Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejny licznik do mnie leci poliftowy z A4 - 8d0 920 931 - pełne EU i tarczek nie będę musiał zmieniaś ani wsadów wrzucać... jedynie se pewnie kopię zrzucę na wszelki wypadek...

Fis ma ponoć tylko jedą wypaloną linię która ginie po paru minutach świecenia.... - zobaczymy... jak będzie lipa to wytargam ten od Maćka z obecnych zegarów i przespawam... zółta folia jeszcze została...

Maciek pamiętasz o mnie i sygnalizacji przyczepy na zegarach??? bym ogarnął za jenym zamachem zmieniając licznik.

szukałem, nic nie znalazłem niestety :facepalm: ratuje Cię jedynie sprawdzenie, czy na zwykłej zarówce ruszy.. :whistling:

---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ----------

Dobra chlopaki wracajac do wskazowek oleju itd juz powtarzam :exclamation: NIE MOGE zrobic na tym wskazniku testu bo jest zewnetrznie wylaczony z plytki licznika:exclamation:

Mnie ratuje chyba tylko ....i tu pytanie do kumatych ,,,,, jak podepne pin od wody na ten od oleju to pokaze mi cos czy sygnal jest taki sam z tych czujnikow ? Czujnik 1 pinowy

wydaje mi się, że nie ruszy, bo sensor olejowy jest 3 pinowy - plus, masa i kabel sygnałowy..

co wiecej, sensor troche inaczej działa niż czujnik od wody... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Oryginalnie? wzdłuż kolumny kierownicy i później pewnie gdzieś za licznikiem wiązki licznika i manetki łączą się i tam sobie zawija do licznika, ale to moje gdybanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chlopaki wracajac do wskazowek oleju itd juz powtarzam :exclamation: NIE MOGE zrobic na tym wskazniku testu bo jest zewnetrznie wylaczony z plytki licznika:exclamation:

Mnie ratuje chyba tylko ....i tu pytanie do kumatych ,,,,, jak podepne pin od wody na ten od oleju to pokaze mi cos czy sygnal jest taki sam z tych czujnikow ? Czujnik 1 pinowy

tu masz zasadę działania emulatora, oszukującego sensor oleju - Kombiinstrument-Tausch, Vor-Facelift zu Facelift beim Audi S4 B5 [whoopsie's homepage] może to Ci pomoże w czymś, bo opisana jest zasada dzialania sensora.. :whistling:

---------- Post dopisany at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ----------

Oryginalnie? wzdłuż kolumny kierownicy i później pewnie gdzieś za licznikiem wiązki licznika i manetki łączą się i tam sobie zawija do licznika, ale to moje gdybanie ;)

dobrze mówisz, tak jak kable do manetek dochodzą w tej obudowie potem idą za kolumną do środka auta i sru do góry do licznika :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

Maciek przeciez pisze od poczatku ze mam porezany licznik i mam 1pinowy czujnik w filtrze i emulator sensoru i na samym koncu co nadrapalem w ostat.wierszu?

---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ----------

:facepalm::facepalm::facepalm:Maciek udusze Cie moze zmniejsz dawke lub przestan:pali:

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ----------

:git:View image: DSC01297

se zrobilem wiec wiem na jakiej zasadzie toto dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

Maciek przeciez pisze od poczatku ze mam porezany licznik i mam 1pinowy czujnik w filtrze i emulator sensoru i na samym koncu co nadrapalem w ostat.wierszu?

---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ----------

:facepalm::facepalm::facepalm:Maciek udusze Cie moze zmniejsz dawke lub przestan:pali:

---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ----------

:git:View image: DSC01297

se zrobilem wiec wiem na jakiej zasadzie toto dziala

tu już widzę wyższą elektronikę:shock3:

:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i kolejne lamerskie pytanie

czy szyba z ringami z a6 c5 po lifcie pasuje do licznika a4 lift i czy tarczki też podejda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szyby powinny byc p&p z tarczkami nie wiem

ja szybe wymienialem z a6 minilift na a6 polift i jest identyczna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejdźmy do następnego pytania:kox:

Czy prawda jest ze w polifcie bzyna gdzie przepustnica sterowana jest elektrycznie żeby założyć tempomat wystarczy założyć manetke tylko tak jak w traktorze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli oba to VDO, oba maja cyfrowe zegarki i FIS to pasują bez problemu.

Pytanie... O co chodzi z tym mini liftem w A6, czym te liczniki się różnią?

---------- Post dopisany at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ----------

Przejdźmy do następnego pytania:kox:

Czy prawda jest ze w polifcie bzyna gdzie przepustnica sterowana jest elektrycznie żeby założyć tempomat wystarczy założyć manetke tylko tak jak w traktorze ?

Do każdej A4 w której przepustnica jest sterowana elektronicznie założysz tempomat bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli oba to VDO, oba maja cyfrowe zegarki i FIS to pasują bez problemu.

Pytanie... O co chodzi z tym mini liftem w A6, czym te liczniki się różnią?

---------- Post dopisany at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ----------

Przejdźmy do następnego pytania:kox:

Czy prawda jest ze w polifcie bzyna gdzie przepustnica sterowana jest elektrycznie żeby założyć tempomat wystarczy założyć manetke tylko tak jak w traktorze ?

Do każdej A4 w której przepustnica jest sterowana elektronicznie założysz tempomat bez problemu.

komunikacja po CANie i wsadami to przede wszystkim, wizualnie - brak ringów, 2 zegarki cyfrowe, biale podświetlenie jest :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to pertole, chce ktoś licznik z A6 kupić? :decayed:

mientka faja :decayed: nie no żartuję :decayed:

jaki masz ten licznik? 2 lift?, fis jak wygląda wypalone linie? ile chcesz?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kabelek dziś z Viakena doleciał... jutro spróbuje pierwszy wsad ściągnąć, i zmienić sobie przebieg... na właściwy..

Chwal się ile tam masz realnie, bo u mnie aż przesadziłem, jest 680 z hakiem, a ustawiłem 758 :dziura:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to pertole, chce ktoś licznik z A6 kupić? :decayed:

mientka faja :decayed: nie no żartuję :decayed:

jaki masz ten licznik? 2 lift?, fis jak wygląda wypalone linie? ile chcesz?:decayed:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/licznik-a6-diesel-fis-polift-259163/

2 lift, linie powypalane ale czytelny, ja osobiście go nie sprawdzałem, ale kupiony od Krychy więc moge polecić :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to pertole, chce ktoś licznik z A6 kupić? :decayed:

mientka faja :decayed: nie no żartuję :decayed:

jaki masz ten licznik? 2 lift?, fis jak wygląda wypalone linie? ile chcesz?:decayed:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/licznik-a6-diesel-fis-polift-259163/

2 lift, linie powypalane ale czytelny, ja osobiście go nie sprawdzałem, ale kupiony od Krychy więc moge polecić :wink:

Ty, potrzymaj mi go do 10, to go wezme :whistling:

---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ----------

Wezmę go chętnie do zabawy z wsadami, jak upierdole, to płakał nie będe, bo mam swój :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...