The a4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tat jak na tej focie caly czas mruga A co do czujnika to kupic nie sztuka ale gdzie go wsadzic bo michy nie rusze kurde nie znalazlem schematu chyba poczytam jeszcze raz aha co z temp.oleju jakia macie koledzy ?
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tat jak na tej focie caly czas mruga A co do czujnika to kupic nie sztuka ale gdzie go wsadzic bo michy nie rusze kurde nie znalazlem schematu chyba poczytam jeszcze raz aha co z temp.oleju jakia macie koledzy ? a wszystkie piny masz dobrze podłączone od otwarcia drzwi i klapy? co do sensora, to musisz zmienić z miską jak nie masz miejsca na czujnik, bo inaczej nie da rady, ja też jestem na etapie kupna miski z czujnikiem, bo inaczej się tego nie zrobi..
The a4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 no tos mnie zalamal kurw.tyle mozgow i jeszcze nikt na to sposobu nie znalazl? drzwi mi pokazuje od kiery tylko te reszty jeszcze nie podlaczylem bo jak rozumiem musze kazde osobno po krancowach podpinac tak?a jak masowalem 6 lub 25 na green to to samo
bronson Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Wracam wnerwiony z garażu... lipa jakaś... licznik włączy się na chwile, potem wyłączy wyświetlanie, podświetlanie cały czas działa.. potem wyłącza podświetlanie i zostaje jakby podświetlona tylko ta żółta część fisa... odstępy cirka 0.5min ogólnie na fisie zero info, żadne kontrolki się nie swiecą, ani żaden analogowy wskaźnik nic nie pokazuje... nie wiem gdzie błąd w przelotkach mogłęm zrobić... zaraz będę sprawdzać... tylko po fajki do sklepu musze skoczyć.... ;-)
sasza Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 no tos mnie zalamal kurw.tyle mozgow i jeszcze nikt na to sposobu nie znalazl? wyjściem jest emulator, likwiduje błąd na fisie ale temperatura oleju nie trybi
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 no tos mnie zalamal kurw.tyle mozgow i jeszcze nikt na to sposobu nie znalazl?drzwi mi pokazuje od kiery tylko te reszty jeszcze nie podlaczylem bo jak rozumiem musze kazde osobno po krancowach podpinac tak?a jak masowalem 6 lub 25 na green to to samo No niestety jedyny sposób to miska z czujnikiem, tak samo poziom w zbiorniczku wyrównawczym - albo zrobisz zworkę w kostce i będziesz musiał sam kontrolować ilość płynu, albo wymienisz zbiorniczek na poliftowy i wtedy będziesz tak, jak być powinno. Nie koniecznie po krańcówkach, bo krańcówki są tylko z tyłu w przedliftach, a z przodu są microswitche, polift ma wszędzie microswitch. Kabelek od all door contact puść na lewe drzwi, a tailgate jeśli nie możesz znaleźć (a musisz go przecież mieć, gdzieś popełniłeś błąd) po prostu puść do masy i musi to zniknąć. Bronson, nagraj filmik co Ci się dzieje z tym licznikiem, bo na dzień dobry stwierdzam, że masz coś z terminalami pojebane. ---------- Post dopisany at 15:07 ---------- Poprzedni post napisany at 15:04 ---------- A temperatura oleju jest dopuszczalna do 130 stopni. Prawidłowa temperatura oleju (rozgrzanego) to od 80 do 130, jeśli skoczy wyżej, to wiedz, że coś się dzieje... Ale wtedy, to puszczasz go na chwilę na wolne obroty, żeby chłodniczka przepompowała i ochłodziła olej w całym układzie. Fajnie to wygląda na wskaźniku, ja w przeciągu 2-3 sekund ze 130-140 wskazówka leci do około 90 stopni
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Pany tu możecie kupić miski z miejscem na czujnik ceny trochę zaporowe, ale cóż, jak się chciało rezać, trzeba płakać Przedmioty użytkownika - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
bronson Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ale jak patrzyłem na te alu miski z miejscem na czujnik to one jeszcze mają z boku nad korkiem spustowym chyba miejsce na zejście z odmy - jeden duży otwór i dwa małe po bokach... to trza by to jakoś zaślepić... chyba że już ktoś brał taką michę i sprawdzona... Licznik zwalczony.... u mnie też pomimo podpięcia kabla od tylnej klapy do masy miga na fisie tylna klapa.... także wekkend owocny - kolumna i kiera od polifta oraz licznik wstawiony... - na wszelki wypadek stary w bagażniku...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ale jak patrzyłem na te alu miski z miejscem na czujnik to one jeszcze mają z boku nad korkiem spustowym chyba miejsce na zejście z odmy - jeden duży otwór i dwa małe po bokach... to trza by to jakoś zaślepić... chyba że już ktoś brał taką michę i sprawdzona... Licznik zwalczony.... u mnie też pomimo podpięcia kabla od tylnej klapy do masy miga na fisie tylna klapa.... także wekkend owocny - kolumna i kiera od polifta oraz licznik wstawiony... - na wszelki wypadek stary w bagażniku... robiłeś przejściówkę z przed na polifta?
bronson Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 tia... miałem gniazda ze starego rozwalonego licznika..... jeszcze sygnał spalania, temperatura z klimatronika, zbiorniczek sprysków, zbiorniczek wyrównawczy i misa.. albo emulator... a i dane z radia... ale to na koncu... z tym klimatronikiem to będzie grubsza robota bo trza konsole rozebrać... ale da rade.. tylko musze znaleść rzetelne info na który pin się wpiąć bo już czytałem różne wersje...
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 widzę na grubo lecisz tylko się zastanawiam czy sens czegoś takiego jest, bo nie sądzę że po przejsciu na polifta, bd chcial wracać na przedlifta chyba ze chcesz się zając tym zarobkowo dla leniwych
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Według mnie robienie przejściówki to gra nie warta świeczki, chyba, że masz dostęp do wtyczek i masz na prawdę czas na to i nie zależy Ci na tym, żeby zarobić na tym chociażby na sześciopak piwa.
bronson Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Jak pisałem, gniazda miałem ze starego licznika w którym prędkościomierz wariował... w międzyczasie nabyłem zwykły licznik do diesla przed liftem żeby wiedzieć ile jade... Także przejściówka jest na razie.... puki eksperymentuje... zawsze moge zdjąć licznik z fis i założyć stary... A poza tym wydawało mi się że w dziurze po liczniku mało miejsca jest na sprawne lutowanie... i przekładanie pinów A zarobkowo o tym nie myślałem... bardziej jako informacje które komuś pomogą w podjęciu decyzji o wymianie... Teraz tylko tarczka prędkościomierza z białym podświetleniem EU i wrzucenie wsadu od EU no i reszta sensorów... A i musze zobaczyć jak z AIRbagiem będzie, czy zadziała czy nie... A teraz to reż bym się napił
bronson Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Generalnie rzecz biorąc, jeśli ktoś chce przejść na licznik poliftowy ze względu na podświetlenie, a nie ma zdolności manualnych i boi się lutować kable w dziurze od licznika, która jest wystarczająca, to zalecam podesłać licznik do kolegi bidzio1. Wymieniał komuś diody w liczniku od A3 na barwę poliftową, wymiana samych diod wyjdzie na pewno taniej jeśli chodzi koszta i o nerwy przy zabawie z wtyczkami, nie wspominam o dodatkowych kosztach wszelkich czujników. To powiedz mi jeszcze czy tarcze od I liftu z a4 są takie same jak z II liftu np. z VDO tzn jak założe tarcze z pierwszego liftu do tego z białym podświetlaniem to dalej będą tarcze na biało świecić... tak jak oryginalne???
The a4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 A wiec tak pokminie z emulatorem pozniej z drzwiami jak Kaju pisales a z tym zbiorniczkiem wyrownawczym czemu wymieniac ? nie da rady samego ewentualnie czujnika podmienic ? Temperature oleju mam ok 120 C NA TRASIE 125 130 C przy 130kmh i moj ahu nie ma chlodniczki tylko ta pseudo w podstawie filtra olej to valvo 5w40durabl.
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Litery prześwitują barwę światła, jaką skierujesz na nie, czyli przy czerwonych diodach będą na czerwona świecić, przy białych analogicznie obróć sobie tarcze i będziesz widział co jak świeci, po barwie
misiek547 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 z tego tylko co zauważyłem to tarczki różnią się tylko wyglądem kontrolek a tak powinny pasować
The a4 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 AAAA no jeszcze czy da sie vagiem przeskalowac cos zeby rezerwa sie wczesniej zapalala? trza to jakos skalibrowac bo dzis 120 km jezdzilem po wioskach fakt ze wolno bo w tych warunkach to nigdzie asfaltu nie widzialem spalanie pokazuje 4.3l po takim dystansie troche na postoj to juz chyba przesada na 5.5 latem to stawialem da sie to jakos wykalibrowac o ile komp przeklamuje u was ?
Szarik Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Jaki numer ma manetka FIS do przedlifta sedan
bronson Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 zVAGowałem licznik po montażu i poza błedami o problemie z czujnikiem oleju, czujniku temp. zewn. (nie podłączyłęm jeszcze) i Klucz sygnał za mały... mam jeszcze takie coś 1177 Moduł sterujący silnikiem magistrala CAN brak sygnału 1314 Sterownik silnika magistrala CAN brak sygnału i po skasowaniu ponownie wywala...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się