misiek547 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 ja jak przekładałem licznik to tylko powpinałem te przewody które miałem resztę olałem jedyny który dołożyłem to był od czujnika poziomu oleju tylko ja przekładałem z nie pełnego liftu II
grippen Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 i właśnie nie wiem jak zrobić czy przełożyć czy zostawić
pawelwor Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 ze niby brems licht pod reczny tak??powiedz pod który kabel dokladnie gdzie on sie znajduje?? Tak mi się wydaje. Na pewno przy ręcznym - ten pstryczek elektryczek:decayed: ...i na pewno w którejś kostce przy nogach kierowcy, jednak tego właśnie trzeba poszukać. Trzeba sprawdzić na którym przewodzie znika masa po zaciągnięciu ręcznego. ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ---------- Grippen, te przewody odpowiadają za prędkość, więc wypadałoby je przełożyć
grippen Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 aha no to spoko bo właśnie nie mam tych przewodów wcale w niebieskiej wtyczce i dlatego sie zastanawiam
bediks Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Nie wiem może się nie znam na gazowniach ale na wszystkich autach którymi jeździłem na gazie to co pusta butla i jeździłemm tankować na różnych stacjach lpg to zawsze inaczej wchodziło tu więcej tam mniej Wiec wydaje mi się ze spalanie średnie lpg jest ciężko wyliczyć
misiek547 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Nie wiem może się nie znam na gazowniach ale na wszystkich autach którymi jeździłem na gazie to co pusta butla i jeździłemm tankować na różnych stacjach lpg to zawsze inaczej wchodziło tu więcej tam mniejWiec wydaje mi się ze spalanie średnie lpg jest ciężko wyliczyć Dokładnie tak zależy od jakości gazu ją staram się tankowac na jednej stacji i zazwyczaj spalanie się pokrywa Wysłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk
czorny_07 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 ponawiam pytanie po raz trzeci:decayed: czy ktoś wie w jaką kostkę muszę się wpiąć z fisem, jeżeli mam silnik po swapie liftowy(2000r) a buda jest 96, miałem wcześniej fisa, lecz rozkład kostek był inny, w angolu z którego mam silnik, byl fis, która kostka przy ecu za niego odpowiada?
grippen Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 tak siedzę i myślę może ten licznik jest z automata i dla tego nie było w niebieskiej wtyczce tych pinów 3 i 31 są puste miejsca (może komunikował się po canie) ale gdy dołoże piny i podłącze tak jak powinno być to powinno być wszystko ok i będzie wskazywał ?? z tyłu licznika pisze A4 VDO nr licznika 8d0 920 980 A czy można powiedzieć że to z automatu czy nie i który to rok
kaju Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Opcję automatycznej skrzyni biegów uruchamiasz CANem w adaptacji. I automat i manual wychodziły z tym samym numerem licznika.
STASIU227 Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Pany kupiłem ten licznik AUDI A4 B5 1.8T LICZNIK 8D0919035M (3080283503) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i pasuje zrobić z niego diesel i zmienić tarczki bo jak za to sie nie biore póżniej by czabyło go do kosza.Pokrywam koszty wysyłki i za wgranie wsadu. pw.
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Pany kupiłem ten licznik AUDI A4 B5 1.8T LICZNIK 8D0919035M (3080283503) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i pasuje zrobić z niego diesel i zmienić tarczki bo jak za to sie nie biore póżniej by czabyło go do kosza.Pokrywam koszty wysyłki i za wgranie wsadu. pw. pisz do cwiary on ogarnie. ---------- Post dopisany at 16:11 ---------- Poprzedni post napisany at 16:07 ---------- Opcję automatycznej skrzyni biegów uruchamiasz CANem w adaptacji. I automat i manual wychodziły z tym samym numerem licznika. jeżeli licznik od a6 i był w oryginale w automacie, to nie przerobisz go/przekodujesz na manual, bo bd ta historia co u mnie, że cana nie szło wyłączyć.
arre Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 zalezy ktory licznik z a6 szyba bo przed lifty i minilifty sa ok dopiero te jeb.ane crypto sa nie do przekodowania
Gość cwiara Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Podstawa to dobrze odczytac ori wsad i zrobic kopie. W razie niepowodzenia wgrywamy ori wsad i musi dzialac spowrotem. Ja nie mialem u Macka dobrze odczytanego wsadu ori crypto wiec licznika sie nie dalo postawic. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Podstawa to dobrze odczytac ori wsad i zrobic kopie. W razie niepowodzenia wgrywamy ori wsad i musi dzialac spowrotem. Ja nie mialem u Macka dobrze odczytanego wsadu ori crypto wiec licznika sie nie dalo postawic. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 co Ty chlopie dajesz, wsad oryginalny mialeś, idealnie zczytany, to Twoja niekompetencja, brak wiedzy oraz brak zaangażowania w temat spowodowały że ten licznik w dalszym ciągu nie żyje... powinienem Cię sądzić o zadość uczynienie za ból i cierpienie oraz straty moralne, ciesz się że jeszcze nie masz pozwu na swoim warszatowym stole... :grin: a ogólnie minilift czy polift czy co jak jeździ w automacie i jest zakodowany przez fabryke na 1027, jest nie do przekodowania na manual, sprawdziłem
kaju Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Podstawa to dobrze odczytac ori wsad i zrobic kopie. W razie niepowodzenia wgrywamy ori wsad i musi dzialac spowrotem. Ja nie mialem u Macka dobrze odczytanego wsadu ori crypto wiec licznika sie nie dalo postawic. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 co Ty chlopie dajesz, wsad oryginalny mialeś, idealnie zczytany, to Twoja niekompetencja, brak wiedzy oraz brak zaangażowania w temat spowodowały że ten licznik w dalszym ciągu nie żyje... powinienem Cię sądzić o zadość uczynienie za ból i cierpienie oraz straty moralne, ciesz się że jeszcze nie masz pozwu na swoim warszatowym stole... :grin: a ogólnie minilift czy polift czy co jak jeździ w automacie i jest zakodowany przez fabryke na 1027, jest nie do przekodowania na manual, sprawdziłem To mnie najbardziej rozyebało!!
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Podstawa to dobrze odczytac ori wsad i zrobic kopie. W razie niepowodzenia wgrywamy ori wsad i musi dzialac spowrotem. Ja nie mialem u Macka dobrze odczytanego wsadu ori crypto wiec licznika sie nie dalo postawic. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 co Ty chlopie dajesz, wsad oryginalny mialeś, idealnie zczytany, to Twoja niekompetencja, brak wiedzy oraz brak zaangażowania w temat spowodowały że ten licznik w dalszym ciągu nie żyje... powinienem Cię sądzić o zadość uczynienie za ból i cierpienie oraz straty moralne, ciesz się że jeszcze nie masz pozwu na swoim warszatowym stole... :grin: a ogólnie minilift czy polift czy co jak jeździ w automacie i jest zakodowany przez fabryke na 1027, jest nie do przekodowania na manual, sprawdziłem To mnie najbardziej rozyebało!! http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSNJPio9RJSHqEvm2GsqRO9YEuBtKt8ihSXDMDxB7r_j-W-H9bZpA ja wiem co Ty mean nie filozuj ziomek tylko pisz co do swojego padła potrzebujesz moze ogarnę
kaju Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Generalnie już można powiedzieć, że będę miał wszystko, jeśli pasy z b7 podchodzą do b6 to mam komplet. Nie mam halogenów, ale chyba dam ledy jako dzienne w miejsce halogenów. No chyba, że coś ogarniesz, bo na razie rezał nie będe, muszę stanąć na nogi jeszcze. Wal lepiej na gjegje czy ryjbuka co tam masz za gifty w jakich prajsach.
arre Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 ja tez chce dobre gifty Szyba minilifta moze i nie przekodujesz ale zmienisz wsad bez problema w polifcie - crypto mozesz zmienic ale licznik
xxxSzYbAxxx Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 ja tez chce dobre gifty Szyba minilifta moze i nie przekodujesz ale zmienisz wsad bez problema w polifcie - crypto mozesz zmienic ale licznik no powiedzmy że masz rację, co za giftów Ci trzeba ? bo do a6 to Cie zasypać mogę
Gość cwiara Opublikowano 13 Marca 2013 Opublikowano 13 Marca 2013 Podstawa to dobrze odczytac ori wsad i zrobic kopie. W razie niepowodzenia wgrywamy ori wsad i musi dzialac spowrotem. Ja nie mialem u Macka dobrze odczytanego wsadu ori crypto wiec licznika sie nie dalo postawic. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 co Ty chlopie dajesz, wsad oryginalny mialeś, idealnie zczytany, to Twoja niekompetencja, brak wiedzy oraz brak zaangażowania w temat spowodowały że ten licznik w dalszym ciągu nie żyje... powinienem Cię sądzić o zadość uczynienie za ból i cierpienie oraz straty moralne, ciesz się że jeszcze nie masz pozwu na swoim warszatowym stole... :grin: a ogólnie minilift czy polift czy co jak jeździ w automacie i jest zakodowany przez fabryke na 1027, jest nie do przekodowania na manual, sprawdziłem Widze że nie ma co szukać już tutaj. Wyprzedaje swój cały majdan i zawijam sie :grin: Ogłaszam bankructwo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się