Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mam taki sam 8D0 959 655 B

---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ----------

poduchy.jpg

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jak dam radę to VAGiem sprawdze jaki dokładnie nr wyświetla i softcoding...

te numery co podałem mam ze zdjęcia które zrobiłem jak konsole wymieniałem..

---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

a sorki...

na obudowie jest dokładnie 8D0 959 655 C więc jednak mamy różne sterowniki, auto mam z 97' więc może się już na jakieś zmiany załapałem...

Opublikowano

Obys nie uwalil sterownika bo to delikatniusie rzeczy sa...

Comander cos w pamieci sterownika airbag miesza....

kupilem w sumie po to comandera by wyczyscic pamiec kontrolera aira z bledow - po jakims mrozie zaswiecil sie airbag i tak zostalo...

pomogla dopiero wymiana sterownika niestety...

ale moze jak bledow brak na vagu w airbagach bedzie dobrze :decayed:

Opublikowano

dobrze to juz chyba nie bedzie odłączyłem aku na jakis czas podłanczam chwile było OK i zaraz znowu sie zaswieciło ;/

Opublikowano

jak bys pamiec uwalil airbaga to bys mial bleda 65655 czy jakos tak

ale moze nie odbyc sie bez wizyty i speca

Opublikowano

ja po szpecach nie jezdze :D jak nie poradze pujdzie cała instalacja od polifta :D wraz ze sterownikiem i bocznymi zgniotami :D no i w koncu fotele podłącze :D

Opublikowano

DObra motywacja ;)

tez po szpecach nie jezdze bo jeden mi ogarnial sterownik co kupilem i nie ogarnal

okazalo sie ze sie nie da zakodowac sterownika o takich samych oznaczeniach z 6 jaskow na 4 jaski

ten na 6 pogonilem kupilem na 4 i sie obeszlo bez szpeca

naszczescie luzny kolo i ni zeta nie wzial :)

Opublikowano

da sie ogarnąc taki sterownik :) tylko opornosc w układzie musi sie zgadzac :D

Nieda sie tylko oszukac tych czujników zgniotu bocznego muszą byc takie same numery jak moduł poduch.

Opublikowano

zalezy ktory sterownik... ja mam jakies podobno najgorsze i najwiecej za nie cenia... zycie

Opublikowano

no i h*j d*pa cycki

wlozylem nowa pestke, immo gasnie, zapalam auto i h*j, gasnie, choc immo sie nie zapala

wylaczam zaplon i mruga

jest tak i na vag comie i vag comanderze

najpierw daje ilosc kluczy na zero, pozniej na 1 i ok i zostaje to 1 , immo gasnie ale juz odpalic nie chce :facepalm:

co jest do vhuja pana ?????!!!!!!!

---------- Post dopisany at 15:17 ---------- Poprzedni post napisany at 15:15 ----------

a i jak próbuje dac inna wartosc niz 1 np 2 lub 3 to i tak po sekundzie zmienia sie na 1 , reasumujac da sie tylko zrobic na 0 i na 1 i tak zostaje, w vag comanderze tez immo gasnie na key learning ale odpalic tez nie chce

---------- Post dopisany at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany at 15:17 ----------

czyzby winny byl licznik??

w liczniku pojawia sie blad 01177 - Engine Control Unit: Unauthorized

Opublikowano

Wrzuć screena jak połączysz się z licznikiem, może masz immo 3 w liczniku?

Spróbuj zalogować się pinem od nowych zegarów do sterownika silnika.

Opublikowano

natrafilem na taka wypowiedz na eletrodzie

Witam.

Koledzy mam dokładnie ten sam problem co autor wątku z tym samym autkiem tzn A4 B5 2000r. Będę wymieniał licznik na vdo z pełnym fisem (obecnie jaeger 1/2 fisa), posiadam pin do starego licznika i będę posiadał do nowego. Proszę o krótką instrukcję jak przepisać klucze ze starej szafy do nowej. Czy trzeba się logować starym pinem w sterowniku silnika w celu uwolnienia piny? czy trzeba zmieniać kodowanie w 19 - can gateway ???

Proszę o pomoc gdyż przeszukałem sieć i są tak jakby dwie szkoły tej zamiany zegarów.

o co z tym chodzi??

Opublikowano

Półtora roku temu wymieniałem zegary, ale z tego co pamiętam postępowałem według tej instrukcji,

17 - instruments

11 - logowanie ( podajemy pin z nowego licznika )

10 - adaptacje kanał 21 wpisujemy ilość kluczy zatwierdzamy wkładamy klucze po kolei

GOTOWE WYJDZ

Mam immo2

Opublikowano

Pany mam licznik przedliftowy, beznyzna z idealnym fisem, żadnej wypalonej linii :decayed: zainteresowany ktoś to łatwego zmodzenia w przedlifcie, aaa no i mam manetki do fisa do sedaników :wink:

Opublikowano

Szyba jak bys mial z a6 po minilifcie z benzyny eu to wezme :decayed:

Opublikowano

no i h*jem wielkim zakonczony dzien :kox:

moze jak cwiara tu wejdzie to wam powie na czym polega problem ze nie moge odpalic auta, ogólnie c**jnia bo nie mam starego pinu licznika, nadzieja w tym ze podadza mi go w aso :grin::facepalm:

Opublikowano
no i h*jem wielkim zakonczony dzien :kox:

moze jak cwiara tu wejdzie to wam powie na czym polega problem ze nie moge odpalic auta, ogólnie c**jnia bo nie mam starego pinu licznika, nadzieja w tym ze podadza mi go w aso :grin::facepalm:

Daj mi wsad ze starego, to Ci wyciągnę ten PIN. Już Ci dzwonie.

Opublikowano

Więc tak. Samo kodowanie kluczy nic nie da. Trzeba w kanale 50 zrobić adaptacje immo ( przejęcie nr immo oraz Vin z auta). Do tego potrzeba PIN ze starego licznika lub ECU silnika. (jest taki sam). Bez pinu immo ani rusz.

Opublikowano

jak wszedłem w kanal 50 nowego licznika wartosc jest 3200 co ona oznacza??

---------- Post dopisany at 18:07 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ----------

pin który mi podales cwiara w sms to jest od nowego licznika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...