Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Efekt wymiany licznika na FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To najpierw wrzuć manete, potem będziemy dalej myśleć. Michał, PW.

  • Odpowiedzi 14.2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

michal a stary licznik jaki masz??

---------- Post dopisany at 21:32 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ----------

michał małe OT

to twoja furke na kalendarzu dzisiaj widzialem u Dzika w sklepie , mowie skas ja znam :kox:

Opublikowano
michal a stary licznik jaki masz??

Oba liczniki VDO, oba z czerwonym podświetleniem i wskazówkowym zegarkiem, oba bez Fisa. Jedyna różnica to data produkcji: stary 12.1997, a nowy 02.1999.

To u Dzika wciąż sierpień?:decayed:

Opublikowano
michal logujesz sie nowym pinem do licznika , kanal 50, tam bedzie domyslnie liczba 32000, w polu new value wpisujesz stary kod pin ze starego licznika który jednoczesnie powinien byc pinem immo no i wtedy licznik adaptuje sobie vin auta i kod immo

ale tak dziala immo 3 ktorego ty miec nie powinienes no ale niech cwiara sie wypowie

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ----------

ale jak jest zły pin to przy próbie logowanie wywala error

Dokladnie tak jest Bartek. Przy immo 3 do nowego licznika przechwytywany jest VIN i immo id z sterownika silnika. Oczywiście trzeba pamiętać że przy logowaniu jak i w kanale 50 przed pinem wpisujemy 0 , chyba że robisz to vasem to nie trzeba.

Opublikowano
To najpierw wrzuć manete, potem będziemy dalej myśleć. Michał, PW.

Spalanie chwilowe 51.0 - 51.9 :(

Opublikowano

a podłączyłeś kabelek :decayed: od spalania

Opublikowano

Wszyscy mi mowią że mam polifta i mam sie tym nie przejmować bo już mam ... Przerzucałem sie z miniliftowego jaegera (czerwone podswietlanie) do full lifta vdo (biale podswietlanie).

Opublikowano

Na stówę masz albo zle podłączone spalanie albo wogole bo pamiętam jak w Elsie pisało jeśli spalanie waha się w okolicach tam właśnie 51 l to albo zle albo wogole nie podlaczone

Opublikowano
Panowie, który zakładał emulator? Przyznawać się bo sprawa pilna:whistling:

Dalej pilne?????

Bo ja mam i swietnie sie spisuje polecam

Opublikowano
Panowie, który zakładał emulator? Przyznawać się bo sprawa pilna:whistling:

Dalej pilne?????

Bo ja mam i swietnie sie spisuje polecam

Wal do bidzia na PW, bo chłopak w potrzebie :whistling: dogadacie się, ogarnięty jest.

Opublikowano

Kaju nie byłem dzisiaj u dzika bo potrzeba nieść ludziom pomocy pilniejsza:kox: wiec czasu nie było, jak się nie odezwie do soboty to podjazd w sobotę bo wtedy będę miak możliwość

Opublikowano
Kaju nie byłem dzisiaj u dzika bo potrzeba nieść ludziom pomocy pilniejsza:kox: wiec czasu nie było, jak się nie odezwie do soboty to podjazd w sobotę bo wtedy będę miak możliwość

odezwał się dzisiaj :wink:

Opublikowano

Panowie zrobiłem sobie przejściowke kabli według schematu co jest na forum. Podłączam i cisza i ciemność... Obecnie mam licznik uk-nsi a podłączam vdo z a6 jakieś rady? Przejściowka dobra. Wg schematu. Sprawdzone 3 razy...

Opublikowano
Panowie zrobiłem sobie przejściowke kabli według schematu co jest na forum. Podłączam i cisza i ciemność... Obecnie mam licznik uk-nsi a podłączam vdo z a6 jakieś rady? Przejściowka dobra. Wg schematu. Sprawdzone 3 razy...

Totalnie nic się dzieje? U cwiary jeszcze banglał, światła włączałeś? Zapłon przekręciłeś? :decayed:

Opublikowano

U mnie tak to dzialalo

ane8ady5.jpg

Sprawdz zasilanie:

+12V pin 1,23

Masa pin 9,24

Niebieska kostka oczywiscie.

MA BYC 24 A NIE 34. SORKI.

Opublikowano
U mnie tak to dzialalo

http://img.tapatalk.com/d/13/04/25/ane8ady5.jpg

Sprawdz zasilanie:

+12V pin 1,23

Masa pin 9,34

Niebieska kostka oczywiscie

Łoda faaak? :shock3:

---------- Post dopisany at 20:47 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ----------

k**wa ładny ten FIS nawet. W ręce go nawet nie miałem a był mój :grin:

Opublikowano

Na stole robi ok. Tylko ta przejściowka coś chyba du d*py...

Opublikowano

koledzy posiadam licznik w mojej audi poliftowej jeagera , wskaźnik poziomu paliwa źle wskazuje tzn zawsze pokazuje że posiadam ponad połowę zbiornika czy można jakoś naprawić ewentulanie wymienić jakąś część w tym liczniku , czekam na waszą pomoc

Opublikowano
koledzy posiadam licznik w mojej audi poliftowej jeagera , wskaźnik poziomu paliwa źle wskazuje tzn zawsze pokazuje że posiadam ponad połowę zbiornika czy można jakoś naprawić ewentulanie wymienić jakąś część w tym liczniku , czekam na waszą pomoc
ja bym się cieszył...cały czas ponad połowa:kox:

....a tak na poważnie...ja bym najpierw zaczął od odkręcenia pokrywy z baku i poruszał pływakiem...mnie się stary nie wiem jakim cudem, ale raz się zawiesił:wink:

Opublikowano

cwiara powinien coś poradzić, ma z pół pokoju gratów do liczników :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...