Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


koziol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

vag-com to nie vag commander ;)

Aaaa :facepalm:

Skąd jesteś ?

Z Istebnej (okolice Wisły, Ustronia) ;)

Mam nie daleko - w Skoczowie :decayed: - speca od tego ale tak sobe kombinuję że może bym spróbował samemu coś w weekend podziałać, ale jednak lipa.

Aczkolwiek zawsze moge kabelki porobić a potem zajechać i zgrać pin, dopasować kluczyki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany a jest taka możliwość zrobić tak jak powinno zakodować immo starej generacji z puszki koło nogi do nowego, licznika 00 tak aby nie migała kontrolka (aktualnie zaklejona) co trzeba zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wywalic programowo immo ze sterownika silnika i podpiac pentle indukcyjna do licznika ale to juz wyzsza szkola jazdy i lepiej zajac sie sama dioda w liczniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wywalic programowo immo ze sterownika silnika i podpiac pentle indukcyjna do licznika ale to juz wyzsza szkola jazdy i lepiej zajac sie sama dioda w liczniku

no to faktycznie wyższa szkoła. Myślałem że to się odbywa na zasadzie że wgrywa sie pin do nowego licznika ze starego immo i wszystko ładnie chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie w perwszysch wypustach byla pentla indukcyjna polaczona z ecu a licznik wsadzales jaki chciales bez zadnych pinow itp

i nawet jak dasz do poliftowego licznika pin z ecu to nic to nie da bo nie ma polaczenia

by to gadalo to trzeba by immo wywalic ze sterownika a pentle polaczyc z licznikiem ale nie wiem czy to nawet wykonalne - kompatybilne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie:decayed:

Co Ty pyerdolisz. Ja mam chinola kabla, z ori commanderem zczytuje piny, wgrywam wsady, gole pier**le i zęby wyrywam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie:decayed:

Co Ty pyerdolisz. Ja mam chinola kabla, z ori commanderem zczytuje piny, wgrywam wsady, gole pier**le i zęby wyrywam.

A skad masz ori commandera ???:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie:decayed:

Co Ty pyerdolisz. Ja mam chinola kabla, z ori commanderem zczytuje piny, wgrywam wsady, gole pier**le i zęby wyrywam.

A skad masz ori commandera ???:shock3:

Rozchodził się przecież po "uczestnikach" dyskusji w tym temacie... :wink: nie ważny jest kabel, ważne jest oprogramowanie, takie jest moje zdanie chociażby na moim przypadku patrząc. Edytując wsad crypto przy niepowodzeniu osiągnięcia celu wróciłem bez absolutnie żadnego problemu do poprzedniego wsadu. Jeszcze raz powtórzę: W LICZNIKU CRYPTO! A ori comma mam od Arka, odezwij się do niego, prześlij 2kg michałków - na pewno Ci podeśle mailem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a4 ja mam od nich commandera jak chcesz to Ci prześle daj maila

I przyspiesz sprzedaż tarczy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam audi a4 b5 z 1999r dawniej 2.5tdi a obecnie swap na 1.8t (silnik z 1996)

i mam problem po podłączeniu wszystko na liczniku działa problem mam tylko ze spalaniem które

pokazuje cos ponad 51 litrów wyczytałem ze odpowiada za to jakis zółty kabelek od ecu czy to prawda i który to pin w ecu ??

numeru licznika na razie nie posiadam

ewentualnie jakies pomysły ? :)

bardzo prosze o pomoc z tym problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co kiedys czytalem w elsie to napewno masz zle podlaczone spalanie jesli pokazuje 51 l

musisz pytac cwiary on ma else to Ci powie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam audi a4 b5 z 1999r dawniej 2.5tdi a obecnie swap na 1.8t (silnik z 1996)

i mam problem po podłączeniu wszystko na liczniku działa problem mam tylko ze spalaniem które

pokazuje cos ponad 51 litrów wyczytałem ze odpowiada za to jakis zółty kabelek od ecu czy to prawda i który to pin w ecu ??

numeru licznika na razie nie posiadam

ewentualnie jakies pomysły ? :)

bardzo prosze o pomoc z tym problemem

odpisałem Ci na elektrodzie bo pisałeś do mnie pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie:decayed:

Co Ty pyerdolisz. Ja mam chinola kabla, z ori commanderem zczytuje piny, wgrywam wsady, gole pier**le i zęby wyrywam.

A skad masz ori commandera ???:shock3:

Rozchodził się przecież po "uczestnikach" dyskusji w tym temacie... :wink: nie ważny jest kabel, ważne jest oprogramowanie, takie jest moje zdanie chociażby na moim przypadku patrząc. Edytując wsad crypto przy niepowodzeniu osiągnięcia celu wróciłem bez absolutnie żadnego problemu do poprzedniego wsadu. Jeszcze raz powtórzę: W LICZNIKU CRYPTO! A ori comma mam od Arka, odezwij się do niego, prześlij 2kg michałków - na pewno Ci podeśle mailem :wink:

W takim razie kazdy uczestik tej dyskucji co ma comandera od Kaja wisi mi dwa kilo michalkow :kox::naughty::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza polowa wysyla michalki a druga powola bedzie dentyste sponsorowac :kox:

pablo daj na pw ile dales za panorame auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Wielka sobota - idealny dzień na robienie fisa :)

Problem -w poprzednich zegarach nie miałem nic ( 0 fis :) ) ani dodatkowych zegarów. Po podłączeniu fisu drze jape ( po włączeniu silnika ) o OIL LEVEL. Zapodać mu tam coś czy tu właśnie podpiąć emulator ?

Dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...