arre Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 w a6 zegarach w a4 mozecie zapomniec o drzwiach...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 ja mam minilifta przecież.. i tam może tkwi problem z CANem.. szukam pełnego polifta z ringami, ja mam rok 00` zegarów a może 02` załatwiłoby sprawę z milknącym radiem... ? arre a nie chcesz się zamienić na minilifta jak zrehabilitujesz mu pamięć ?
kaju Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 no i co z tymi furtkami/bagarkiem? w aszóstkowych budzikach? wsad załatwi sprawe, czy jakis sygnał trza spreparowac na wejscie? Dzisiaj próbowałem wrzucić mój wsad edytowany przez Arka, tzn edytowane wartości, które powinny odpowiadać za wyświetlanie autka, ale niestety nie ruszyło. Generalnie się osrałem, jak po powrocie do swojego wsadu, zniknęła mi kontrolka immo, a nie mogłem odpalić auta sprawę załatwił dopiero reset zegarów, miałe pełne gacie dzisiaj, Arek może powiedzieć, bo akurat gadałem z nim przez telefon, Maciek, moje opadające przez telefon wtedy ręce to pikuś w porównaniu do dzisiejszej reakcji ---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- ja mam minilifta przecież.. i tam może tkwi problem z CANem.. szukam pełnego polifta z ringami, ja mam rok 00` zegarów a może 02` załatwiłoby sprawę z milknącym radiem... ? arre a nie chcesz się zamienić na minilifta jak zrehabilitujesz mu pamięć ? Czyli podświetlenia białego nie masz? No to jedynie ratuje Cie emulator CANa, żeby to chodziło jak powinno, ja myślałem, że masz już licznik poliftowy całkiem z CANami.
assist Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 sęk w tym, ze nie pamietam skąd wyszarpałem takie info:decayed: chyba rzecz se dzieje jak sie poda zły pin, przy adaptacji kluczy powtarzam -chyba .. sprawdź przy okazji, będę miał spokój pzdr, assist
xxxSzYbAxxx Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 chodzi Ci że chcesz licznik przedliftowy z fisem? 98 chyba mial bo brałem od niego.. tu masz kontakt do niego - AUTO- HANDEL- IMPORT SAMOCHODÓW Z ZAGRANICY- UŻYWANE CZĘŚCI DO AUDI - ANGEL KRYSTIAN - otoMoto.pl wszystko do audi ma, dzwoń pytaj się jak Ci poda cenę postaram sie coś ogarnąć taniej
hydzio Opublikowano 27 Grudnia 2012 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Odpadam, rano niestety trza wstac,jak wróce z fabryki dam znaki. Z tego co kojarze, nie wyszarpie wsadu i nie zapisze przez linie k (uk-nsi) tylko programator, chyba ze to rzeczywiście vdo - wtedy spox jutro tez jest dzien. Trzymajcie sie Pany, zazdroszczę Tym, którzy jutro lezą kołami do góry pzdr. assist na 100% VDO mam ten angielski, jutro mogę zrobić nawet foto - twoje info mnie trochę uspokaja no ja kolami jutro nie leżę - ale do pracy mnie zawozić nie muszą kolego assist, jutro zapodam foto tego liczniku, co by nie było, że nie jestem prawdomówny w razie w jesteście zdolni pomóc w temacie wsadu do VDO?
JarusKK Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 panowie albo jestem slepy albo nie ma tego tu :/ Piszecie o zmanie liczników i fisów i problemami z nimi w przedliftach i poliftach a co jesli do przedlifta zakłada sie licznik z przedlifta ale z fisem i dodatkowymi zegarami? teoretycznie dodatkowy czujnik ciśnienia i jeden wskaźnik będzie chodził a ładowanie myśle ze też nie problemu:) a co jesli np. w starych zegarach przedliftem 8DO ... ... C a na "nowych" przedliftach np. 8DO ... ... A róznia się cyferką ? Chyba i to ma wpływ na jakieś wartości ??
misiek547 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 jeżeli bedziesz zmieniał licznik z tego samego rocznika czyli np po pierwszym lifcie to musisz tylko manetke podpiąć do sterowania fisem i kilka czujników np od poziomu płynu w spryskiwaczach, zużycia klocków, sygnał spalania, sygnał spalonych żarówek. w kostkach sterowania licznkika nic nie zmieniasz bo powinno wszystko pasować. A co jeszcze za tym idzie musisz dołożyć jedną kostkę do fisa w zależności od rocznika była czerwona 20 pin, pózniej była szara 32pin ---------- Post dopisany at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany at 13:18 ---------- a i jeszcze jedna żecz w modelach po tak zwanym pierwszym lifcie immo masz w zegarach czyli jak zmienisz zegary czeka cię jeszcze programowanie immo
JarusKK Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ale Jak zegary sa przed liftem to immo jest przy stacyjce :)samochód i licznik z dawcy 96r:) a czy manetka ?? hmmm wydaje mi się ze sterowane było pokretłem przy zegarach:jerk:
kaju Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 wydaje mi się ze sterowane było pokretłem przy zegarach:jerk: No to źle Ci się kolego wydaje, manetkę musisz zaadoptować ze sterowaniem FISa.
misiek547 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 pokrętłem pry zegarch to podświetlenie deski sobie możesz zmienić albo zegarek ustawić
JarusKK Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 no i juz wszystko jasne :) Nie no tak z tym przyciskiem mowie bo w 100 c4 tez mial taki niby fis i po nacisnięciu pokazywaly sie te ikony a na manetce nic nie było Czyli manetka steruje fisem i od niej jest podlaczony ten czerwona wtyczka za licznikiem ?
misiek547 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 tak do niej się wpinasz i tymi sygnałami co pisałem wcześniej
arre Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Wymienialem w mojej bylej a4 96r licznik bez fisa na licznik z fisem zabawy na wieczor i 3 piwka: zdejmujesz kiere zakladasz manetke - przedliftowa rezasz kabelki od manetki do licznika - 20 pinowa kostka do 20 pinowej kostki ciagniesz z ecu sygnal spalania do 20 pinowej kostki dajesz temp - jesli miales w starym liczniku - mala kostkaq 4 pinowa to z niej jak nie mmialej termometra w liczniku rezasz z klimatronika i w sumie tyle kostki 26 pin x 2 pasuja p&p
assist Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Pany, tak na szybko: ile trzeba dac za manetke do tempomatu?? zeby nie było OT: @Hydzio - dawaj znaki, z VDO damy rade pzdr. assist ---------- Post dopisany at 16:32 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ----------
xxxSzYbAxxx Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Wymienialem w mojej bylej a4 96r licznik bez fisa na licznik z fisemzabawy na wieczor i 3 piwka: zdejmujesz kiere zakladasz manetke - przedliftowa rezasz kabelki od manetki do licznika - 20 pinowa kostka do 20 pinowej kostki ciagniesz z ecu sygnal spalania do 20 pinowej kostki dajesz temp - jesli miales w starym liczniku - mala kostkaq 4 pinowa to z niej jak nie mmialej termometra w liczniku rezasz z klimatronika i w sumie tyle kostki 26 pin x 2 pasuja p&p chyba 10 pinowa
arre Opublikowano 28 Grudnia 2012 Opublikowano 28 Grudnia 2012 moze i 10 pinow... wala mi sie moj stary licznik z termometrem po szafie ale nie chce mi sie sprawdzac
assist Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Kaju, co z tymi wskazówkami? swiecą oddzielnie po włączeniu zapłonu? pzdr. assist ---------- Post dopisany at 13:10 ---------- Poprzedni post napisany at 12:40 ---------- byłem w aucie za dnia.. wczoraj wieczorem wyciągałem 1/2 fis'a, zeby spakować (idzie do ludzi) nie wiem jak, ale pochlastałem górną osłone od kolumny kierownicy:facepalm: sznyty jak cholera.. tyle razy wyciagalem i nic.. musiałem licznikiem przeciągnąć chyba przez to ze zimno. przestroga dla reszty towarzystwa: najlepiej cosik podłozyc, wtedy sie nie porysuje pzdr. assist
kaju Opublikowano 29 Grudnia 2012 Opublikowano 29 Grudnia 2012 No po zapłonie w zależności od kodowania tam masz, albo same wskazówki (wartość 1), same blaty (wartość 2), blaty i wskazówki (wartość analogicznie 1+2), dalej nie sprawdzałem. A tą osłone to byś musiał moją zobaczyć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się