Marcin6 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 VAG-COM też mam, komunikuje się z autem
Fifiński Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 vag-com to nie vag commander Skąd jesteś ?
Marcin6 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 vag-com to nie vag commander Aaaa Skąd jesteś ? Z Istebnej (okolice Wisły, Ustronia) Mam nie daleko - w Skoczowie - speca od tego ale tak sobe kombinuję że może bym spróbował samemu coś w weekend podziałać, ale jednak lipa. Aczkolwiek zawsze moge kabelki porobić a potem zajechać i zgrać pin, dopasować kluczyki
grippen Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Pany a jest taka możliwość zrobić tak jak powinno zakodować immo starej generacji z puszki koło nogi do nowego, licznika 00 tak aby nie migała kontrolka (aktualnie zaklejona) co trzeba zrobić
arre Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Pewnie wywalic programowo immo ze sterownika silnika i podpiac pentle indukcyjna do licznika ale to juz wyzsza szkola jazdy i lepiej zajac sie sama dioda w liczniku
grippen Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Pewnie wywalic programowo immo ze sterownika silnika i podpiac pentle indukcyjna do licznika ale to juz wyzsza szkola jazdy i lepiej zajac sie sama dioda w liczniku no to faktycznie wyższa szkoła. Myślałem że to się odbywa na zasadzie że wgrywa sie pin do nowego licznika ze starego immo i wszystko ładnie chodzi
arre Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Nie nie w perwszysch wypustach byla pentla indukcyjna polaczona z ecu a licznik wsadzales jaki chciales bez zadnych pinow itp i nawet jak dasz do poliftowego licznika pin z ecu to nic to nie da bo nie ma polaczenia by to gadalo to trzeba by immo wywalic ze sterownika a pentle polaczyc z licznikiem ale nie wiem czy to nawet wykonalne - kompatybilne
kaju Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Nie:decayed: Co Ty pyerdolisz. Ja mam chinola kabla, z ori commanderem zczytuje piny, wgrywam wsady, gole pier**le i zęby wyrywam.
The a4 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Nie:decayed: Co Ty pyerdolisz. Ja mam chinola kabla, z ori commanderem zczytuje piny, wgrywam wsady, gole pier**le i zęby wyrywam. A skad masz ori commandera ???
kaju Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Nie:decayed: Co Ty pyerdolisz. Ja mam chinola kabla, z ori commanderem zczytuje piny, wgrywam wsady, gole pier**le i zęby wyrywam. A skad masz ori commandera ??? Rozchodził się przecież po "uczestnikach" dyskusji w tym temacie... nie ważny jest kabel, ważne jest oprogramowanie, takie jest moje zdanie chociażby na moim przypadku patrząc. Edytując wsad crypto przy niepowodzeniu osiągnięcia celu wróciłem bez absolutnie żadnego problemu do poprzedniego wsadu. Jeszcze raz powtórzę: W LICZNIKU CRYPTO! A ori comma mam od Arka, odezwij się do niego, prześlij 2kg michałków - na pewno Ci podeśle mailem
bediks Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 a4 ja mam od nich commandera jak chcesz to Ci prześle daj maila I przyspiesz sprzedaż tarczy
kkkk1 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Witam posiadam audi a4 b5 z 1999r dawniej 2.5tdi a obecnie swap na 1.8t (silnik z 1996) i mam problem po podłączeniu wszystko na liczniku działa problem mam tylko ze spalaniem które pokazuje cos ponad 51 litrów wyczytałem ze odpowiada za to jakis zółty kabelek od ecu czy to prawda i który to pin w ecu ?? numeru licznika na razie nie posiadam ewentualnie jakies pomysły ? bardzo prosze o pomoc z tym problemem
bediks Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 z tego co kiedys czytalem w elsie to napewno masz zle podlaczone spalanie jesli pokazuje 51 l musisz pytac cwiary on ma else to Ci powie
pablo_9 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Witam posiadam audi a4 b5 z 1999r dawniej 2.5tdi a obecnie swap na 1.8t (silnik z 1996)i mam problem po podłączeniu wszystko na liczniku działa problem mam tylko ze spalaniem które pokazuje cos ponad 51 litrów wyczytałem ze odpowiada za to jakis zółty kabelek od ecu czy to prawda i który to pin w ecu ?? numeru licznika na razie nie posiadam ewentualnie jakies pomysły ? bardzo prosze o pomoc z tym problemem odpisałem Ci na elektrodzie bo pisałeś do mnie pw
arre Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Nie:decayed: Co Ty pyerdolisz. Ja mam chinola kabla, z ori commanderem zczytuje piny, wgrywam wsady, gole pier**le i zęby wyrywam. A skad masz ori commandera ??? Rozchodził się przecież po "uczestnikach" dyskusji w tym temacie... nie ważny jest kabel, ważne jest oprogramowanie, takie jest moje zdanie chociażby na moim przypadku patrząc. Edytując wsad crypto przy niepowodzeniu osiągnięcia celu wróciłem bez absolutnie żadnego problemu do poprzedniego wsadu. Jeszcze raz powtórzę: W LICZNIKU CRYPTO! A ori comma mam od Arka, odezwij się do niego, prześlij 2kg michałków - na pewno Ci podeśle mailem W takim razie kazdy uczestik tej dyskucji co ma comandera od Kaja wisi mi dwa kilo michalkow
bediks Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 pierwsza polowa wysyla michalki a druga powola bedzie dentyste sponsorowac pablo daj na pw ile dales za panorame auta
Fifiński Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Wielka sobota - idealny dzień na robienie fisa Problem -w poprzednich zegarach nie miałem nic ( 0 fis ) ani dodatkowych zegarów. Po podłączeniu fisu drze jape ( po włączeniu silnika ) o OIL LEVEL. Zapodać mu tam coś czy tu właśnie podpiąć emulator ? Dzięki
bediks Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Jak na żółto sensor to emulator albo nowa miska z czujnikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się