kaju Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Avast tak reaguje na commandera, zapomniałem Ci powiedzieć. Jak będziesz cokolwiek nim robił, to wyłącz wszystkie osłony na 10 minet yyy ekhm.... Minut albo nawet i na godzine i wtedy będzie gitara, nie będzie mu odjebywało.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Witam, dzień dobry, otwieram dzień drugi burzy mózgów, co zrobić z moim licznikiem Dla niewtajemniczonych przypomnę że obrotomierz nie żyje i wyskakuje ciśnienie oleju.. Kodowania w kanałach 60,61,62 ustawione na 0 nie przyniosły rezultatu, kodowania prawidlowe 60 - 1024; 61 - 256; 61 - 1, również nie przyniosły upragnionego rezultatu, zmiana wsadu na licznik Kajowy również nie przyniosła rezultatu, jedynie udowodniła, że istnieje możliwość przerobienia midline na highline Będę wdzięczny za każdy pomysł ---------- Post dopisany at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:24 ---------- VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 16 January 2013, 11:30:24:0 Control Module Part Number: 4B0 920 933 G Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09 Software Coding: 04360 Work Shop Code: WSC 00054 Additional Info: WAUZZZ4B34N047056 AUZ7Z0A2319877 12 Faults Found: 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-00 - - 01176 - Key 07-00 - Signal too Low 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-10 - No Communications - Intermittent 01303 - Telephone Transceiver (R36) 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01315 - Transmission Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01327 - Control Module for Parking Aid (J446) 49-10 - No Communications - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 29-10 - Short to Ground - Intermittent błędy z licznika... te na tłusto to od czego są błędy?? od automatycznej skrzynki i błąd komunikacji z sterownikiem silnika? Pany a istnieje coś takiego jakby format pamięci eeprom i wgranie na nowo wsadu, a nie jakby nadpisywanie?? ---------- Post dopisany at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- po skasowaniu błędów wyskoczyło to: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 16 January 2013, 11:35:02:0 Control Module Part Number: 4B0 920 933 G Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D09 Software Coding: 04360 Work Shop Code: WSC 00054 Additional Info: WAUZZZ4B34N047056 AUZ7Z0A2319877 4 Faults Found: 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-00 - - 01176 - Key 07-00 - Signal too Low 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus czyli wniosek coś mu sie pier**li w bani... ---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:35 ---------- reset ECU w vag commanderze, resetuje całą pamięć czy ją usuwa ? ---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:10 ---------- aby nie być gołosłownym załączam filmik z testem zegarów, wszystko działa jak należy ale... ..zauważyłem coś dziwnego, co na początku nie zwróciło mojej uwagi a teraz tak. A mianowicie, w teście zegarów widzimy że działa kontrolka od grzania świec żarowych.. ale po przekręceniu zapłonu w ogóle się nie pokazuje... a kable, piny, sriny wszystko popodłączane jest okej... więc Panowie :wtf: ---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:40 ---------- no to mnie Vauxhall pocieszył... istnieją liczniki w ktorych nie idzie wyłączyć CAN`a ale to jeden na 100... czyżbym był tym setnym?
kuba84 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 dziwne że pokazuje brak komunikacji z automatyczną skrzynią biegów, widzę kodowanie masz na silnik v6, zmień na 4 cylindry
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 no właśnie też to zauważyłem, nie mogłem zmienić kodowania na wsadzie od Kaju, więc wróciłem do starego wsadu, główne kodowanie ustawiłem na 00340, i dalej nic.. za to błędy dalej podobne: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 16 January 2013, 14:19:58:0 Control Module Part Number: 4B0 920 933 M Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D12 Software Coding: 00340 Work Shop Code: WSC 08336 Additional Info: WAUZZZ4BX4N015530 AUZ7Z0C2440332 5 Faults Found: 01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 35-00 - - 01176 - Key 07-00 - Signal too Low 01177 - Engine Control Unit 49-00 - No Communications 01315 - Transmission Control Module 49-00 - No Communications 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to Plus
kuba84 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 gdzieś na forum dojrzałem coś takiego tylko nie wiem jak się to ma do A4 Ja również szukam rozwiązania bo zmieniałem licznik w A6 2003 rok, mam manualną skrzynie a wychodzi ten sam błąd co u Ciebie 01315 znalazłem coś takiego później zobaczę u siebie czy pomoże bo mowa o Passacie B5 Fl z silnikiem AVF Cytuje z elektrody "Licznik pochodzi z auta z automatyczną skrzynią biegów. Trzeba zmienić kodowanie licznika 00006 na 00004 w can gateway. Temat stary, ale rozwiązania brak, więc dopisałem"
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 no właśnie tez to przeczytałem ale w jaki kanal to jest... ---------- Post dopisany at 14:29 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ---------- gdzieś na forum dojrzałem coś takiego tylko nie wiem jak się to ma do A4Ja również szukam rozwiązania bo zmieniałem licznik w A6 2003 rok, mam manualną skrzynie a wychodzi ten sam błąd co u Ciebie 01315 znalazłem coś takiego później zobaczę u siebie czy pomoże bo mowa o Passacie B5 Fl z silnikiem AVF Cytuje z elektrody "Licznik pochodzi z auta z automatyczną skrzynią biegów. Trzeba zmienić kodowanie licznika 00006 na 00004 w can gateway. Temat stary, ale rozwiązania brak, więc dopisałem" ja włąsnie mam licznik z A6 z 2003 roku...
kuba84 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 vag adres 19 can gateway ... Select 19 (CAN-Gateway) Coding -> Function 07 +00002 - ABS installed +00004 - Airbags installed ale nie wiem czy cokolwiek ruszy w A4, zobacz jak masz kompa pod ręką ---------- Post dopisany at 14:37 ---------- Poprzedni post napisany at 14:34 ---------- Na niemieckich forach piszą że CAN-gateway jest w A6 4B (czyli c5) w liczniku także być może uda się usunąć komunikację ze skrzynią przez odpowiednie kodowanie.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 no dobra ale ja nie mogę wejść w can - gateway... mam auto przedliftowe to wiesz.. mam cały czas brak komunikacji ze sterownikiem przy próbie połączenia...
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 szyba a takie pytanie, jak kanał 60 zerowaleś, to wpisywałeś 0 czy 00000? P.s. Kaju, w a4 można zmodyfikować wsad, aby mieć dostęp do 19 kanału ? podświetlane wskazówki po zapłonie były w cipeczke
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 samo 0 wpisywałem, idzie wgrac inny wsad i bedzie możliwość modyfikacji
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 spróbuj 00000, moze pomoże. W sumie dziwne to wszystko, może i serio ten licznik obsługuje jedynie can... A testowałeś obrotek po adaptacji immo ? bo widzę po filmiku że adaptacji nie było. Spróbuj pierw zgrać immo, później zrób reset commanderem, ustaw kanały na 00000, i znów reset commanderem i wtedy patrz czy działa. Można prosić wsad ? aaa ten żółty alladyn to nie jest cisnienie oleju, tylko poziom oleju. Ciśnienie oleju to masz duży wykrzyknik na całym fisie, i do tego 3 razy piszczy. Jeżeli tego piszczenia nie masz znaczy że w liczniku wyłaczył się can, a to oznacza że sygnał obrotów musisz mieć poprostu źle wpiety. O ile pamietam był to chyba zielony przewód
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 spróbuj 00000, moze pomoże. W sumie dziwne to wszystko, może i serio ten licznik obsługuje jedynie can... A testowałeś obrotek po adaptacji immo ? bo widzę po filmiku że adaptacji nie było. Spróbuj pierw zgrać immo, później zrób reset commanderem, ustaw kanały na 00000, i znów reset commanderem i wtedy patrz czy działa. Można prosić wsad ? aaa ten żółty alladyn to nie jest cisnienie oleju, tylko poziom oleju. Ciśnienie oleju to masz duży wykrzyknik na całym fisie, i do tego 3 razy piszczy. Jeżeli tego piszczenia nie masz znaczy że w liczniku wyłaczył się can, a to oznacza że sygnał obrotów musisz mieć poprostu źle wpiety. O ile pamietam był to chyba zielony przewód spróbuje z tymi zerami, jak pokonał mnie ciąg cyferek to chyba się pochlastam... adaptacji nie było bo i po co?? immo poza zegarami, przedlift 96... test jest przeprowadzany na zapłonie a nie włączonym silniku, a alladyn sie drze na włączonym, dlatego go nie widzisz... jeszcze tyle umiem odróżnić, sensor od ciśnienia oleju... ---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ---------- a rozwiń swoje mysli co do vag commandera, o co chodzi z resetem i ustawianiem wartości 00000 z pod commandera, bo nie ponimaju...
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 chodzi mi jedynie o reset commanderem, wchodzisz w okno do zczytywania wsadu z zegarów i tam jest magiczna funkcja reset, która działa jak odłaczenie aku a 00000 ustawiasz vcdsem Sory nie zauważyłem ze masz 96 czyli skoro się drze, to can jest nadal aktywny, i tu masz lipe
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 chodzi mi jedynie o reset commanderem, wchodzisz w okno do zczytywania wsadu z zegarów i tam jest magiczna funkcja reset, która działa jak odłaczenie aku a 00000 ustawiasz vcdsem Sory nie zauważyłem ze masz 96 czyli skoro się drze, to can jest nadal aktywny, i tu masz lipe co do reseta to wiem wiem, myslałem że masz jakąś ukryta opcję.. no cóż lipę mam ale mógłbyś coś wymyśleć a nie mówić że mam lipę
pawelwor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Coś gdzieś kiedyś czytałem, że automat ma sterowanie skrzyni po canie i (tu nie jestem pewien) silnik również, a przynajmniej komputer. No ale nie ma tego złego, bo inni wiedzą przynajmniej już, że nie kupować licznika z automata:naughty: ---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:15 ---------- A ze skrzyni chyba idzie sygnał na obrotomierz, czy tak? Więc pewnie wymiana czujnika odpowiedzialnego za to na taki działający na CANie
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 chodzi mi jedynie o reset commanderem, wchodzisz w okno do zczytywania wsadu z zegarów i tam jest magiczna funkcja reset, która działa jak odłaczenie aku a 00000 ustawiasz vcdsem Sory nie zauważyłem ze masz 96 czyli skoro się drze, to can jest nadal aktywny, i tu masz lipe co do reseta to wiem wiem, myslałem że masz jakąś ukryta opcję.. no cóż lipę mam ale mógłbyś coś wymyśleć a nie mówić że mam lipę Myśle myślę i mało z tego jest. Skoro can nie daje się wyłączyć, leżysz i robisz pod siebie. Ja bym dał wsad z jakiejś a4 00r i wtedy próbował to ogarniać. Bo z tego coś mi sie wydaje ze nic nie będzie. ---------- Post dopisany at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany at 17:19 ---------- Coś gdzieś kiedyś czytałem, że automat ma sterowanie skrzyni po canie i (tu nie jestem pewien) silnik również, a przynajmniej komputer. No ale nie ma tego złego, bo inni wiedzą przynajmniej już, że nie kupować licznika z automata:naughty: ---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:15 ---------- A ze skrzyni chyba idzie sygnał na obrotomierz, czy tak? Więc pewnie wymiana czujnika odpowiedzialnego za to na taki działający na CANie Licznik czy manual czy automat nie ma różnicy. Sygnał obrotomierza jest brany z ecu, tak samo sygnał ciśnienia. Jeżeli wymieniać to ecu silnika, a nie czujnik, sam czujnik nie ma jak wysyłać info po canie, musi być za to odpowiedzialny jakiś moduł.
pawelwor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Szukaj informacji o tym czujniku obrotów w skrzyni pracującego na Canie, czy coś w tym stylu edit: a no chyba ze tak....
xxxSzYbAxxx Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 niestety same 00000 też nie pomagają...
sasza Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 pupa albo wsad od a4 z 00r, albo nowy licznik...
arre Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Szyba ja bym zobaczyl odnosnie alladyna czujnik oleju jakikolwiek z miski 3 pinowy - dwa piny to zasilanie 3 to sygnal do licznika a z obrotkiem to kombinowac z wsadami Kaju nie ma czasem automata?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się